| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 77 .. 151 152 153 154 155 .. 225 .. 295
23.07.12 16:39
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri

Bi ois esch sFäscht im Dorf au scho am 31. Ond das scho sit es paar Johre. Well holt am 1. (fascht) alli chönnd usschlofe ond so au meh Lüüt a das Fäscht chömed als wenns am 1. esch (obwohl ich das scho chli schad fende). Aber so fired mer holt "ine"

23.07.12 16:41
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Aso sFescht bi üs im Dorf isch scho am 1.Ouguscht, aber bi im Seeland ufgwachse u uf am Bielersee isch immer am 31 Füürwerk, goub isch ebe nit am einzige Ort so...

23.07.12 16:46
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Proeschu und Lula: Ach so okay. nei bi üs isch am 31. überhaupt no nüd los. Irgendwia findis au abiz doof, dass ma am 1. Frei het und nocher müan am 2. alli go schaffa. ma wür gschieder grad 1. und 2. frei ha

23.07.12 16:48
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ja stimmt, de 31.7. oder ebe 1.8. wär so mis Lieblingsdatum, aber ebe, erstens kommt es anders und ...
Drum lohni mi uf kei Prognose use.

Han letzte Frietig de letzt Arbetstag gha, isch irgendwie schones komisches Gfühl, aber i han mi entschlosse de MU bereits ei Wuche vor ET azfange, damit ich nomol e Wuche so richtig gnüse chan, viel Schlafe und no die letzte Chlinigkeite erledige. Wobi i scho viel Vorbereitige troffe han. S Klinikköfferli isch uf all Fäll scho parat und de Chli chönd sich rein theoretisch uf de Weg mache, aber ebe, ich denke es goht eher no e gueti Wuche oder länger ... Bis jetzt gspüre emel no gar nüd ...

23.07.12 16:56
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@insomnia

Tönt wörkli so, wie wenn du voll parat wärsch!
Aso ich hoffe jetzt för dich mol, dasses de 31.07. esch ond alles gaaaanz schnell god

was esch MU?
hesch dich vom Frauearzt chrank schriebe loh, oder? Hesch denn ganz ufghört schaffe oder gosch nochher weder "chli go schaffe"?

23.07.12 17:11
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

MU = Mutterschaftsurlaub. Ich han 16 Wuche voll zahlt, devo chame max. 2 Wuche vorem Geburtstermin nä. Mini FÄ het mich scho lang chrank gschriebe gha, aber i han nöd wölle, mir wär das viel z langwielig gsie, de ganz Tag nur diheime, das hani nochhär no gnueg Bi üs isch so, dass wenn me die 2 Wuche vor ET chrank gschriebe isch, dass denn automatisch de MU afangt, vo dem her hani mi für die Wuche jetzt nüme expliziet chrank schriebe la. Han sowieso erst wieder 1 Tag nach ET en Termin bi de Fraueärztin und sie het au gmeint, dass sie denkt, dass mir üs nomol gsehnd (ich also überträge).

Ich mache 6 Mönet MU (noch de 16 Wuche na unbezahlt) und nochher gangi wieder 2 Tag go schaffe. Han nöd ganz welle ufhöre und beidi Grossmüetere hend gseit, sie würdet gern je en Tag Enkelchind hüete :-)

23.07.12 18:11
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ Insomnia; hey unglaublich, die lange Reise ist fast zu Ende und bald wirst du deinen kleinen Schatz in den Armen halten! Cool, dass du so "richtig" bereit bist! - das ist noch wichtig (finde ich) denn ich war es dazumal gar nicht;-)

@Sheilyn: wow 4.5 Monate schon, die kleinen wachsen und die ZEit vergeht... ;-) Es freut mich mega, dass du so ein pflegeleichtes Schätzli hast, das macht das Leben etwas einfacher;-)

@Dia: auch ich gratuliere zum Baby-girl! Auch ich hatte so so sehr auf eins gehofft, bei uns wid es aber einen zweiten Bueb geben... Na ja, ist halt wie es ist, da kann man nichts tun...;-).

