| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 199 .. 295
18.01.12 14:54
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@pingu, han au 13 jahr pille gnoh! ich dänke nöd, dass es bi allne so isch, dass d'luscht verschwindet, aber bi mir isch es halt so gsi und ich han au immer dänkt, es stimmt öppis mit mir nöd und es isch ja leider nöd so es thema, wo meh mit fründinne bespricht, wil sich vieli lüüt schämed... sit ich aber offe drüber rede, merk ich immer meh, dass es anderne au so gaht! muess aber nöd immer a de pille liege, chan ja au si, dass im umfeld was nöd stimmt, stress mit em job oder wie au immer.... aber ich gange mal devo us, dass es bi mir a de pille gläge isch, wil ich ebe, sit ich sie nüme nimm, wieder vermehrt luscht han....

@saerli, hihi ja ich weiss, aber um de eisprung isch würklich ganz schlimm bi mir! da möchti au ständig go party mache und umeflirte und würd am liebschte all schöne manne aspringe, gaaaanz schlimm! han das so gar nüme kännt vo mir.....übrigens, ich glaube nöd, dass d'luscht grad direkt nach em absetze zrugg chunnt, also nur wäge dem absetzte würdi sowieso nöd! ich han sie afang april abgsetzt und das mit de luscht isch dänn so, hm würd säge im august zrugg cho... isch also au es momäntli gange....

18.01.12 14:57
Cherita 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@all: Bei mir ist es so wie bei Sheilyn. Ich habe durch die Pille nicht weniger Lust auf Sex!

Vielleicht würde es die Lust wieder mehr antreiben mit erotischen Geschichten, Rollentausch, sich bewusst Zeit nehmen mit Champagner, Erdbeeren oder was auch immer etc. Und wenn die Lust wirklich gar nicht da ist, kann man ja denn Mann mit diversen anderen Sachen tatkräftig beim Druckabbau unterstützen

****** ***** **** ** 28. Mai 2011 ** **** ***** ******

Zuletzt bearbeitet am 18.01.12 14:57

18.01.12 14:57
pingu83 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@nimbini, danke für dini wort
ich bin früehner gar nit so gsi und het am liebste gaaaaanz viel sex gha und jetzt sit es paar mönet isch es irgendwie so. dass es a de pille ligge chönnti, hani mier natürlich nie überleit





color=blue]*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*[/color]

18.01.12 14:59
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@pingu, ja ich bin ebe früehner au so gsi! bin keis chind vo truurigkeit gsi und han mis läbe gläbt... sogar min maa isch ursprünglich en one-night-stand gsi

18.01.12 15:02
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Nimbini: mir gehts genau gleich um den ES herum, wirklich ganz schlimm, da wünscht man sich manchmal, man wäre nochmal 18 und ungebunden und könne rumflirten was das Zeug hält, gäll?

Bei mir war die Lust übrigens direkt nach Absetzen der Pille extrem gesteigert.

18.01.12 15:03
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

neinei, ich würd pille au ned nur wäg de luscht absetze. aber ich wirde 30gi das jahr und mer hürote im herbst... es wär also ned schlimm weni nach de hochzit denn mal schwanger wirde. im gägeteil, ich wünsch es mir ja und es wird öpe zit

hoffentlich chunnt die luscht bald weder. es nervt mi nämli langsam. bin aber au froh, dass ich ned die einzig bin. ha nämli au scho a mer zwieflet und mi gfroget was ned chönnt stimme. es get nämlich kein grund, es stimmt alles met mim GG!

18.01.12 15:04
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

saerli:
i neme dPille jetz set 14 (!) johr ond ha bes vor paar mönet kei problem gha. mini fraueärztin het au emmer gseit, es sig kes problem wenn ich pille so lang nime. i ha sie mehrmals gfroget obi sie mal sell absetze wäg all dene hormon und so und will ich jo au mol möcht schwanger werde... sie het aber gseit es sig kes problem. ich chöni pille absetze weni wet schwanger werde und denn passierts denn wenns zit deför esch... aber sie het usdrücklich gseit, dass en inham während so villne johr kei uswürkige het uf en sofortigi schwangerschaft nachem absetze.

das fend ech en sehr onqualifizierti ussag.
also evt chonds ned drufab öb pille 5 oder 15 johr nemmsch, sondern eifach DAS hormon nemmsch ond die hend jo logischerwis sehr wohl uswerkige uf de körper. es heisst jo au dass de körper fascht 1 johr drah hed, bis er die ganzi pille verdaut hed ond usem körper gschafft hed. ond es chann au solang goh, bis mer weder en normale zyklus hed (natürli au länger, oder chörzer)
vell fraue shcnalled (ond bereued) das erscht, wenns denn ebe noch de pille ned so lauft wie sie sech das vorgstellt hend... man lese im swissmom.ch s ged leider SEHR vell fraue, wos ebe so esch.


bellastella:
hihi.... sheilyn, du bisch eifach verdorbe Das isch doch schön isches bi dir nid so, git gnueg wos so isch

muahahaha, das hani scho oft dänkt.
ben aber froh ben ech ned die einzig wink zu
@cherita


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!

18.01.12 15:06
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ pingu... bi eus esch es ähnlich gsie. mi schatz esch afänglich "nur" en sexaffaire gsie... mer send den erst nach 4 johr zäme cho!

ich han ebe au emmer en phase im zyklus gha, woni meeega scharf gsie bin! ha au in usgang welle, go flirte und skopfkino esch grad agsprunge, wenn i en schöne maa gseh ha! haha! aber das esch ergendwie nöm so

18.01.12 15:08
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@laluna, ui ja, genau so gahts mir im fall dänn amigs au! dänn dänk ich amigs, neeeei, ich wär so gern single, hihi! isch chli fies, aber gaht mer amigs würklich au eso.... hui min arme maa *g*!

@saerli, ich wird im fall bald 33i und im momänt hani sogar nöd s'bedürfnis nach chind, obwohl ich früehner immer han welle es jungs mami werde.... trotzdem stimmts für mich momentan eifach nöd! hochzyt hin oder her... mir händ ja nöd ghüratet wäge dem, wie so vieli anderi schints mir amigs....

18.01.12 15:09
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ sheylin

ich bin ebe au chli skeptisch wäg dere ussag. bin ja kei arzt, sondern nur laie... also woher sell ich wüsse was für en schade mer pille/hormon arichted, wenn mini fraueärztin (des vertrauens) seit, dass i mer kei sorge muess mache???? oooooooooooooooh mann...

 1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 199 .. 295
Schwangere   familie   Sheilyn   vielleicht   Ehefrauen   arbeiten   Schwangerschaft   gratulation   einfach   wirklich   gratuliere   natürlich   wünsche   Erfahrungen   schwanger   richtig   schnell   bereits   irgendwie   eigentlich