| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
iiladigschärtli
  •  
Bewertung abgeben
 1 2 3
25.08.10 20:29
romina33 

Re: iiladigschärtli

ich bastle zwor gern, aber d iladigscharte lohni drucke. tischchärtli gebet dänn gnueg arbet

aber danke für de tipp!

liebe gruess

25.08.10 20:37
Jenny78

nicht registriert

Re: iiladigschärtli

Ich baschtlä ned so würklich gern und han all Iladigschartä baschtled (han denkt, dass au all gsehnd dass ich mich is Züg gleit han ) und debi mängisch gwetteret Aber jetzt han ichs bereits scho fertig, jetzt muäss ich no soooo lang wartä mit verschickä! Defür lah ich denn Tischchärtli vo euserä Florischtin machä, aber sie weiss no nüd vo ihrem Glück Und Dankeschärtli lah ich definitiv au lah druckä.

**** Wir freuen uns auf die Ziviltrauung am 04.12.2010 **** Unsere freie Trauung feiern wir am 21.05.2011****

25.08.10 20:58
romina33 

Re: iiladigschärtli

hihihi

oh je!jo ich glaub mir würs ebe au so go (aso mitem wettere )
möched ihr denn a beidne termin es grosses fäscht?

25.08.10 21:10
Jenny78

nicht registriert

Re: iiladigschärtli

Nei am 4.12. hüratet mir im Schloss Hagenwil mit 10 Personä und nachher tüänd mir dett no Zmittag ässä.

Am 21.05. möched mir die frei Trauuig mit em Fescht. Drum verschick ich denn au Kärtli erst afangs 2011. Jetzt liggeds echli vor sich ane i dä Kartonschachtlä Ich han aber eifach wellä früähzitig afangä mit baschtlä will ich kenn mich, denn han ich kei Luscht und wenn ich denn muäss stressä, verheit no alles ab und denn schissts mich und und und.... .

**** Wir freuen uns auf die Ziviltrauung am 04.12.2010 **** Unsere freie Trauung feiern wir am 21.05.2011****

25.08.10 21:21
romina33 

Re: iiladigschärtli

hihi, chani mer vorstelle wür mir au nöd andersch go..!

26.08.10 15:40
skorpion 
Re: iiladigschärtli

Euise Fotograf tuet für euis d'Iladige gstallte...
Mir sind zum Entschluss cho, dass mir chlie öpis "anders" wend mache und es söll au nöd grad pro Charte 5.- choste oder so, denn wiävill phaltet diä Chartene für ewig???
Mir lönd ganz eifach "Flyer" drucke.
Uf dä vordersite nur Fotis vo euis und uf dä Rücksite dä Text inkl. HP und das uf zwei Sprache.
Da ich Billing bin...
Choste tuets 106.- für 250 Flyer (bruchet aber nur öpe 130 Iladiege)
D'Qualität kennemer scho vo dere Druckerei und isch wüki Top!!
Grüessli

26.08.10 21:28
romina33 

Re: iiladigschärtli

phu! han e offerte cho lo vo eim wo chärti macht!!!! knapp 700 fr!!!!
bin fascht ab mim bürostuehl kippt vor schreck!!!! isch das normal????

26.08.10 21:44
romina33 

Re: iiladigschärtli

@ skorpion: apropos fotograf: dörf i froge wie vill ihr für dä müend zale? han nämli kei ahnig was do uf üs zue chunt...!

lg

27.08.10 08:45
skorpion 
Re: iiladigschärtli

@romina33
Mir zahled 2000.- für alles inkl. Gstalltig vo dä Iladige und Dankeschärtli.
Er macht das aber nur nebebrueflich, resp. i dä Freiziit. Aber isch en super Typ!
Am sunntig hämmer mit ihm euises Shooting gha und am Mäntig abig hämmer alli Fotis im Briefchaste gha...
Grüessli

***16.07.11 in LUNGERN***

25.09.10 15:06
Waydoncha 
Re: iiladigschärtli

@Skorpion
Wie heisst denn Euer Fotograf? Hat er auch eine HP? Bin mir auch langsam am überlegen, was wir für Einladungen, Fotograf etc. haben möchten. Und von Deinem Preis her, ist er mir schon mal sympatisch...

Grüessli

 1 2 3
dritagraphics   Dankeschärtli   Iladigschartene   Einladungskarten   Iladigschartä   Teelichthalter   Einladungen   Fotograf   Ziviltrauung   tischchärtli   iladigscharte   iiladigschärtli   reingestellt   Dankeskarten   Kartonschachtlä   hochzeitskarten   Probeshooting   nebebrueflich   staufferprint   brainstormers