Was die Kleider bei Buben angeht, muss ich schon zugeben, dass es für Mädchen einfach das schönere Zeug gibt... aber man muss sich arrangieren und mit der Zeit findet man auch hier coole Sachen bzw. man findet heraus wo man sie kaufen kann;-)

Unser Schatz wird am Mittwoch 1 Jahr alt! kann es manchmal kauf fassen, wie die Zeit läuft und wie sich mein Leben verändert hat... Am Sonntag werden wir ihn taufen und gleich das 1 Geburi feiern! und wenn man diesen Daten den Glauben schenken kann dann kommt Ende November das zweite Schätzli auf die Welt. Ich hoffe, dass wir es noch schaffen vor der Geburt noch einmal zu 3-t in die Ferien zu gehen;-).
Sonst ist die zweite SS etwas mühsamer als die erste aber da muss man halt durch;-) - ich freue mich schon auf die Zeit danach!

Wünsche euch allen schöne Sommerzeit und allen Schwangeren gute Restzeit und tolle-easy-Geburten!

Grüessle
dorina

23.07.12 20:43
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dorina
jo mer gnüsseds ond schätzeds sehr so es leibs pflägeliechts baby z ha! mer wössed dases NED sälbschverständlech esch! ghöre gnue anderi gschechte vom omfäld! i weiss es werkli z schätze!!! :)

hesch denn vell ss-beschwärde? oder esch's eifach stränger met dim bald 1 jöhrige racker? :)
ou schön taufi au grad, alles gueti am sonntig!


@insomnia
i wönsche der schomol alles gueti fört gebort! :) gniesses! au wenns weh tuet... ^^ gniesses! du dörfsch die gebort nor 1x erläbe bi dem chend. mer vergesst vor luter schmärze werkli z gniesse, aber es esch trotzdem SOOOOOOOOO schön! ond au speziell (au während de gebort!!)
die 1. augebleck, s 1. gseh, s 1. schmöcke, s 1. ahlänge/streichle, s ghöre... eifach alles GNIESSE!!!! ufsuge so vell t chasch!
wönsche der vell chraft! :)

hach i wett au nomol
i han jo au emmer gwösst dasi öberträge werde. ^^ dases denn aber noch 2 woche emmer noni use hed welle hani doch ned dänkt.

i fänd de 31. juli vell besser :) de chasch am obig emmer fiire ond hesch am nögschte tag frei! wer brucht scho am gebortsTAG frei, mer brucht am nögschte tag frei! das mer am obe cha go fiire!!!!!!

23.07.12 22:25
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Sheilyn, oh ja pflegeleichte und einfache Babies soll man schätzen. Unser kleine Schatz ist zwar auch relativ einfach, habe aber genug Gegenteile gesehen...

Meine erste SS war (ausser der Frühgeburt) eigentlich super easy. Diese ist ganz anders, habe alles Mögliche schon ganz früh gehabt; Uebelkeit (diese mega lange), Rückeschmerzen, Müdigkeit (welche einfach nicht aufhören will), Heisshunger, Gelüste, Kopfschmerzen, letztens gerade eine Infektion..
- einfach das Vollprogramm. Ein 1 jähriges Kind dazu macht die Arbeit nicht weniger - aber das wusste ich ja im Voraus, es gibt einfach Tage, die etwas mühsamer sind als die anderen. Romeo bekommt jetzt die nächsten Zähnchen und ist manchmal quengelig, will nur noch auf den Arm etc.. das braucht einfach Kraft...;-)

Grüessli
dorina

24.07.12 07:42
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Insomnia
Aha, ich ha gmeint, dass de Mutterurlaub eh erst noch de Geburt afangt? Ond wennd vorher nömme chasch / settisch schaffe, denn schribt dich de Frauearzt krank, dassd ebe ned vo dem Urlaub muesch neh? Naja, ha ned wörkli en Ahnig devo

insomnia3:
Ich mache 6 Mönet MU (noch de 16 Wuche na unbezahlt) und nochher gangi wieder 2 Tag go schaffe. Han nöd ganz welle ufhöre und beidi Grossmüetere hend gseit, sie würdet gern je en Tag Enkelchind hüete :-)

DAS fendi jo suuuuuper! Dass beidi de Enkel möchted hüete, vor allem, well doch glaubs dis Schwiegermami am Afang ned sooo euphorisch gsi esch, oder? Chasch demfall im gliche Gschäft / gliche Stell blibe? So cool!

 1 .. 77 .. 151 152 153 154 155 .. 225 .. 295
wünsche   einfach   Ehefrauen   Schwangerschaft   eigentlich   schwanger   wirklich   gratulation   richtig   irgendwie   vielleicht   Erfahrungen   bereits   familie   Schwangere   Sheilyn   arbeiten   natürlich   schnell   gratuliere