| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 201 .. 295
22.01.12 21:11
layonie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guete Abig,
@sheilyn, sie häts nöd so gnau chöne messe, aber ca 5mm. also wenn ich Grössi aluege, müesst mer glaub au 2 Wuche hindere schiebe und das wür dänn au mit minere Berechnig stimme wo's igschlage hät!

@Schlumpf, also d'Erliechterig isch würkli gross gsi, aber han nöd so emotional reagiert wie ich dänkt han. Ich glaub, die SS isch nanig so ganz bi mir acho, das brucht glaub trotz dä Freud nachli Ziit!

Guets Nächtle!

23.01.12 11:36
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

min brüeder hed öbrigens au am 12.09. gebori.

t grössi schiint mer aber zitgmäss? mis esch au 5mm gsi bi 6+3...
2 ganzi woche schiebe? esch aber no vell? ^^ hesch denn längeri zykle gha?
naja, schlossäntli chömeds eh wenns wend.

i han zwar freud gha nochem 1. US, aber au ned jetzt wahnsennig... also ned im böse,a ber es esch emr genau glich so "onwerklech" inecho. mer weiss mer hed es läbe i sech, aber... mer gspöhrt jo garnüd, mer weiss eifach s esch ome ond ergendwie esch das för mech komisch gsi uf en art.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!

23.01.12 13:30
layonie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

sheilyn so ischs mir bim US au gange... Es brucht glaub eifach nachli Ziit.
eigenltich wär ich ja 7+5, jetzt hät sie uf 6+5 reduziert... ich glaub das stimmt aber scho irgendwie. Genau chan mers ja ersch spöter sägä!

23.01.12 14:24
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

chli werklecher eschs för mech ershct worde, woni t bewegige gspöhrt han ond wos chli usgseh hed wie es baby ^^ond jetzt natürli au wos nöcher uf t gebort zuegoht! aber esch esch emmerno onwerklech. au wenns mer keine glaubt... ^^
i ben sehr gspannt wenn das ganze mole "bode bechond" för mech.

GENAU chammers NIE säge. ^^ i schribe im SM jo met so vell fraue ond bi jedem ondersuech hed de FA weder s datom 1 woche for, denn weder 1 woche retour ond weder 1 woche vor gschobe... ond das bines paarne! ^^ vo mer us en fertige schissdräck. es brucht i dem snen jo au kei "fixe tag". das chond eh wenns wott ond ned jedes baby wachst glich... die mässige ond schätzige fend ech chli föhrig. also i fendes uh enteressant, aber NED zom GENAU bestemme wie alts chline esch, sondern zom de grobi fortschrett z gseh... :)


mini chli hed grad de hitzgi ond streckt sech wie blöd.



.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!

24.01.12 08:59
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

So nun habe ich meinen zweiten offiziellen US auch hinter mir. Mit dem Würmli ist alles in Ordnung, bin immer noch total hin und weg was man alles sieht: Näschen, Mündchen, Füsschen, die Rippen, die Wirbelsäule, der Magen und am Wichtigsten: das schlagende Herzchen. Ach ist schon ein schönes Gefühl! Für mich war es der „Meilenstein“ Ultraschall, weil der letzte in der 8. Woche war und weil ich mich gegen den ETT entschieden habe erst jetzt wieder in der 14. Woche. Nun bin ich definitiv aus der Gefahrenzeit raus und ab jetzt werden wir die Nachricht auch grossräumiger streuen. Bis jetzt wussten es nur unsere Familien und meine besten 2 Freundinnen und bei der Arbeit seit 2 Wochen, sonst niemand. Meine Mami hat schon gelästert, es sei langsam mühsam, dass sie es niemandem erzählen darf, aber ich wollte noch auf DIESEN US warten. (ich glaube sie ist ein wenig Stolz endlich Oma zu werden ;-) )

