| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 51 .. 99 100 101 102 103 .. 199 .. 295
18.01.12 15:14
livipivi

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ich gfindes eifach echli schad die Diskussion wege de schlimme Pille- für all die wo sie ned dörfed absetzte- gits eim na me es unguets Gfühl. Ich kenne defür jensti wo d Pille me als 10 jahr gno hend und ohni Problem grad de Zyklus igsetzt het- also es git halt die und die andere-
ich für mini Person dörf ja ned absetzte wege de Endo und ha woni verbotener Wies im Okt 2010 abgsetzt ha, schön die ersti Periode normal becho
Und ich finde halt die Verhüetigsmethode au die agnehmsti- wenn ich ehrlich bin. So- ha das da nur mal welle sägä- es hend leider ned all d Möglichkeit frei z entscheide

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.01.12 15:16
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

nimbini:

@saerli, ich wird im fall bald 33i und im momänt hani sogar nöd s'bedürfnis nach chind, obwohl ich früehner immer han welle es jungs mami werde.... trotzdem stimmts für mich momentan eifach nöd! hochzyt hin oder her... mir händ ja nöd ghüratet wäge dem, wie so vieli anderi schints mir amigs....

mer hürote au ned wäge dem. aber mer wette scho bald en familie grönde. ond da ich ned eifach nor hürote will i schwanger be (was nämli au viel mached), hürote mer jetzt ond luege de nachher wäge chind. esch ja ned schlimm, wend grad ned sbedürfnis nach chind hesch, es esch erst denn zit deför, wenns för euch stimmt :)

18.01.12 15:18
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

danke livipivi so "muessi" mi ned schlächt fühle.

18.01.12 15:21
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@livipivi, also ich bin im fall au kein gegner vo de pille! für mich hät pille durchuus ganz viel positivi siite gha, aber han au jetzt es paar positivi sache, woni vorher nöd gha han! aber rein wäge dene pickel im gsicht (und sit neuschtem no am rugge) würdi sie am liebschte wieder näh... ich chume krise über wäge dene pickel, da hilft alles nüt! und vor de pille hani nie pickel gha und während de inahm au nöd... han immer e huut gha wie es baby! ich find pille grundsätzlich es guets verhüetigs mittel und würd sie au jederzyt wieder näh....

@saerli, han im fall au nöd dich gmeint demit! aber es fallt mri halt je länger je meh uf, au i mim umchreis! no krasser isch de trend, z erscht mal luege, ob meh überhaupt schwanger wird und dänn hürate... und wänns nöd klappt mit de chind,d änn muess en andere partner ane! da chum ich krise über.... aber wänn da im forum luegsch, isch es ebe scho bi de meischte so, hürate und zack bumm grad chind! da chan meh dänn au de arbeitgeber nöd verüble, wänn sie verhürateti fraue nöd berücksichtiged bim bewerbigsverfahre..... aber ich bin halt scho immer gern gäge de strom gschwumme, so au bim thema chind

18.01.12 15:21
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Dann ist man mal eine halbe Stunde nicht online und dann geht hier gleich die Post ab.

Also ich merke, dass vor allem NFP und NER-Anhänger (Natürliche Empfängnisverhütung) sehr gegen die Pille sprechen und wie "schlimm" die ist (möchte niemanden angreifen, habe selber ein Jahr NER gemacht und war anfangs auch davon überzeugt, dass die Pille was "schlechtes" ist). Unterdessen muss ich sagen, ist auch das, wie vieles, einfach nur ein Hype. Ganz ehrlich? Mir ging es die 10 Jahre mit Pille viel besser als das eine Jahr ohne, habe mich in so vielen Belangen viel besser gefühlt mit Pille, auch körperlich. Und wenn man es wohl untersuchen würde, würden immer noch die meisten Frauen eher direkt nach Absetzen sofort schwanger als nicht (das ist aber nur eine Behauptung!). Also warum sollte die Pille soo schlecht sein, wenns mir MIT viel besser geht?!

