| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 65 .. 127 128 129 130 131 .. 213 .. 295
01.04.12 08:46
angiyves 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Mir wänn immwe gäen Bilder seh- vorallem solchi seht würkli so us, als entwicklet är sich schnäll!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

10.04.12 14:20
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Trix

gratuliere euch au härzlich und em chleine Sunneschyn alles Gueti uf sim Läbenswäg!
hihi, also öpis "verzelle" isch jo fascht chli untertriebe, är haltet jo scho fascht es Referat

14.04.12 11:50
layonie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo zämä!

Ich han morn Halbziit und es gaht mir und am Baby sehr guet! Dä Böber turnet wie verruckt umenand! Es isch es wunderschöns Gfühl wenn ich ihn gspüre!
Geschter bin ich bim FA gsi und s`hät sogar gwunke

Min Buch wachst wie verruckt. bin geschter mis Hochziitschleid go probiere. Han u Freud, sie chönts nämlich so uslah und chli umnähe, dass ichs chan alege! Juhuuuuu!!!

Es isch so ruhig worde da ine, Insomnia und Michi gahts eu guet?
Und wie gahts eusne frischbachne Mamis`, alles guet dihei?

Liebe Gruess
layonie

14.04.12 13:46
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Layonie
Schön, dasses der so guet god ond du au das metem Kleid no chasch ändere! Das esch der glaubs jo scho chli ofem Mage gläge! Ond dass du sChline gspürsch, muess sescher es wahnsinnigs Gfühl sii! Gnüsses!

01. & 04.Juni.2011

14.04.12 22:26
Michi79

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Layonie: bin jetzt 38+2 und immernoch am kugeln. Uns gehts soweit gut, möchte aber mein Schätzi schon langsam endlich im Arm halten... Mal schauen wann es genug von Hotel Mama hat . Schön, dass es Euch auch so gut geht. Hoffe das bleibt auch so, wobei gegen Ende trotz allem die einen oder anderen Zipperlein kommen..

@all: wünsche Euch einen wundervollen Sonntag!

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

20.04.12 10:31
layonie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo

@Proeschu, ja das mit em Chleid isch scho chli schwierig gsi. Vorallem, da mir die Umstandschleider gar nöd gfalled! Han gester namal mis Chleid agha zum definitiv abstecke und es isch perfekt. Am 1. Mai chan ichs go hole!

@Michi, ich wünsche dir en guete Endspurt und dänn ä gueti Geburt! Jetzt gahts gar nüm lang!

Liebe Gruess
layonie

23.04.12 10:48
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi zämä, habe gerade gemerkt, dass ich Ewigkeiten nicht mehr hier war. wir waren ja noch 3 Wochen in den Flitterwochen und deshalb ist dieses Forum für mich etwas in den Hintergrund gerückt. Trix herzliche Gratulation zum Sohnemann, er ist so Zucker.

Mir geht es wirklich gut, bin jetzt in der 27. Woche und mein Bauch wächst auch wie verrückt. Ich habe das typische 2. Drittel erlebt ohne Beschwerden, keine Übelkeit mehr, Zucker super im Griff, perfekt geschlafen. Langsam merke ich, dass das 3. Drittel im Anmarsch ist. Bauch langsam im Weg beim schlafen (und das kann ja nur noch schlimmer werden ) und schnell Rückenschmerzen nach dem Putzen etc. Aber ich möchte mich durchaus nicht beklagen. Trotz allem freue ich mich, wenn der Kleine dann mal da ist. Das Kugeln ist mir bereits etwas "verleidet"

Die Flitterwochen waren auch super. Sind die Route66 von Chicago nach San Francisco gefahren und dann noch 3 Tage New York. Wir haben knapp 3500 Meilen (5000km) mit dem Auto zurück gelegt! Es war super, aber mit Kugelbauch schon etwas anstrengend, das viele Autofahren. Der Flug ging aber super und ich bereute es keine Minute, dass ich mich schwanger auf solche Ferien eingelassen habe (natürlich dank dem beschwerdefreien 2. Drittel).

Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***

23.04.12 11:15
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@michi79
he i dänke fescht ah dech ond wönsche der en onvergässlech schöni gebort! (no 4-5 täg bis ET gäll?)
ben soo gspannt! verfolges au es bezz uf SM


@insomnia
ui döhned super üchi flettis! cool hender das gmacht!
mer send au 3 woche it USA ide flettis, aber hend det üses schätzi erscht produziert. ^^

jo das könnt doch jedi ss frau :) mer hed zwar liide wommer chönnti druf verzechte, möcht denn au glich mole chli jommere (also jenochdem wie schlemms esch, oder wie wit mer esch ^^) aber mer wett ned so öbere cho, als wär mer ned dankbar ond glöcklech öber t ss! ech könns emu!

uiuiui aber ech hoffe der verleidet s chogle no lang ned! die meischten fraue äged jo (inkl ech ^^) die letschte woche gönd am längsche. nor scho de letscht monet goht fast solang wie nomol die ganzi ss, mer hed s gfühl es hört nie uf.
ond denn so chorz vor ET nomol dä schub ond ab ET sowiso... wenns sowit chond....
wiiterhen vell spass met dim bebe! :)



@me
üse sonneschin esch eifach de hammer bis jetzt ^^ gsond ond glöcklech, mer chönd sie noch wie vor de ganz tag duurmarathon abknutsche. ^^






.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond settem 08.03.12 send mer en Familie!


Zuletzt bearbeitet am 23.04.12 11:31

23.04.12 11:18
bellastella 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheilyn: Jööööö soooo süess!!! Ihr händ würkli än chline Schnügel, gnüssesd eures chline Glück!


Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

23.04.12 11:24
nikki 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

jööööööses sheilyn euchi bohne esch jo zocker süess

- 2.9.11 - hand in hand... ein leben lang - 2.9.11 -

 1 .. 65 .. 127 128 129 130 131 .. 213 .. 295
bereits   familie   richtig   Sheilyn   Ehefrauen   eigentlich   wirklich   natürlich   einfach   gratuliere   schwanger   vielleicht   Schwangere   Erfahrungen   arbeiten   Schwangerschaft   irgendwie   gratulation   wünsche   schnell