| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 212 .. 295
14.03.12 13:56
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Strahli
Aso ich glaub, es esch besser, wennds use nemmsch, well es chönnt glaubs denn riise... oder dor es Kunststoffteil ersetze....
Am beste duesch das met de Fraue-Ärztin/Arzt bespräche

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

14.03.12 13:56
Strahli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@tara, danke für dein erfahrungsbericht ! wäre das loch also schnell zugewachsen bzw. hat es keinen riss gegeben ?

@Proeschu, danke, ja das werde ich machen! will ja keinen entstellten bauch danach :o)

Zuletzt bearbeitet am 14.03.12 13:57

14.03.12 13:59
Tara 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Nein keinen Riss, war überhaupt kein Problem. wegen dem Zuwachsen: ich glaube nicht, dass das so schnell zuwächst. Ich hatte mein Piercing 13 Jahre drin. Mein zweites Ohrloch ist seit fast 4 Jahren Ohringfrei und ist immer noch offen. Hab mir das vor 20 Jahren stechen lassen. Boah wenn ich diese Zahlen aufschreibe, komme ich mir ziemlich alt vor

Zivil 31.07.2008 / Kirchlich 02.08.2008
Chelsea 26.10.2009

14.03.12 14:23
Michi79

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Also ich bin jetzt mitte 8. Monat (habe ende April ET) und habe das Piercing ca. vor 1.5 Monaten rausgenommen. Kenne aber Leute die es nie rausgenommen haben. Mein Grund war eigentlich nur weil ich horrorstories gelesen hatte wegen reissen und so. Im Nachhinein würde ich es aber drin lassen. Kommt halt darauf an, bei mir ist der Bauchnabel nicht rausgeploppt und würde darum nicht stören.
Werde es nach der Geburt wieder einsetzen.
Ich würde nicht den FA fragen (die wissen meist nicht so genau bescheid und sagen aus prinzip rausnehmen) sondern einen Piercer. Der kann dir auch ein Schwangerschaftspiercing empfehlen.

Ich würde sagen, lass es drin bis es dich stört, kauf ein Schwangerschaftspiercing das mitwächst. Aber du musst für dich entscheiden und spüren was richtig ist und was nicht.

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

14.03.12 16:26
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

jaa danke euch allen, wie gesagt am 08.03.12 um 23.59uhr kam unser töchterli (leider) per kaiserschnitt) zur welt. :) sie hat sich fast 2 wochen länger zeit gelassen. ;) war aber dennoch nur 3570g und 49cm.
uns gehts gut, sind wohlauf und seit gestern nachmittag zu hause.

jaa @insomnia das sternzeichen gefällt mir auch am besten.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Seit dem 08.03.12 eine Familie

14.03.12 16:42
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheilyn
Schön zu hören, dass es euch gut geht, auch wenn es ein kaiserschnitt war..
Wünsche euch viele schöne momente!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

23.03.12 22:05
Trix77 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

so, ändlich chumi au mal dezue zum mich wieder emal mälde. aber nur ei-händig. de lukas julian hät kei luscht zum jetzt grad z schlafe.
vo afang a: termin wär ja am 25. februar gsi, aber de chli hät kei regig gmacht zum uf d welt cho. so bini halt all drü täg zum untersuech gange, öbs no gnueg fruchtwasser hät. da dass immer in ornig gsi isch, hämer chöne warte. uf de 7.3 mittag am halbi zwölfi hät i denn de letscht termin gha und denn wär wahrschiinlich d geburt igleitet worde. sowiit isch es allerdings nöd cho. am morge am föifi (7.3.) bini mit wehe verwachet. da i aber nöd sicher gsi bin, öbs jetzt ernst wird, hani min maa no go schafe la. am elfi hani denn aber gfunde es seg jetzt ernst und er söll bitte hei cho. am zwölfi simmer denn im spital gsi. nach de formalitäte hämer no welle e rundi go spaziere. das hät mi aber gar nöd entspannt. ha mi gar nöd wohl gfühlt, wenn irgend welchi lüüt mir agseh händ dass ich wehe ha... also zrugg is zimmer und wiiteri detail erspar ich eu. d geburt isch vorwärts gange und hät am 22:32 miteme notfall kaiserschnitt gändet, will de chli nüme wiiter abe cho isch und s ihm denn nüme so guet gange isch.
mer händs aber guet überstande und nach 6täg hämmer hei chöne.
de lukas isch 3680g schwer gsi und 51 cm gross

i ha ein rat a di schwangere: mached eu au mal gedanke über en kaiserschnitt. i ha immer gseit, dass i keine will und mir drum nie überleit, was das für gfühl uslöst. klar, wenn sdrum gaht dass es am chind guet gaht, isch mer für en kaiserschnitt und sogar froh, dass es so öpis git. aber i bi chli überforderet gsi, will i mini gfühl nöd ha chöne iiordne.

aber das isch jetzt au scho zwei wuche her und i bi gnueg beschäftigi mit mim chline ma. so dänki nüme viil ad geburt. ussert wenn i schmerze ha... aber bald sind au die wäg.

i bi öpe gfröget worde, öb mer eus scho iigläbt händ. für mich persönlich isch die frag chli komisch, scho im spital, vo afang a, bini mami gsi und öpis anders häts gar nüme gäh. es dreit sich vo afang a alles um de chli und das wird sich au i nächster ziit nö ändere.

es isch es speziells gfühl mami zsi, aber sicher di best entscheidig wo mir je troffe händ

so, das wärs mal für de moment... de chli isch doch no iigschlafe und ich chönt d ziit nütze zum schlafe, bevor er denn s nächst mal hunger hät... ja fremdbestimmt vo afang

wünsche eu alles gueti!

24.03.12 07:36
layonie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Trix ich gratuliere eu ganz herzlich zum Lukas Julian! Danke für din schöne, ehrliche Bricht.
Alles Gueti für Zuekunft!
Lg layonie

24.03.12 10:50
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi Trix77

Au ich möcht eu ganz herzlich zum Lukas Julian gratuliere. Danke für din schöne Bricht.

Ich wünsch eu witerhin e tolli Kennelernzit!

Alles Liebi
PrinzessinN

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

24.03.12 13:22
Michi79

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Trix77,

herzliche Gratulation zum Sohnemann! Ich hoffe ihr könnt die Anfangszeit in Ruhe geniessen!!

Viel Spass beim Mami-sein

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 212 .. 295
Ehefrauen   schnell   vielleicht   Erfahrungen   wirklich   schwanger   Sheilyn   Schwangere   gratulation   gratuliere   Schwangerschaft   familie   wünsche   einfach   irgendwie   bereits   richtig   natürlich   eigentlich   arbeiten