Zur Lust: sie muss nicht zwingend nach Absetzen der Pille wiederkommen. Dachte auch immer es sei wegen der Pille, aber bei mir kam die Lust nach Absetzen nicht zurück (auch nicht um den ES rum) und meine FÄ meinte, dann könne es auch nicht an der Pille liegen. Und jetzt in der Schwangerschaft ist es nochmals schlimmer geworden, jetzt habe ich GAR keine Lust mehr Armer GG

Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***

18.01.12 15:25
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ech fende mer merkt erscht NOCH de johrelanger ihnahm vo de pille weder, wie de körper rechtig esch, ebe ohni hormon/ohni pille ond erscht denn werds eim weder bewusst, wie das eigentli chann ond setti laufe. met pille hesch eifach KEI zyklus, das esch jo alles könschtlech.

wie scho anderi gseid hend, es ged serigi bi dene klappets grad noch absetze vo de pille ond genau so serigi bi dene gohts uuuuh lang, bis de körper sech weder erholt hed.
mer weiss nei was mer bechond. aber die wos denn ned grad klapped, die bereueds logischerwis, dass sie ned scho vorhär ufghört hend ond eifach dänkt hend "das klappt de scho grad", well höt zo tags wott jede SOFORT schwanger wärde, wenn sie pille absezt... aber da klappt ebe leider bi vellne ned ond denn wärdet vell entüscht. i wönsch's keim!

@livipivi
ech fend die diskusion ned schad, es esch realität. wiso sell mer das verschwige?
es esch natürli för dech (ond serigi wo s gliche hend wie du) met de pille vell besser för de kröper, wäg de chrankheit! das esch jo kei frog! ond ehr hend au kei anderi möglechkeit, als t pille denn absetze, wenns er wend ss wärde ond i dröcke der (ond dene wo das hend) uuh fescht t düme, dass es denn au sofort klapped! denn es chann sofort klappe!


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!


Zuletzt bearbeitet am 18.01.12 15:27

18.01.12 15:31
purpurblume

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ich muess dPille au wege de Endo näh, obwohl ich sie am liebschte würd absetze (Es isch aber mis ziel es eines Tages abzsetze). d Angscht vor ere erneute OP isch eifach grösser und für mich en vill grössere Stress für de Körper.
Gliichzitig het die Tatsach mini Beziehig zu mim Fründ sehr uf dProb gstellt wäg minere fählende Luscht. (Miin Arzt het mer gseit das chäm vo mim Chopf...)
Uf jede Fall schaffed mir jetzt zäme a dem Problem (isch ned eifach, aber es isch machbar) und sozäge als Näbewürkig het es eusi Beziehig extrem gstärkt :).

18.01.12 15:36
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Insomnia: hey das tönt de super, Hoffe es gaht wieter eso. Drück dr Düüme dasses gar kei Diabetes esch!

Ech han Pille 10Mönet vorem Hochziit abgsetzt, ha ufs mal kei Schmerze meh gha während dr Mens, zuegnu hani au nüd. Pickel hani immer öppe:-)! Und igschlage hets im 2. Üebigszyklus. Also es ged glaub kei richtigi Theorie da drüber!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

18.01.12 15:38
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hihi, i stelle fescht, bi üs allne heds sofort ihgschlage. egal, was mer vorhär gmacht hend. :)
semmer en glöckleche huufe dohne, :) das esch ned sälbschverständlech!


http://swissmomforum.ch/forum/viewforum.php?f=35

doh chammer leider ganz vell anderi bispeli ahluege, wo ned so vell glöck gha hend wie mer.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!


Zuletzt bearbeitet am 18.01.12 15:41

18.01.12 15:43
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

bi mine meiste kolleginne hets au grad igschlage nachdem sie pille abgsetzt händ, bi minere schwägerin au :) das esch würklich ned sälbstverständlich.

ob jetz hormon, psychische druck oder was au immer dursache sind... mer muess es neh wies chunnt und wenns chunnt.

kenne 3 päärli, die händs derewäg probiert ond unbedingt welle, es het aber nie klappet. die einte händ sogar scho es chinderzimmer igrichtet gha, obwohl sie ned schwanger gsie esch. es send alli erst denn schwanger worde, wo sie demit abgschlosse händ, wills gmeint händ sie sige ned fähig chind zbecho oder so...

i hoffe fest, dass die wo sich es chind wünsched, au chöned schwanger werde, ohni dass sie vieli jahr druf münd warte, bes es den endlich mol ischloht.

 1 .. 51 .. 99 100 101 102 103 .. 199 .. 295
gratulation   richtig   bereits   einfach   Sheilyn   arbeiten   Schwangere   natürlich   Schwangerschaft   schnell   familie   vielleicht   gratuliere   wünsche   Erfahrungen   eigentlich   schwanger   irgendwie   wirklich   Ehefrauen