Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 229 .. 295
|
13.08.12 22:06
MaLu
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
hallo lerch mini zwe jungs hei beidi o viel grännet und müeh gha zum ischlafe.. i gsehs so wie d dorina, viel nöchi gäh und rede, singe, umeloufe, stille.. i ha e moment o angst gha, dass si sech z fest dra gwöhne, d brust eifach als trösterli z bruuche und i denn e 24-std-stillerin wirde. aber obwohl si sehr unregelmässig und viel gstillet si worde, het sech des nacheme zitli guet wieder ipendlet. i ha z gfüehl gha, si hei eifach uu viel nöchi bruucht. si hei beidi o lang bi üs im zimmer gschlafe, es isch eifach di unkompliziertisti lösig gsi für üs. und plötzlech hei si schritt für schritt o mau alleini nöime chönne liege, oder si scho zfriede gsi ufem schoss, ohni umeloufe etc. dir heit ke eifache start gha und bruuchet itz villecht no es momentli.. viel geduld und chraft wünschi dir
|
|
|
|
|
|
|
14.08.12 09:38
zibesanicht registriert
|
ooh dia und dorina... so schööön ihr beiden! geniesst eure kugelzeit... bei mir sind im moment nur die schmerzen der Mutterbänder, bin in Woche 10+3
ich werde aber einen KS machen... ich hoffe, dass ich nich so ne kugel bekomm wie mein mami.. die sah im 5. monat schon aus als würde ich gleich kommen =)
|
|
|
|
|
|
14.08.12 17:18
Lerch
|
Vielen Dank für die aufmunternden Worte und die Tips welche ich gekriegt habe. Es tut schon mal gut, wenn man nicht alleine ist mit dem Problem. Die letzte Nacht war noch schlimmer als vorher - der Kleine hat von 21.00-24.00 fast andauernd geschrien. So um 22.00 habe ich mal das Licht angemacht und siehe da er wurde plötzlich ruhig und hat die Gegend angeschaut. Das stimmte dann für mich aber nicht (ausserdem war ich selber müde). Sobald ich das Licht wieder ausgeschalten habe, ging das Geschrei wieder los. Mit der Zeit hat er sich dann selber beruhigt - ich war einfach da. Heute hat es bei mir "klick" gemacht. Auf der einen Seite versuche ich wieder die Lockerheit vor dem Spitalaufenthalt zu erlangen und auf der anderen Seite einen gewissen Rhythmus einzuführen (vor allem was das Trinken anbelangt). @Cherita: Ja über das Buch habe ich auch schon verschiedenes gelesen. Soweit ich weiss, hat der Begründer der im Buch geschilderten Methode diese eigendlich für ältere Kinder gedacht.
|
|
|
|
|
1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 229 .. 295
|