| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kosten Fotograf
  •  
Bewertung abgeben
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 14
09.05.12 10:16
martindtl 
Re: Kosten Fotograf

Ich glaube da gibts nach oben wenig Grenzen, es kommt halt drauf an, was der für einen Ruf hat usw. wer teuer ist muss aber nicht umbedingt gut sein, könnte auch sein, dass jemand der das eher hobby mäßig macht genau so gut ist.

16.05.12 14:42
bellastella 

Re: Kosten Fotograf

Also mier hend grad än Fotograf gha wo vo Rapperswil selber isch, so hetter kei Reiseköste und kennt sich au us. Mier hend dr Christian Funke gha, und sind meeeega zfriede gsi! (Bispilfotos siehe "Bellastellas schönster Tag") D Föteli gfallend üs mega guet und er u nett, was au no guet isch Mier hend ihn für 5 Stund buechet gha, abem 11 für Paarföteli, dänn Gruppeföteli, Trauig und für dä Apero und hend 1500.- zahlt. Schlussendlich ischer denn aber bis am halbi 5 blibe und het üs au kei km-Spese berechnet, obwohl de Aperoort 10 min Fahrt weg gsi isch. Me cha das au no beliebig erwitere. D Föteli sind online inere Gallerie wo d Lüt chönd aluege und mir händ alli Föteli uf DVD übercho, ohni Wasserzeiche nüt. Das isch für mich auno äs Killerkriterium gsi, will ich wott alli Föteli ha womer vo mir gmacht hät, nöd nu irgendwie hundert usgwählti.
Also mir chönd ihn nu empfehle!

12.5.12 - Just WOW!

25.06.12 09:15
lululuana 

Re: Kosten Fotograf

mier hei jetz grad d Offerte übrcho vor Fotografin und zahle jetz für ca 7 Stund (10ni bis ca 5fi) 1050.-
50km si im Priis inne abr es isch grad es Mü meh abr das isch egal. Mier fröiie üs eifach dass genau SI tuet fötele. Bi erschtuunt gsi, hät also definitiv meh erwartet.

Si het o scho mega Ideene. Guet si isch sehr jung abr bi dr Meinig, jedes mues mal afaa...

02.07.12 10:19
Maya 

Re: Kosten Fotograf

Mir hei ä Fotografin wo ä Stund vor Trauig (ca. 3) bis Ende wird drbi si. Si duet aui Fotine bearbeite u mir bechöme de au aui ufeme USB-Stick über. Mir zahle max. CHF 1'500.00. Drzue macht si no äs Fotibuech.

26.10.12 09:03
Brunella 
Re: Kosten Fotograf

Hoi zäme
Cha mir öpper en guete und verhältnismässige günschtige Fotograf im Ruum Zug empfehle?

26.10.12 09:37
Nemo 

Re: Kosten Fotograf

Jouja, yunchastyle.ch

26.10.12 14:01
Brunella 
Re: Kosten Fotograf

Super, danke Nemo.

26.10.12 14:06
Nemo 

Re: Kosten Fotograf

Mir händ die au. Isch es ehepaar, ursprünglich Us dütschland. Sie sind mega sympathisch und prieslich extrem ok. Chömed immer szweite.

01.11.12 12:39
sunflower482 
Re: Kosten Fotograf

Hoi Mädels,

ich bin so baff darüber, dass meine Hochzeit jetzt schon 6 Monate her ist - die Zeit rast.

Gerne möchte ich Euch noch eine Fotografen nennen - es ist mein Mann :-)
Es soll keine Werbung sein, aber ihr könnt ja einfach mal reinschauen. Alles kann - nichts muss.

Für nächstes Jahr plant er ein etwas anderes Preiskonzept - es lohnt sich dann auf jeden Fall nach einem Festtagespreis zu fragen :-)

www.foto-heymans.ch

Viel Spass bei den weiteren Hochzeitsvorbereitungen - geniesst die Zeit - der Hochzeitstag selber wird so schnell vorbei sein... :-)

LG sunflower482

03.11.12 00:00
HeJe_Juni13 
Re: Kosten Fotograf

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 14
gebucht   hochzeitsfotograf-schweiz   yunchastyle   verheiratet   Fotografin   Fotograf   Fotografen   wirklich   vielleicht   Hochzeitsgesellschaft   sunflower482   verlobt   Hochzeit   Hochzeitsvorbereitungen   einfach   gemacht   natürlich   verliebt   fotografieren   lephotographedemariage