| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 59 .. 116 117 118 119 120 .. 208 .. 295
29.02.12 12:44
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Hase
Was les ich denn do? Hani öppis verpasst? Oder scho weder vergässe? So schööööööööön

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

29.02.12 15:16
Blumenfee 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey ihr liebe, möcht mi ou widr mal mälde


üsem Buebeli geits prima, si grad geschter bim FA gsi, leider het sech disesmal d'Schwangerschaftsdiabetes bestätiget bääääh.........

Bi fliisig am Näiie für üses Bluemechind no 14 Wuche, mir chöi chuum warte

lg Bluemefee





17. September 2011

Datei-Anhänge
IMG_5470.JPG IMG_5470.JPG (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 583 kB

29.02.12 15:21
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Bluemefee
Schön, gohts em Chline so guet! Ond das met de Schwangerschafts-Diabetes esch secher ned sooo schön, aber mer weiss jo, werom dass mers macht!
Wönsche der nochli Geduld ond trotz allem en schöne Räschte vo de Schwangerschaft! Man, die Ziit lauft au... ha sGfühl, dass du erscht geschter gseit hesch, dassd s3. erwartisch
Das wo du gnähiet hesch fendi super süess!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

29.02.12 15:45
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi Bluemefee, ech glaub 2012 esch chli es Buebejahr! Üches Wiegeli gseht so schön us, gfallt mer riesig guet!
Gäll die Ziit rast, ha sGfühl bloss hemer erfahre dass mr SS send und jetz gahts nur nu 14, bzw. bi üs nu 15Wuche!
Duet mer leid weg dr Diabetes. Muesch jetz speziell uf dErnährig luege? Ech darf dä Test am DI gu mache.


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig

29.02.12 17:48
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi Bluemefee

Wunderschön Di Stubewage! Aus säiber gnähit?

Tut mr leid mit dr Schwangerschaftsdiabetes. Hoffe Du chasch Dini Schwangerschaft glich no i voue züüg gniesse.


*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

29.02.12 18:27
Blumenfee 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Merci Ja ha alles sälber gnäit, dr Stubewage isch es ''Familie-Erbstück'' sogar mis Grosi isch scho dinne pfuuset ha mega fröid dranne d'Vorhäng si jetz ou fertig. Ha aber no einigi Projäkt woni wot starte

Ja dä Diabetes isch chli närvig, has bim zwöite ou scho ka, da hetmes aber nid beachtet oder behandlet (är isch när 4,5kg gsi) jetz hetsechs scho relativ früeh (20 Wuche) bestätiget das d'wärte widr erhöht si. Bis jetz chanis mit ''uf z'ässe luege'' no im Griff ha misse 4 mal im Tag mi bluetzucker, aber sisch ä frag vor zyt bis i Insulin mues sprütze..... aber solang i ume KS chume nimi o das i chouf

Wi geits öich schüsch so, ir Schwangere EheFroue


17. September 2011

29.02.12 19:29
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Sones Erbstück isch natürli öppis wunderschöns!!!
Drück dr Duume, dasses nu lang gaht, bis muesch sprütze. Und natürlich au dasses klappet meter natürliche Geburt. Darfsch jetz drhei gebäre, oder hesch dr das müsse abschminke?

Mer gahts recht guet, schaffe im Moment nur 50%, hami legst Wuche überarbeitet und han de rechti Buuchrämpf gha und e herte Buuch. Nächst Wuche bim US luegemers ah, wies söll wieter gah. Ech tendiere eher drzue wieterhin bi 50% zbliiebe, han recht Angst dasi wieder Chrämpf und so bechume. Wet ja ned, dass üse Chli zfrüeh chund. Mal luege, was dr Arzt meint.

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig

02.03.12 12:53
cosmologia 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo ihr Lieben

Sheilyn und Trixx, alles Gueti für di bevorstehendi Geburt vo eune Schatzis!! *Freu*!!

Blumenfee: oje, SS-Diabetes isch natürlich nöd so toll. Naja, ich hoffe es bliibt dr erspart Insulin müess sprütze! Jööö, merci für sBild. Xeht uu herzig uus.

Schlumpf: pass guet uf eu uf! Es isch würkli besser 50% zschaffe demit sKind solang wie mögli drin blibt. Alles Guete weiterhin!

us: es oht üs guet. Am Sunntig isch sie 8 Wuche alt Sie bruucht uu vil Ufmerksamkeit, wil sie sehr vil wach isch und spile wott Ab nächscht Wuche muess GG in WK Es wird streng werde, aber au das werde mr überstoh. Bis jetzt ischs ziemli guet gange, au wenni au scho e biz deprimiert xi bi, wil sie so fescht hät müesse weine vor Buuchweh.

Wünsche eu no es schöns WE!

##10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##

02.03.12 13:04
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@cosmologia: danke für dini liebe Wort! Mer weiss ja für was dassmer sech duet schone, de macht mers ja sowieso gern!

Wow, scho 8Wuche, wie die Ziit rast!! Schad muess di GG i WK, aber er wird üch zwei secher au sehr vermisse!
Nu viel Freud met üchem Schatz!!

LG


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig

05.03.12 14:24
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Jö Blumenfee die Wiege ist super schön geworden. Ich habe auch das Glück ein solches Erbstück haben zu können. Die Details hat zwar eine Bekannte neu genäht und nicht ich, aber es ist der Stubenwagen wo bereits meine Mutter und später dann ich und meine Geschwister drin gelegen sind. Schon ein tolles Gefühl. Wegen der Diabetes, tut mir auch leid. Bei mir wurde das ja bereits in der 12. Woche diagnostiziert, auch wenn es evtl. nur fehlalarm war, unterdessen muss ich nur noch 1x/Tag messen, ich halte die Diät zwar ein, kann aber auch mal sündigen. "Dank" der Diabetesernährung habe ich jetzt auch erst 1.5 kg zugenommen, was ja eigentlich eine gute Nebenerscheinung ist (20. SSW). Immherin kennst Du es bereits aus der anderen SS, bei mir war es schon ein rechter Schock als die Diagnose kam.

Hatte heute wieder einen Ultraschall, dem Baby gehts gut, es sei alles tip top in Ordnung, GG und ich sind mega happy und es gibt ziemlich sicher einen Buben! Ende dieser Woche bin ich bereits in der Hälfte, schon wahnsinnig wie die Zeit vergeht.

Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***

 1 .. 59 .. 116 117 118 119 120 .. 208 .. 295
schwanger   bereits   eigentlich   gratulation   vielleicht   arbeiten   einfach   Sheilyn   wünsche   Erfahrungen   Ehefrauen   Schwangere   schnell   irgendwie   familie   wirklich   Schwangerschaft   natürlich   gratuliere   richtig