| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Zett Meyer
 1
10.02.14 08:58
Pfingstrose 

Zett Meyer

Hallo zäme,

Het öperte au im Zett Meyer sini Ring kauft? Mir sind am Samstig go luege und es het eine geh wo eus super guet gfalle hät! Mir hend en aber "nur" in Silbrig chöne aluege und probiere. I zwei Wuche ischer aber in Gelbgold dete den werdet mir nomal gah. Wenn er eus den au no gfallt wämmeren au gad poste. Ziitlich isches aber so oder so keis Problem sie hend gseit gaht ca. ein Monet inkl. Gravur bis mer en chan abhole.

Gits irgendwo Guetschii zum chöne profitiere oder het öpert no irgendwie en Rabatt vom eigete Ichauf?

www.happiness.ch/produkt/trauringe/specials/72-gelbgold-750

LG Pfingstrose

17.02.14 13:09
himbeer 

Re: Zett Meyer

mir händ beidi eusi ring vom zett meyer. mine isch au en happiness, de vo mim ma isch vo christian bauer. de service hani super gfunde, ich ha sogar en guetscho für reinigung und ufpoliere vo mim verlobigsring übercho, obwohl mer de nöd mal det kauft händ.

 1
verlobigsring   Guetschii   profitiere   Silbrig   trauringe   christian   Pfingstrose   72-gelbgold-750   wämmeren   happiness   irgendwo   probiere   irgendwie   guetscho   Ziitlich   übercho   specials   reinigung   ufpoliere   Gelbgold