| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 227 .. 295
01.08.12 20:21
seeletaenzli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo sheylin
du seisch es, mol luege wie schnell es chlises wonder loscht hed zo üs z'cho
ben bes ändi oktober no det.

02.08.12 08:52
Palchen 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@proeschue
Danke viel mal für s'Düme drucke. Wenns denn so wyt isch wird i defür bi dir Finkli bstelle

@sheilyn
Mai wär natürlich super, das wär dann ganz sicher mein absoluter Lieblingsmonat

Lg Palchen

02.08.12 08:58
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Palchen:
@proeschue
Danke viel mal für s'Düme drucke. Wenns denn so wyt isch wird i defür bi dir Finkli bstelle

Lg Palchen

Das fendi en guete Plan
Ond sones tolls Gschänk / Wonder zom 2. Hochzigstag wäri doch suuuuper!!! Das chonnd guet!

02.08.12 11:57
Palchen 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ja das wär wirklich super

02.08.12 13:59
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Keks: danke vielmal!!! es isch eifach wunderbar sones Gschöpfli dörfe zbecho!

@Insomnia: dier au viele Dank. Darf mer dier au scho gratuliere, oder bisch nu am warte?

Dia: gratuliere zum Meitli!! so chansch du dini Lieblingsfarb richtig uslebe:-))

üs gahts sehr guet, er duet afe chli pläuderle und lächlet eim richtig ah. Es isch eifach dr Hammer, sind riesig glücklich, dass mier das dörfet erlebe!!!

02.08.12 15:01
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Mir sind immer no am warte. Hüt isch ET+4 und es lauft gar nüd. Aber am Baby schients guets go und dem gfallts eifacht wahnsinnig i mim Buch, aber ich mag eigentlich nüme, han s Gfühl das heg und heg keis Endi ...

02.08.12 15:22
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Insomnia

Aso guet... well min 1. Vorschlag schinbar ned ernst gno worde esch.... jetzt min 2. Vorschlag: 4.8.! Das esch en Samschtig, alles schön entspannt ond sDatum schööön (4+8=12 )
Schicke der es paar Nerve!

02.08.12 18:55
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Palchen: drücke üch fest Düüme dasses ganz gli iischlaht!!!
Chan verstah, dass dini Gedanke sech nurnu um das Thema kreiset!!!
@Insomnia: oje, nu am warte...und das bi dere wärmi! Fänd dr 4.8. au es schöns Datum:-))

03.08.12 09:09
Tintel 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo alle schwangeren Brütlis und Ehefrauen

Ich habe anfangs März die Pille(Yasmin) abgesetzt. Seither 6kg zugenommen und überall Pickel... das hat aber erst so vor einem Monat begonnen mit den Pickeln... und aktuell fühl ich mich grad total hässlich und unwohl.
Mit den Pickeln hat es anfangs Flitterwochen (anfangs Juli) begonnen und nimmt nun seinen Lauf...
wenn ich wenigstens in der Zeit schon schwanger geworden wär, könnte ich mich wenigstens darüber sehr freuen und würde Gewicht und Pickel vergessen können.... aber nix.... und mein Job ist auch blöd... irgendwie ist alles doof....

sorry, musste grad mal was loswerden.... *aufeuermitgefühlhoff*

03.08.12 09:33
Palchen 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Insomnia
Ihr macht es aber auch spannend und vielleicht hat ja Proeschu mit ihrem neuen Tipp recht, dann ist es ja bald so weit

@Schlumpf
Danke fürs Daumen drücken.
Es ist ja nicht so, dass wir die Zeit zu Zweit nicht geniessen, aber es wäre schon schön

@Tintel
Oh je, das ist aber nicht schön. Ich bin glücklicherweise von solchen Übeln verschont geblieben.
Ist dein Job einfach zur Zeit doof oder wünscht du dir etwas Neues?

Lg Palchen

 1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 227 .. 295
gratulation   vielleicht   richtig   Schwangere   bereits   schnell   arbeiten   Ehefrauen   natürlich   gratuliere   Schwangerschaft   einfach   eigentlich   schwanger   Erfahrungen   wirklich   wünsche   Sheilyn   familie   irgendwie