| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 203 .. 295
30.01.12 22:01
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ciao Cosmologia,

Danke für dein Bericht und die Fotos! Es ist toll zu lesen wie es so bei den anderen war!
Ich hoffe, es geht dir bald wieder ganz gut! Jetzt geniesst einfach das Kennenlernen und die gemeinsame Zeit, diese ist ja sooooo spannnnnnnend! Ich wünsche euch einen tollen Start ins Familienleben und viel viel Spass und Freude!

Grüessli
dorina

31.01.12 10:21
Carmile 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@cosmo: chan mi de andere nur aschlüsse, tolli fotos!


@schlumpf: es loht sich au nöd e ussag verallgemeinere. i find es müänd vesch. faktore berücksichtigt werde, han demit me e grundrichtig welle betone und dass mer sichs würkli guet sött überlegge. wenn mer natürli im alte job so unzfriede isch, denn lohnt sich en wechsel sicherlich, unabhängig ob jetzt gad es baby unterwegs isch oder nöd. denn gad freud motiviert eim ungemein und setzt kräft frei. dass mer stress hät, egal ob im neue oder alte job, das isch oftmals dä fall. was i mer eifach überlegg und au bi andere um mi ume gsehn, meistens isch dafangsphase amene neue ort bsundrigs intensiv. näbst em übliche stress chunt no däzue dass alles neu isch und mer sich umso meh bewiese mues und dass mer bimene wechsel hüffig au no e höheri position inimmt als mer dävor gha hät, also doppelti useforderig. i hans zb. bimene kolleg gseh wo i sinere neue position e führigsposition ignoh hät und es grösseres team becho hät, viel me umegreist isch und das isch zeme mit em baby wo ufd welt cho isch scho sehr streng gsi. er isch dur das au weniger dihei gsi, hät länger gschaffet und gad am afang chan mer vorstelle dass es agnehm und au schön isch wenn eim de maa dihei chli unterstütze chan. aber ebe, chunt sehr stark ufde job und uf di allgemeine situation druff a, loht sich nöd übergeneralisiere. wünsch eu aber demfall dass alles guet klappt und er däno zfriedener isch!

grüesslis

31.01.12 10:35
apfel-zimt 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Cosmologia
Ich gratuliere herzlich zu deiner Tochter, die wahrlich ein Sonnenschein ist.

Wenn ich die Bilder sehe, wünsche ich mir auch grad eins , aber wenn ich Carmil so höre, muss ich Recht geben und nicht die grösste Umbruchsphase zum Schwanger sein wählen, erst heiraten, dann Stellenwechsel meines GG, ich fertig studieren, er den Master beenden und dann Kids... Einfacher so!

31.01.12 12:04
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Carmile: es stimmt, mer chans nid immer verallgemeinere. Han dich au überhaupt nid wellä agriffe oder so, nur üsi Situation und Meinig vertrette
Mängisch gahts halt eifach nid anders. Mer wüsset, dass die erst Ziit secher ned eifach werd met neuem Job und Baby. Er het scho au es bitz die grössere Ufgabe, aber drfür viiiiel die bessere Arbetsziite. Und das esch für üs au en sehr relevante Punkt gsi.

Liebs Grüessli

Schlumpf


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

31.01.12 13:17
Carmile 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hi Schlumpf

Thx für dini Nochricht. Hans überhaupt nöd als Agriff verstande :-) Null, findes e interessanti Diskussion. Aber das mit de Arbetszite chan mer vorstelle, wenn die sich drastisch verbesseret isch das natürli en Punkt. Und ebe, mengisch chan mer sichs au nöd ussueche.

@Apfelzimt: mer hend di glich Reihefolg gha :-) und es isch so scho enorm viel mitenand cho, da sich ei Veränderig a di nögst greiht hät. Neui Wohnig und ich denn no en neue Job sind au no däzue cho und somit währet 2.5 Johr Action pur. Jetzt bini heilfroh dass es mol es bitz gmüätlicher zue und hergoht, au wenn mer beid brueflich recht igspannt sind und gforderet werdet. Aber immerhin blibt de Rest stabil für e gwüssni Zit

Carmile

31.01.12 15:03
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Carmile: Danke, findes au immer es intressants Thema, so gseht mer echli die verschiedene Standpünkt

Liebs Grüessli Schlumpf

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

31.01.12 15:39
Franziska

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@cosmologia, wo toll doch schöne Nachrichten von dir zu hören....
Zwei ganz tolle Bilder...danke..
Ich wünsch euch von Herzen weiter alles gute und geniesst die kleine...Lg Franziska
26.Juni 2010, unser schönster Tag....

31.01.12 15:42
Franziska

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheilyn,hallo schon lange nichts mehr gehört!! Ich hoffe es geht dir/euch gut....
Es liebs Grüessli Franziska
26.Juni 2010, unser schönster Tag......

31.01.12 16:15
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Franziska:
@sheilyn,hallo schon lange nichts mehr gehört!! Ich hoffe es geht dir/euch gut....
Es liebs Grüessli Franziska
26.Juni 2010, unser schönster Tag......

hey du!
gleichfalls! uns gehts bestens... jetzt werden die TAGE gezählt!
und wie gehts dir eso? :)


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!

06.02.12 16:14
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@cosmologia: Auch ich möchte dir ganz herzlich zu eurem Sonnenschein gratulieren. Die kleine ist sooo süüss. Alles Gute für euch, geniesst die Zeit.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 203 .. 295
gratuliere   Ehefrauen   irgendwie   gratulation   einfach   bereits   richtig   Sheilyn   Schwangere   arbeiten   wirklich   schnell   Erfahrungen   eigentlich   natürlich   vielleicht   Schwangerschaft   schwanger   wünsche   familie