| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
nach Hochzeit, Kinderwunsch ?
 1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 114
07.02.13 09:47
Lilly4 
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

hey emma ... ich han mer die gedanke au gmacht ... aber han mi jetzt
däzue entschlosse, erscht NACH dä hochziit abzsetze, dänn muess mer
au kei sorge mache, dasi voll verpicklet und mit fettige haar, haarusfall
ad hochziit gahn weg däne paar wenige mönet chunds ja au nöd
druf a und eso bini mir wenigstens sicher das es guet si wird ... nach dä
hochziit isch mers dänn 'glich'

07.02.13 09:49
Emma13 

Danke Lilly für dini Antwort... ich weiss halt nöd, weni erst im September absetze, denn bruchts scho no es Wili bis sich de Körper drah gwöhnt und bis mär chan schwanger werde, oder nöd?

07.02.13 09:53
kleinefeder 

Chunt uf Din Körper drufa. Viellicht bisch den grad noch eim Monet schwanger. Das cha durchus si. Cha aber au sie, dass Du wie anderi au, mehreri Mönet ekei Periode me häsch oder sotig Sache. Mer het eifach kei Garantie, wies schlussendli usechunt.

07.02.13 09:54
Lilly4 

ja klar, das chan sicher au passiere, mer weiss halt nöd im vorus wie dä körper reagiert,
leider ... und wie lang oder wie schnell das es dänn ischlaht!? aber mir isch es eifach es zu
grosses risiko vorher abzsetze, nachher fühl mi unwohl und chanis gar nöd richtig gnüsse,
ich weiss wie ich bin, das wär ganz schlimm, mer wot sich ja schön fühle a däm tag und
mitem gsicht volle pickels gaht das schlecht muess ja nöd si das es passiert, aber
ich rechne eifach mitem schlimmschte und drum warti bis nach dä hochziit und setz dänn
au im sep. ab ... isch mer eifach 'sicherer'

07.02.13 09:57
Emma13 

Ja das ischs halt ebe... ich weiss nöd, durch das dass ich d Pille jetz scho über mehreri Jahre ohni Pause nime, isch jetz plötzli de Drang da die abzsetze, chans nöd erchläre aber irgendwie merki erst jetzt wie belastend das für mich eigentli isch. Han geschter au mit mim Fründ drüber gredt und er het gfunde ich söll doch jetzt absetze (de Blister fertig neh und denn isch Schluss)

Uf de andere Siite säg ich mir, ich han sie scho so lang gno, denn chani grad so guet bis nach de Hochziit im September warte... wür mich idem Sinn au sicherer fühle...

Zuletzt bearbeitet am 07.02.13 09:58

07.02.13 10:04
Canoa 

För mech esch das Thema au ganz atkuell...
Aber ech werde bestemmt warte bis nochem Hochzig wenn ned no länger...
Ech scho mou för 3 Mt ufghört gha ond es esch die reinsti Katastrophe gseh Pickel bis a Bach abe...aber schöscht hani kei anderi Näbewerikge gha.

Eigentlech esch au be eus plant dass ech abem Sep keini meh wördi näh, aber do mer "erst" im Dez/Jan uf Australie gönd fendi das doof, falls es de grad wördi ischloh, mer weiss jo nie...

Han jetzt aber im Mai e Termin be de FA abgmacht, do mer set 3 Mt vorhär afoh Folsüri näh...

Ech hoffe eifach es schloht gli ih...well de Job macht mer eifach nöme so Spass ond es esch au langsam Ziit för Chend... =)

Zuletzt bearbeitet am 07.02.13 10:11

07.02.13 10:12
Emma13 

Ah ja, isch das so? Han das nöd gwüsst mite Folsüri...

ou nei, denn glaub ich warti au bis nach de Hochziit, wär mär echt zblöd denn müesse merke dasi gschider gwartet het...

07.02.13 10:15
Canoa 

Mini Fröndin wo Krankeschwöschter esch hed mer das gseid, has vorhär au ned gwösst!

Also ech warte ganz bestemmt, ech weiss wies be mer usecho esch letscht mou!

Darfi froge wie alt ehr send? Nemt mi eifach wonder! =)

07.02.13 10:17
Canoa 

Emma13:
Ah ja, isch das so? Han das nöd gwüsst mite Folsüri...

ou nei, denn glaub ich warti au bis nach de Hochziit, wär mär echt zblöd denn müesse merke dasi gschider gwartet het...

http://www.bag.admin.ch/aktuell/00718/01...mp;msg-id=24967

Zor Info...

07.02.13 10:23
Emma13 

Danke Canoa, gang jetz grad go lese

Ich wird 25, han scho immer ä 'jungs' Mami wele sii und du?

1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 114
wünsche   wirklich   bösartig   Beiträge   Hochzeit   ansichten   eigenen   Ausnahme   schnell   einfach   schwanger   jeweils   Kinderwunsch   Schwangerschaft   Ja-Wort   eigentlich   beziehen   Arbeiten   gemeint   heiraten