Wegen der Diabetes. Meine FÄ war auch sehr zufrieden mit den Werten, sie meinte aber ich solle wenn möglich während der SS die „Diät“ noch einhalten. Ich sagte ihr, es sei schon ok (gesund essen ist ja immer sinnvoll) aber ich wolle einfach auch Ausnahmen machen können, mal auswärts essen oder mal nur ein Fondue oder so. Das liegt nun absolut drin und ich muss nur noch 1x/Tag stechen *yeah*, muss aber trotzdem bei Ausnahmen noch messen und die Werte meiner FÄ mitteilen. Also so ganz lässt sie es natürlich nicht schleifen ;-) Na ja aber ein Vorteil hat das ganze ja: ich werde wohl nicht so viel zunehmen, wenn ich mich so ernähre ;-)


Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***

24.01.12 09:07
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Insomnia3

Wow, das glaube ich, dass du hin und weg bist, wenn man ein "richtiges Baby" sieht
Das die Diabetes so gut verläuft, freut mich sehr für dich und der "schöne" Nebeneffekt, dass du nicht soooo viel zunimmst, ist auch nicht zu verachten
Deine Mutter ist stolz Oma zu werden? Das froit mich! War es deine Mutter oder deine Schwiegermutter, welche nicht so Freude hatte, als ihr die Nachricht verkündet habt?
Wie haben die anderen darauf reagiert?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

24.01.12 09:22
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Es war meine SchwiMu Sie ist unterdessen ein bisschen aufgetaut und hat auch schon nachgefragt, wie es mir geht etc.
Aber im Umfeld meiner eigenen Eltern sind hald in den letzten 4 Jahren viele Grosseltern geworden und meine Eltern konnten nie mitreden und ENDLICH dürfen sie auch

Also am meisten von allen hat sich fast der Vater meines GG gefreut, das war total herzig. Bei der Arbeit habe ich es vor zwei Wochen schon gesagt und meine Mädels haben sich auch total gefreut, aber das wusste ich von anfang an, die sind hier alle so herzlich. Die erste Reaktion von meiner Chefin war gleich: dass sie mich total unterstützen werden, auch wenn ich noch nach der Geburt hier bleiben möchte. Ist schon ein tolles Gefühl auch den AG hinter sich zu haben.

Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***

24.01.12 09:39
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Insomnia3
Denn esch jo guet, dass dini SchwieMu uftauet esch! Schön, dass au de AG hinder der stoht ond der au dMöglichkeit vonere Teilziit-Arbeit abietet - wetsch du denn das au? Was ich eifach wördi mache, esch gnue früeh ergend öppis "handfests" z'ha för nochher... ich gange jo ned devo us, dass din AG so esch, aber mängisch esch schnell öppis gseit aber es chonnd nüd debi use.... wievell wettisch denn nochher schaffe?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

24.01.12 09:41
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Proeschu: Das stimmt...du hesch recht. Gseit isch no viel...aber ich wot nur no alles schriftlich

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

24.01.12 10:06
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Also viellicht bini do chli naiv, aber ich vertrau mim AG zu 100%. Die würet mich nie übers Ohr haue, so öbis glaubi nöd, und wenn scho, denn würs sich au nüme lohne, döte no z bliebe findi.

Aso bevor i schwanger gsie bin, hani immer gseit, dass ich no ca. 50% wett wieterschaffe. Aber momentan wötti mi nonig grad fest lege. Es Chind veränderet so viel Asichte Aber eigentlich isch scho planet 40-50%. Mir hend ebe niemert i de nöchi wo chönd hüete, d.h. üses Chind chämt sicher id Krippe, was ich persönlich aber nöd schlimm finde. Meh als 50% wetti sowieso nöd go schaffe.

Die einzig Angst bim schaffe isch, dass viellicht wieder öber für 100% iestellet und mich no nebet bi die 50% ufstocket und das gsehni nöd so, will so viel Stelleprozent sind a dere Stell absolut nöd nötig und nume go d Ziet abhocke wetti denn au nöd. Sie denket immer ich seg im Stress, debi hani voll zwenig ztue ;-) Aber ich wirdes au klar sege, dass ich sone Lösig nöd wür gseh ... mol luege. Mues mi ja jetzt nonig grad sofort entscheide.

Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***

 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 201 .. 295
gratuliere   vielleicht   natürlich   wirklich   Sheilyn   Erfahrungen   bereits   familie   schwanger   wünsche   richtig   Ehefrauen   irgendwie   Schwangerschaft   arbeiten   eigentlich   schnell   gratulation   Schwangere   einfach