| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 81 .. 160 161 162 163 164 .. 230 .. 295
25.08.12 23:04
cosmologia 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Insomnia!

Alles Gute zum kleinen Lenny! Ich wünsche euch eine wunderschöne Kennenlernzeit und alles Gute für die Zukunft zu 3.

Lerch: oje, das tönt ja oberhammer anstrengend! In solchen Situationen sage ich mir immer, dass es nur eine Phase ist und dass es vorbei geht. Wir haben zZ auch eine schwierige Einschlafphase (niemals so wie bei euch), da sie im Moment vor lauter Freude am Krabbeln und Aufstehen hat, dass sie sich nicht mehr entspannen kann. Ich wünsche euch viel Geduld!

Gruss,
cosmologia

26.08.12 08:53
Lerch 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Merci, Geduld kann ich wahrlich brauchen....
Eigentlich dachten wir vor ein paar Tagen, dass wir aus dem Gröbsten raus sind. Wir haben uns darauf gefreut, den "normalen" Familienalltag zu geniessen.
Leider sind wir nun wieder im KiSpi gelandet, weil der Infekt wieder zurück gekommen ist. Dafür hat er begonnen mit Lächeln, was uns für vieles entschädigt!
Ich habe gemerkt, dass vieles über die eigene Gelassenheit läuft und sich nichts erzwingen lässt. Dann klappt auch das mit dem Schlafen, früher oder halt später...

26.08.12 09:23
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Lerch:
Ich habe gemerkt, dass vieles über die eigene Gelassenheit läuft und sich nichts erzwingen lässt. Dann klappt auch das mit dem Schlafen, früher oder halt später...

so esches! leider teilwis ned ganz eifach zom omsetze, aber es esch werkli eso! hani au scho gmerkt...

alles gueti witerhen!

09.09.12 09:42
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guata morga liabi Brüt, Ex-Brüt

I hoffa as goht eu allna guat? I bin momentan eigentlich eher selta im hochzitsforum. Wett eu aber a schöni neui nochricht nid verheimlicha&jetz wo denn z thema hochzit wieder aktueller wird bini sicher au wieder meh do dina:

I bin SCHWANGER

Ende märz 13 isches sowit bin jetz also afangs 4. Monet.

I wünscha eu allna as schöns tägli.

Grüassli

09.09.12 11:43
emma 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hi bergeri
herzlichi gratulation! wünsch dr ganz ä gueti ss!
liäbe gruäss, emma

09.09.12 11:54
seeletaenzli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

oh so schön
auch von mir ganz herzliche gratulation!
in 3.5 wochen rutsche ich auch in den vierten monat. freu mich, wenn die kritische zeit vorüber ist

wünsche dir eine tolle kugelzeit.

09.09.12 12:02
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

so schön, gratuliere au ganz herzlich. Gniesset die Ziit, es wird vorallem de speziell, wenn er sChline fönd afe gspüre. Für mich ischs zumindest eso gsi. Han das riesig gnosse, au nah dr Geburt zerst echli vermisst. Aber jetz bechund mer drfür anderi "Gschänkli"

09.09.12 12:10
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Bergeri

Wow, denn segi herzliche Glückwunsch! Alles, alles Gueti!
Esches demfall glich schneller gange als ehr plant händ, oder? So wienis in Erinnerig ha gönd ehr jo denn auno ofes Krüüzfahrt-Schiff go hürote, oder?

09.09.12 14:14
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi bergeri
Härzliche glückwunsch zur SS! Das freut mi für euch, dass es doch so schnäll klappt het. Gniess die zyt und ich hoff du hesch au so e schöni (ohni brästeli) schwangerschaft wie ich!

Alles liebi,
Dia

09.09.12 15:30
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

seeletaenzli:
@sheylin
danke för dini wort- om "fair" gägeöber mim chef z'bliibe muess i säge, dass das met de familieplanig mini vermuetig ond mis gfühl esch, obs e tatsach esch, weiss i ned.
aber uf all fäll werd i d'auge noch ere neue stell offe halte - au wenn die stelle bi üs i de region relativ rar send - ond äbe, d'omständ vom alter, verhüürotet si, etc.
aber positiv dänke

nei nei, mer send noni lang am "üebe" - hend erscht grad demet agfange. drom chans guet si, dass es no es wiili brucht bes es ischlohd.
ond es chond ned falsch öbere, mach der ke sorge. ech weiss scho was du meinsch. es liid leider ned nome i üsne händ, ob mer schwanger wärded oder ned.


seeletänzli??????????

du besch ss?!?! hani was verpasst?!?! ond das verzellsch du so näbebih?!
jaaaaa! nei chom wie hesch jetzt das gmacht? lol
also de dörf der de AG jo garned chönde? wie wit besch? ond seisch nüd? de besch jo scho länger ss? wiso hesch im text obe no verneint? oder verächne ech mech jetzt doh?


GRATULIERE!!!!!!!

@bergeri
natürli au ganz häärzlechi gratulation! soo schön!


@alli ss fraue
wender s gschlächt wösse? näme parat.
scho am shoppe. kizi ihgrechtet?

 1 .. 81 .. 160 161 162 163 164 .. 230 .. 295
Ehefrauen   bereits   familie   irgendwie   eigentlich   einfach   vielleicht   Erfahrungen   wirklich   arbeiten   natürlich   Schwangerschaft   schwanger   gratuliere   Schwangere   gratulation   schnell   Sheilyn   wünsche   richtig