| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich
  •  
Bewertung abgeben
 1 2
25.07.13 16:46
chliini22 

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

@ Miaa und janedoe sind ihr demfall au vo Wädi oder Richti?

25.07.13 17:01
_janedoe 

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Vo Richti :)

26.07.13 13:42
Miaa 
Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

hey du

Nei i bi nit vo wädi aber min maa isch in wädi ufgwachse. mi hennd i de heubühni/eichmühli gfiret, deht i dem herzige schürli und ebe leider turte vom brändli gha

28.07.13 13:41
chliini22 

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Jäsoooo :-)
I bin au vo richti aber wohne in wädi.. Und ned wiit weg vo de eichmühli :-) respektive a de heubühne fahred mer immer verbi 😊😊

Zuletzt bearbeitet am 28.07.13 13:43

28.07.13 17:04
_janedoe 

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

z wädi hani bis im September letscht Jahr gwohnt wo hüratid ihr denn?

29.07.13 12:30
chliini22 

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

mir hüratet zivil in rappi und sfäst hemmer in schänis..

08.08.13 22:16
mdmgw 
Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Hey,
isch vo eu niemert ime Verein? Mir lönd beleiti Meterbrot, resp. Buechstabe vo üsne Nämä vom Beck mache und lönds fülle. Zuesätzlich mached mir Früchtespiessli und Tom./Mozzarella Spiessli. Ein Buechstabe isch für 10 Persone (me chas au chliner ha) und kostet ca. 50 - 55 Fr. Mol bi üs im Thurggau. I frog denn min Verein ah, ob sie das ganze würed mache. Sprich vorbereite und alles.
Wenn ihr i keim Verein sind, denn froged en Verein ah und gend ne öppis id Vereinskasse. Das macheds immer gern.

Liebs Grüessli

 1 2
gesucht   zuäsätzlich   Bekanntechreis   bezahlbares   Erfahrungen   vorbereite   pauschalpriis   Vereinskasse   Früchtespiessli   dHochzigsturte   Buechstabe   katastrophe   Festbankgarniture   Tagesgschäft   organisierti   schlemmerland   Apero-Catering   Fründschaftsagebot   Bruefsschuel   Zuesätzlich