| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 226 .. 295
31.07.12 12:48
happyday 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

wow - dä thread isch schoh uf 155 siite agwachse. gid halt vill z`plaudere wenns ums s schanger sih und um d`kids gahd.

bih ja au en 2010-er bruut und üse chlh schatz wird jetzt denn schoh bald jährig ... wie schnell die ziit vergahd. es isch es wahnsinnigs gfühl, so es chliises mönschli z`gseh ufwachse. är isch so en läbensfrohe chliine buebe, das är mer jede tag ufs nöie vill fröid beräitet.

@sheilyn: wie gahds der und dim chliine? gsund und munter?

@seeletaenzli: lise au ab und an im facebook wies der gahd. hend üs chlih us de auge verlore gäll ou das tued mer mega läid wäge de stell. hed der doch so gfalle det ... aber ich bih sicher, es wird sich wider es töörli uftue und du wirsch di wäg finde.

aber dini überlegige verstahni: auso schwanger en stell sueche bzw. denn äini z`finde wird wohl schwirig. ich persönlich würd a dinnere stell mal en stell finde, denn so guet es jahr schaffe und denn wider ad familieplanig dänke. du bisch ja noh jung (wenni das so darf säge) und denn liids ja noh dinne, mit de chind noh e bitzeli z`warte.

wenn mal luscht ufenes träffe hesch, denn schriib mer doch mal. chönd üs süscht mal ufenes käfeli träffe und ich mine üse sunneschiin mit.

31.07.12 13:11
seeletaenzli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ happyday
han grad legscht mol weder s'geborstchärtli agluegt ond dänkt... wow, etz den scho es johr
wahnsenn, wie die ziit raast ond verbi god.

mer hend üs etz doch rächt lang ziit gloh met dem chenderwonsch. etz esch er do - ond ergendwie wörs den för mech ned stemme, nomol es johr z'warte ond schaffe.
ben aber öberzüügt, dass sech en wäg fendet ond sech das ganze so erged, wies sell.

mer chönd sehr gärn weder mol zäme en kafi go trenke.
wör mi riisig freue!

31.07.12 13:52
Palchen 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Kann mich nur anschliessen die Zeit vergeht wie im Flug

Ja das ohne Druck ist doch leichter gesagt als getan! Wir haben auch gesagt wir lassen jetzt die Pille einfach weg und wenns passiert dan passierts. Tja jetzt bin ich im 5ten Zyklus und meine Gedanken drehen sich nur darum Schwanger oder nicht

@Seelentaenzli tut mi leid wegen deiner Stelle. Verstehe dass du deswegen deinen Kinderwunsch nicht weiter nach hinten schieben willst. Generell dürfte Schwanger sein oder Schwanger werden aber kein Problem bei der Jobsuche sein. Ja ich weiss ist mehr Theorie als Praxis. Habe mir vor einigen Monaten auch darüber Gedanken gemacht, ich würde einfach mit offenen Karten spielen. Wenn dich deswegen jemand nicht einstellt, war er es auch nicht wert. Wenn du aber einen Job bekommst, wird man dich nicht so leicht fallen lassen - ist ja auch immer mit Aufwand und Kosten für den Arbeitgeber verbunden. Weisst du was ich meine? (ist etwas kompliziert es richtig auszudrücken)

Lg Palchen

31.07.12 13:57
seeletaenzli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo palchen

danke für die lieben worte - ich drücke dir die daumen, dass es bald klappt

natürlich, verstehe absolut was du meinst. auch ich bin dafür, vollkommen offen zu sein. bin aber auch überzeugt, dass ich meinen job unter anderem verloren habe (nicht nur aus witschaftlichen gründen), weil ich zu meinem chef auch vollkommen offen war, was die familienplanung betrifft.

aber wie du sagst: wenn es das richtige ist, sollte/darf es kein problem sein.
leider hat die familienthematik nicht überall platz.

liebe grüsse und toi, toi weiterhin.

31.07.12 16:55
pingu83 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Oh das mit dem job tut mit leid. ich verzelle i geschäft auch immer, dass ich noch keine kinder will, dabei kann iches kaum abwarten schwanger zu werden, aber muss ja nicht jeder wissen

wie ist das eigentlich schwanger zu fliegen???
Wir gejen ja am 1.10 2.5 monate nach australien. wäre ja sicher kein problem wennes dort einschlagen würde, oder???

