| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kosten Caterer in der Region Basel
  •  
Bewertung abgeben
 1 2
12.10.12 14:54
dia

nicht registriert

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Stimmt, öbber het dä caterer au ka! D vikunija ächt??!!
Vo migros catering ha ich au nume guets ghört...
Es isch amigs scho vill arbet, aber mit hets immer spass gmacht, die sache z organisiere und z sueche!

12.10.12 17:34
Slash 

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

d'An1982 het au de Kolumbus, ha ihre jetzt moll e PN gschriebe! Aber bis jetzt macht mir dä echt en super Ydruck! Sötti dä nüd sii lueg ich moll bi de Migros

12.10.12 18:55
dia

nicht registriert

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Ahhh stimmt, d an1982 het dä caterer...😄

12.10.12 19:49
An1982 

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

@Slash: ich cha dir übrigens nit zrugg schribe well du keini PN willsch empfange. Dues doch ändere, denn chani dr alles schribe woni weiss

Zuletzt bearbeitet am 12.10.12 19:52

12.10.12 21:14
An1982 

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Also ich schrib jetzt eifach do dr Slash drugg.

Dr Inhaber vom Kolumbus Catering isch super, dä sich voll easy und du chasch dini eigene Getränk mitnäh ohni Zapfegäld, händ sogar gfrogt ob mr au s Personal chönnte sälber stelle, also nur die wo serviere, hätt är au nüt drgege.
Aber witter simmer leider au nonig. d Hochziit isch jo erscht im Mai.

13.10.12 23:38
angiyves 

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Slash: Mir hänn s Eventcatering ka und nur Ärger leider!

15.10.12 19:53
Slash 

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

ui nei :/ warum denn ? s'eventcatering het uns ebbe au nid überzügt, die händ unsere termin vergässe, dorum plane mir jetzt gar nüm mit däne!

de kolumbus macht e guete ydruck, migros find ich au nid schlecht vom agebot her, het öbber scho erfahrige gmacht mit däm catering- service?

27.05.13 10:58
An1982 

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Hallo Zämme,

Also unseri Hochziit isch am Samschtig gsi. Es isch alles SUPER gsi und genau so wie mr uns das vorgstellt händ.

Und jetzt nur kurz zum Kolumbus Catering. Die sind eifach Top. S ässe isch dr Hammer gsi, dr Service au......die Lüt sind alli soooo nätt gsi. Ich cha nüt anders drüber sage usser si witter z'empfähle......sehr professionell und super nätt.

LG
An1982

 1 2
personalköste   Chiellastwage   komplettagebot   Caterer   Arbetskollegin   Schmetterling84   Eventcatering   personalchöchte   Servicekraft   Kolumbus-Catering   catering   buffetvorschläg   eingeschlossen   Transportkosten   Servicepersonal   Personalkosten   Stundenansatz   Schnäpplihochzyt   schützenmattpark   eckes-traiteur