| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
nach Hochzeit, Kinderwunsch ?
 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 114
07.02.13 14:12
elea 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

@canoa, aso i het gern 2 ond wenns finanziell wörd lange hetti gern 3! aber wie du seisch, velecht hani nach eim so d nase voll dass es denne guet esch

@emma, log i cha jetzt scho grossi rede schwenge vo wege me sells locker ago. i weiss jo denn au ned wies bi mer werd si wenni de mol werde d pille absetzte. ha au ehner s gfüehl i be sehr ongedoldig ond chami wahnsennig gute of so züg verstiife. aber d situation vom arbeitskoleg het mi ebe scho chli öpis gleert. wie du seisch, je mi di druf verstifsch ond di fasch zwengsch dass jez musch schwanger werde je weniger wets ischloh! werde jo sowiso emmer nor die schwanger wo gar end wend schwanger werde (so vell hani emo mol bi teen mom glehrt )

07.02.13 14:15
Canoa 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Mi GG seid emmer nome är welli zwöi Chend, aber i eusem Hus send 4 Chenderzimmer iplanet...mer send äbe au zvierte...ech fende das super schön! Klar esch es e riiiiise Arbet ond es chostet vöuuuu aber t Chend gänd eim sooooo vöu zrog....

Wenn ech nome ei Schwöster hätt, denn hät ech jetzt kei TZ... =) Ond kei chline Rengträger! =)

07.02.13 14:20
Emma13 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

ahahah das isch so

Für eus isch scho immer klar gsi dass mir denn bald mal es Baby wend, aber ich merks halt scho jetzt, alli fröged und "erwartet" das ide nöchste Ziit. Drum säget mir immer das mär für de Moment mal hüratet und denn d Zweisamkeit wend gnüsse, Chinde seget jetzt keis Thema. So hemmer wenigstens de Druck vo usse nöd, aber ebe, ich weiss wie ich bin und wird mär de selber mache. Min Fründ hingege nimmt das sehr glasse, er isch da dure komplett andersch und lebt de Tag und plant nöd Vorus, müesst mi meh vo ihm zieh lah :)

s Bispiel vo dim Arbetskolleg isch aber genau das vomer halt ebe ide letschte Ziit immer meh ghört. Fraue wo sich inesteigeret, sogar scho Chleidli chaufet und s Zimmeli irichtet und das Baby chunt und chunt eifach nöd. Das isch sicher schrecklich

07.02.13 14:47
elea 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

jo d manne nemet das doch emmer lockerer! si send jo au ned die wo täg bechömet (oder ebe au ned bechömet). si hend spass bim chender mache ond de wartes druf bes mer usem badzemmer schreie "i be schwanger" das esch wörkli ned so stressig

jo das eschs beschte, wennds niemertem seisch. mi arbeitskoleg het allne verzellt das si pille abgsetzt hend ond jetzt sofort chend machet. ond natürli frogt si jetzt jede obs scho igschlage het! bös, aber do sends chli selber gschold. das macht eim sone reese drock, i wösst ned emol öbis enre kolegin oder so wörd verzelle.
mi arbeitskoleg die hend ebe alles au komplett scho of baby igstellt (neus auto, neui wohnig, ernährigsomstellig.. etc.)
das denki set me ned mache...

Zuletzt bearbeitet am 07.02.13 14:52

07.02.13 14:51
Emma13 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Nei ebe, ich denks au. Wenn s Baby da isch oder ufem Weg isch, denn het mär gnueg Ziit zum sich druf istelle und d Freud zteile. Ebe mir bhaltet das für eus und wenns chunt, denn isches umso schöner für alli :)

ahahah elea, das hesch jetz aber schön beschriebe mite Männer und Schwangerschaftsstress

07.02.13 14:55
elea 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

hihi, so esch es doch emma oder ned?
denke bi eus fraue esch das au emmer echli e sach metem alter. das mer halt einisch mönd angst ha dass mer vom alter her zonere risikogroppe ghöre. heisst jo scho dass es ab 30i schweriger werd schwanger zwerde ond ab 35 ghört me scho zode risiko groppe! de drock hend d manne natürli ned! die chöne au met 60i no super gsondi chendli mache! i ha au scho met mim frönd wege dem gredet. mer wend jez zwar no ke chender aber de hemmer eus avo öberlegge. wenn mer 1johr nach de HZ es chend bechieme de weri knapp 30i. de beni bim 2te velecht 34 ond wenn mer no es 3ts wend de weri de scho ergendwie 37... wösset er wasi meine? wenn me weiss me wett mehreri chend de chame halt ned erst met 37i avo... aber ebe mer machet eus jo generell öber alles me gedanke as d manne...

07.02.13 15:00
Emma13 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Doch doch das isch definitiv so

Ja das stimmt, ich verstahn was du meinsch. Trotzdem kenni hützutags viel Fraue wo scho über 35i sind und gsundi Chind hend. Für alles gitts de passendi Moment und jedes Paar weisses für sich wenn de Ziitpunkt da isch. Euse Wunsch wär das mir ide nöchste Jahre, also am allerliebste nöchst Jahr, chöntet mite Familieplanig afange, aber mir sind no beidi jung (so wie du au) und eigentli hemmer ja kein Stress, de machemer eus selber...

07.02.13 15:14
Canoa 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

elea du hesch vollkomme rächt...aber imfall es geht au Manne wo sech e Stress möched. Mim GG sin TZ hed emmer gseid sie hüroted noch eus ond zerst hürote ond denn chend...ond Jetzt ??? Sie *müend* no chorz hürote im März wells Baby im Juli chond, är hed sech sone stress gmacht well sini Fröndin gseid hed es chöni au 2-3 Johr go bises ischloht!!!

Es wäri schön wenn ech vor 30gi s erste mou Mami wördi...aber äbe es chond denn wenns chond...

07.02.13 15:17
elea 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

da stemmt canoa geht tatsächlig au manne wo sech selber stresse, kenne au eine wo seit er wett onbedengt vor 30i vater werde...
jo ha au emmer denkt i wet vor 30i zom erste mol mami werde. aber ebe vor 10johr hani au denkt dassi de met 27 uh erwachse werde si met emne huus ond emne aktekoffer ond emne extrem wechtige job! naja ned ganz drom weiss i nonid wie das werd usgseh weni de 30i be! au wens nöm so lang goht

07.02.13 15:26
Canoa 

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

das stemmt scho.....aber jetzt erst mou eis nochem andere...de semer ufem rechtige wäg...

 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 114
jeweils   Ja-Wort   bösartig   wünsche   ansichten   einfach   schnell   Schwangerschaft   heiraten   beziehen   wirklich   Kinderwunsch   Ausnahme   Beiträge   Hochzeit   schwanger   eigentlich   Arbeiten   eigenen   gemeint