31.07.12 17:00
seeletaenzli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo pingu

ne, hast vollkommen recht. muss nicht jeder wissen.

für mich war es allerdings wichtig um zu wissen, ob ich dort auch nach einer allfälligen schwangerschaft weiter arbeiten könnte von zu hause aus & teilzeit, oder nicht (habe einen job, bei dem man auch hervorragend von zu hause arbeiten könnte...)

so viel ich weiss ist schwanger fliegen bis zu einem bestimmten monat kein problem
kommt aber natürlich auch auf die schwangerschaft an (risikoschwangerschaft, etc.)

31.07.12 17:17
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Palchen:
Kann mich nur anschliessen die Zeit vergeht wie im Flug

Ja das ohne Druck ist doch leichter gesagt als getan! Wir haben auch gesagt wir lassen jetzt die Pille einfach weg und wenns passiert dan passierts. Tja jetzt bin ich im 5ten Zyklus und meine Gedanken drehen sich nur darum Schwanger oder nicht

Lg Palchen


Hallo Palchen

Ich dänke emmer weder a dich ond hoffe met der met! Mini Düüme hesch du ganz fescht! Hoffe för dich of es (Früeh-) Sommerbaby!

31.07.12 21:26
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@seeletänzli
ohje das esch de doof met de stell! fendi fies! us frau besch eifach scho rgad abgstämpfled ah de meischte ort, wenn ghürote besch ond im beschte alter.
us maa chasch gross go omeverzelle das die freusch ufs papi wärde etc..
ond us frau dörfsch ned mol ahsatzwis was verzelle, das mol chend wetsch, söscht ebsch rgad onedore. 8ebe ade emischte ort) ond bi der shcliesseds jetzt secher vo dinne 2(,5?) johr verhürotet druf, dases au bald sowit werd si. schad! es esch dänk genau au drom nomol schweriger en neui stell z gfende.
aber ehrlech. i wörd eini sueche. i weiss es esch uh blöd! wörd mer dini gedanke au mache! esch jo logisch...
aber du weisch eifach ned wenns ihschlod ond wäge dem jetzt kei job meh z sueche wär chli "doof", also i hoffe dases ganz gschnell klapped! :) (wie lang sender scho drah? ^^) ABER mer weiss es ebe nie, s ged jo au serigi die probeired 3-4johr ond "müend" denn nohhälfe loh. ond drom fend ech dörfsch (liechter gseid als gmacht ^^) ohni schlächts gwösse en job sueche, au wenn beabsechtigsch ss z wärde! well du elei hesch's jo ebe ned ide hand, söscht wärsch jo wohl scho ss?
aso weisch wieni meine? hoffe s chond ned falsch öbere.

@palchen
uh es esch so spannend. dröcke der fescht t düme, dases klapped onds evt no es maibaby gäb?

@happyday
ui au scho fascht weder 1?! heieiei...
au gsond ond monter? :)
jo üs gohts werkli SUPER! mer send so häppy. hend so es liebs pflegeliechts ängeli becho. i han angst voreme 2. well so es liebs baby hets glaub keis 2.x! lol
wobi.. ech wörd jo gärn sofort weder es 2. mache.
i ben au gotte froh esch sie scho fascht 5 mönet eifach nor gsond ond glöcklech! das esch s schönnschte wos ged! (ond absolut NED sälbschtverständlech!)

01.08.12 10:01
seeletaenzli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheylin
danke för dini wort- om "fair" gägeöber mim chef z'bliibe muess i säge, dass das met de familieplanig mini vermuetig ond mis gfühl esch, obs e tatsach esch, weiss i ned.
aber uf all fäll werd i d'auge noch ere neue stell offe halte - au wenn die stelle bi üs i de region relativ rar send - ond äbe, d'omständ vom alter, verhüürotet si, etc.
aber positiv dänke

nei nei, mer send noni lang am "üebe" - hend erscht grad demet agfange. drom chans guet si, dass es no es wiili brucht bes es ischlohd.
ond es chond ned falsch öbere, mach der ke sorge. ech weiss scho was du meinsch. es liid leider ned nome i üsne händ, ob mer schwanger wärded oder ned.

01.08.12 20:13
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

das esch scho eso. mer chann chend plane...
nämmli wenns NED seled cho. ^^
aber wenns seled cho, chammer nor ahsatzwis/brochteilig "bestemme"...

mhm ok, i chann mer aber sehr guet vorstelle, dass ebe dini gfühl rechtig send!!! ond das fendi jo t sauerei, s wörds jo keine säge. logo dörfeds jo au garned!

uf wenn hesch gseid besh ohni dinjetztig job?

 1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 226 .. 295
wirklich   familie   irgendwie   eigentlich   Ehefrauen   gratuliere   richtig   arbeiten   Sheilyn   einfach   Schwangere   wünsche   Erfahrungen   Schwangerschaft   gratulation   schnell   vielleicht   schwanger   natürlich   bereits