| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 67 .. 132 133 134 135 136 .. 216 .. 295
27.04.12 13:40
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

die Hupen

°°°22. September 2012°°°

27.04.12 13:49
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@pea
Ich danke dir, kommt schon gut! Wir sind ja an der Familienplanung, aber ich denke das klappt nicht so schnell... (oder doch??) Wäre ja gemein für die, die schon sooo lange üben und bei uns machts hopp...

*chch* sorry wegen meinem Ausdruck Hupen...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.04.12 14:05
Chatzezuengli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ all

spätestens in neuen Monaten wissen wir's genau

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

27.04.12 15:57
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia, ich würd au uf en volltreffer tippe *g*

@saerli, also ich würd au warte mit absetze vo de pille! ich han pille ziemlich gnau vor eme jahr abgsetzt und ich würd säge, min körper hät jetzt gueti 10 mönät gha zum sich ipändle! d'mens hani relativ unregelmässig gha (immer no, so zwüsched 31-34 täg), pickel sind e katastrophe gsi, vor allem im gsicht... im dezember hani sogar no püggeli am rugge übercho, dänn sinds wieder weg, jetzt sind vereinzelt wieder da... je nach zyklus hani eifach une am kinn no pickel, aber uf de stirn sind alli weg sit öppe 2 mönät.... zuegnoh hani gäg die 8kg nach em absetze vo de pille.... mini haare sind extrem fettig gsi, mini coiffeuse hät sogar gmerkt, dass öppis andersch isch, übelkeit hani au rächt oft verspürt, vor allem um de eisprung ume..... okey, das sind so die negative aspekt, jetzt chumi zum positive

ich han weniger chopfweh, ich schlafe besser, mini gfühl sind wieder zrugg kehrt... han die letschte 13 jahr irgendwie s'gfühl gha, ich seig gfühlstot worde, immer meh..... kei bock meh gha uf sex, party, ständig müed etc.... sit es paar mönät hani wieder energie wie e 20jährigi, mag nüme uf em sofa hänge, bin spitz wie nachbars lumpi *g* und eifach wieder die alti nimbini und ich finds ehrlich gseit eifach nur suuuuuper! hett ich das gwüsst, hett ich die hormon scho lang abgsetzt, aber hetts mer öpepr gseit, ich weiss nöd, ob ichs glaubt hetti.... ach de nachteil isch natürlich, dass d'mens jetzt chunnt, wänn sie will (wie jetzt i de ferie, aber es isch machbar).... und ich han rächt grossi schmerze am 1. und 2. tag.... und rächt e statrki bluetig.... das sind aber die einzige nachteil, woni momentan erkänne chan.....

min maa isch halt momentan e chli de leidtragendi, ich bin mich würklich extrem am veränderet und überfahr ihn fascht mit minere energie... ich bin ständig unterwegs und ständig spitz und würd am liebschte alli schöne manne uf de strass überfalle, hihi! er kännt mich natürlich fascht nüme, dass ich so e energie han und er wär ja eigentlich au sowiit, zum ändlich emal chind übercho, nur hät sich das gfühl bi mir halt ebe au gänderet i de letschte mönät.... ich will momentan mis läbe nomal eso richtig gnüsse und us em volle schöpfe und gnau das machi au..... und ich bin überzügt, dass mer die hormon die ganze gfühl die letschte jahr wie unterdrückt händ.....

ach ja, und am abnäh bini au wieder, das gaht bi mir momentan aber fascht wie vo sälber, obwohl ich i de ferie bin und ständig vo feinem ässe umgäh bin, wo ich au gnüsse, merk ich, dass ich immer meh gwicht verlüre.....

aber gäll, schlussendlich reagiert jede körper andersch.... und bi de einte gahts schnäller und bi de anderne relativ lang, bi mir isch es glaubs rächt lang gange, defür gahts mer jetzt wunderbar!

lg nimbini

27.04.12 16:08
Michi79

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ok, zum Thema Pille wurde glaub genug gesagt, werde meine Erfahrung jetzt nicht auch noch dazu schreiben (übrigens nur gute, keine schlechte!)

@Dia: hm....klingt aber wie bei mir! Also ich hatte zwar meine Tage normal aber der Rest könnte von mir sein 1 Monat danach. Hatte immer ein Mensziehen und erwartete eigentlich meine Tage. Meine Brüste wurden praller und empfindlicher. Irgendwann meinte meine Arbeitskollegin ich solle jetzt gefälligst einen Test kaufen. War dann 3 Tage drüber. Da ich aber ja erst die Verhütung abgesetzt hatte, glaubte ich, dass die Verspätung an der Umstellung liegt. Und ich hatte ja diese Mensschmerzen, welche früher immer ein Zeichen waren, dass meine Tage kommen! Zudem dachte ich auch: "ja so schnell wirds eh nicht klappen." Tja, hatte es dann aber doch, so schnell konnte ich gar nicht gucken, wie der Streifen SCHWANGER anzeigte!!! (Von wegen minimum 5 Minuten warten aufs Ergebnis.....das machte schon während des Pinkelns (sorry) schwups!
Ja und nun hätte ich heute ET aber mein Baby schwimmt noch selig und genüsslich im Swimmingpool.

Hab jetzt nur überflogen, daher weiss ich nicht genau ob du jetzt überhaupt schon schwanger werden willst aber wenn ja *drück ich dir die Daumen*!

So, dass musste ich jetzt einfach loswerden..

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

27.04.12 16:22
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Michi: wünsche dir alles Gute für die bevorstehende Geburt. Dass alles gut geht und du deinen kleinen Schatz bald in den Armen halten darfst.

Wo entbindest du wenn ich fragen darf? Gibts in der Nähe überhaupt eine Entbindungsstation oder musst du nach BE?

27.04.12 16:44
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hehe, nimbini : wie nachbars lumpi

es goht mer jetz chli besser, danke euch allne

Michi, i wünsch der alles Gueti für dGeburt und es schöns Kennelehre met em Würmli :)


°°°22. September 2012°°°

27.04.12 16:48
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@saerli, hihi ja seit meh doch so bin momentan schlimmer als en maa... Min liebschte isch total überforderet mit mir

27.04.12 17:34
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@michi
Das sind jo nochrichte... ich dänk ebbe au so, dass es doch nid grad igschlage het und dass die symptom vo dr umstellig sind! Ich wart jetzt die nägste 2 wuche ab und denn sehn ich jo, öbbs wirklich e vollträffer gsi isch oder doch nur d umstellig...
Also do mir an dr familieplanig sind würd ich mi notürlich freue, aber es pressiert nid, wär nid trurig wenns nonig klappt het!
Dir wünsch ich no e gueti zyt bis zur geburt und dass alles guet goht...

@nimbini
Achtung männer uf mauritius, d nimbini isch am strand und sie isch spitz wie nochbers lumpi!!
Gniess es no bella...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.04.12 18:21
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia, han doch min maa debi... Gange dänn lieber dehei wieder uf d'jagd

Danke süsse, morn abig gahts leider scho wieder hei... Wobi, ich han jetzt gnueg relaxed und bin wieder ready für alli schandtate

 1 .. 67 .. 132 133 134 135 136 .. 216 .. 295
richtig   gratulation   gratuliere   Schwangere   irgendwie   wirklich   Sheilyn   wünsche   bereits   Ehefrauen   schwanger   familie   einfach   Schwangerschaft   vielleicht   schnell   natürlich   arbeiten   Erfahrungen   eigentlich