nach Hochzeit, Kinderwunsch ? |
|
1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 114
|
28.02.13 17:21
Braut2013
|
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?
Dir säget, dass dr Körper ja ono Zit brucht bisersech nach dr Pille wider umgschtellt het...i kenne aber o Froue wo diräkt nachem Pille absetze grad im erschte Monet si schwanger worde. Chamesech also nid druf verla, dasses de nid eventuell doch sofort wür klappe Und wäg dr Pille absetze: Klar chas negativi Uswürkige gä, aber alles i allem störemi die paar Pickeli weniger, weni drfür weiss, dasi nid immer Hormon zu mir nime. Füehlemi de allgemein eifach irgendwie wohler. Und i finds momentan eifach besch*** mit Kondom ds verhüete, drum fröimi o umso meh wemers de nachem Hochzit eifach chöi la drufabcho. I bi o 28gi und klar spilts ke Rolle, obme iz ersch mit 32 Mami wird..i find es chunt chli drufa, wome süsch schteit im Läbe und was eim wichtig isch..i schaffe zum Bispil iz sit 5 Jahr am gliiche Ort und irgendwie wetti nüm so lang dert blibe..aber wet o nid Stell wächsle und de grad schwanger wärde..drum probieremers mal mitem schwanger wärde und luege de witer wenns innerhalb es paar Mönet nid klappet..Aber wot natürlech nid nur wäg dr Stell schwanger wärde, i ha eifach irgendwie so es Buchgfüehl, dasi langsam bereit wär Mami ds wärde und hät mega Fröid a some chliine Wurm Aber das mit dr gmeinsame Zit zäme gniesse isch natürlech o so! Das wärdemer iz ono ganz flissig mache, bises de mal so wit isch.
@ Snet: i verstah di völlig...o dass du Angscht hesch zum wider schwanger wärde! Aber i drückedr o ganz fescht d Düüme, dass du s ok überchunnsch vo dim Arzt unds denn o iischlaht wenn du wider bereit drzue bisch. Und dass di d HZ chli drvo ablänkt!
|
|
|
|
|
01.03.13 08:05
Lusnicht registriert
|
Dr Brüeder vo mim GG und sini Frou hei ja e knapp 2 jährige Büebu. Si isch ohni Problem schwanger worde. Izt heisi gseit, si möchte ufe Spätsummer 2013 wider schwanger wärde I ha de gseit, ou föter denn afa übe ? De seit si nume: pha MIR müesse nid üebe, das schlat eh grad ih.... I ha das rächt respäktlos gfunde. I has ihne sehr möge gönne dases bim erschte grad het igschlage und sone härzige gsunde büebu isch. Aber grad sone ussag? S isch eifach nid säubstverständlech das ganze!!!! Ihri Kollegin het ou 2,5 jahr müesse probiere bises klappet het....
|
|
|
|
|
|
|
03.03.13 15:08
maslergirl
|
Mer send etz denn bald es Johr verhürotet, nöchscht Johr wömer denn au starte. Bes denn wemer no üsi gmeinsami ziit gnüüse, üsne Hobbys no go, chli Gäld spare usw.
|
|
|
|
09.03.13 10:49
laluna1712
|
Liebe Splendi Ich habe während der Kinderwunschzeit jeweils ein wenig darauf geachtet in der 2. Zyklushälfte nicht grad zu schnell Medis zu nehmen, hab eher mal drauf verzichtet. Von dem her würde ich evtl. einen Monat aussetzen, je nach dem was es für Medis sind.
Allerdings gilt in den ersten 5 Wochen das "alles oder nichts"-Prinzip, d.h. wenn der Embryo in dieser Zeit geschädigt wird, dann geht er von selbst wieder ab. Mir wurde ausserdem erklärt, dass der Embryo die ersten 8 Wochen nicht mit der Mutter verbunden ist, er wird von der Plazenta ernährt, und darum macht es auch weniger aus, wenn man in dieser Zeit z.B. Alkohol trinkt. Viele Frauen wissen es ja auch einige Zeit nicht und leben dementsprechend normal weiter. Also von dem her könntest du es ja auch einfach draufankommen lassen, immerhin besteht jeden Monat auch nur eine Chance von 25% schwanger zu werden!
|
|
|
|
1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 114
|