Kosten Übernachtung Gäste |
|
1 2
|
|
|
|
|
18.11.13 10:55
Snicki
|
Re: Kosten Übernachtung Gäste
Hallo Nala! Luzern isch - sorry - sautüür was Hotel abelangt. Ich schaffe imene Gruppe-Reisebüro, drum chan ich do es Liedli singe. Probiers mol mit: - Royal - Ibis Styles Luzern City - Zum Rebstock - De la Paix - Weinhof - Hofgarte
Die wärid alli zimlich ide Nöchi vom Montana.
Zuletzt bearbeitet am 18.11.13 10:59
|
|
|
|
18.11.13 11:01
Snicki
|
Übrigens, würd ich das mol uf Siitene aluege wie z.B Hotel.de oder hrs.com Dete gsehsch grad im Überblick, welles wo lieht, und welles e guete Priis het. Es gits sogar, dass die Siitene (grad hotel.de) die bessere Priise hend als s'Hotel sälber. s'Montana z.B gits dete für de 1. August (isch jo dis Datum oder?) scho für "nur" CHF 270.-
|
|
|
|
|
21.11.13 12:33
_janedoe
|
Aso mier wärdeds so mache, das mier d'Übernachtig für eusi Gäst zahled, da ja d Hälfti us Dütschland wird areise. Mier hend es meh bessers Lagerhuus gmietet. Es hed diversi Zimmer vo 1er bis 6er Belegig. Uf de Homepage hemmer eifach klar gschribe, dass das natürli keis ****-Hotel isch und falls d Gäst was luxuriösers bevorzuged, dörfed sie sich selber drum kümmere. S'Huus choschtet eus pro Person und Nacht ca. 30.-, die meischte wärded zwei Nächt bliibe... Mier hend eifach gfunde, da d'Areis us Dütschland ja au choschtet, wemmer wenigstens d Übernachtig überneh, da mim GG sini Family & Friends nöd wirkli im Gäld schwimmed, als Dütschi sowieso nöd :D. Denke schlussendli chömemer uf 1500-2000.- für die Übernachtige. Wäreds jetzt 100.- pro Nacht würds für eus au absolut nöd in Frag cho.
Mier sind au scho a Hochziite gsi, au wiiter eweg, und nonie isch eus en Übernachtigsmöglichkeit botte worde... Ich glaube, d Gäst erwarted das au gar nöd!
|
|
|
|
|
1 2
|