| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 83 .. 163 164 165 166 167 .. 231 .. 295
10.09.12 14:49
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

http://www.teutonia.de/at-ch/de/dessins/...ou-dessins.html

det gets ne jo :)

10.09.12 14:51
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

http://www.teutonia.de/at-ch/de/produkte/spirit.html

doh met spirit S3

10.09.12 15:23
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri
Genau, das bin ich gsi wäg dr bloseentzündig. Ich ha jo 4 mönet vor dr ss grad eini ka mit nierebeckeentzündig. Aber sit ich schwanger bi ha ich no keini ka. Ich trink au vill...
Super, dass du bis jetzt au verschont bliebe bisch! Ich glaub d insomnia het so problem ka die armi...
Ich hoff dini übelkeit, goht gli verbi und dass dus kasch gniesse! Ich bi zum glück verschont bliebe...
Mir hän au e teutonia bstellt. Dr cosmo in brun... (hän trotz meitli neutral welle bliebe, falls es doch e verwächslig gäh het und e bueb uf d wält kunnt..

@layonie
Mir gohts super! Bi jetzt in dr 25w und schaff ab hüt nume no 50%. Ich ha jo e stehende bruef und ich mag eifach nüm 8,5h am daag stoh! Ha ruggeweh beko und mini füess sind agschwolle!
Dämfall hoff ich, dass es bi dir nüm all zu lang goht, die warterei mach eim sicher chribbelig...
In de letzte däg ha ich rächt action im buch, sie stramplet und macht lustigerwies immer so zur gliche zyt! Aber ich gniess es, es närvt nur wenn ich möcht schlofe...

@sheilyn
Uhiii d milena isch scho 6 mönet alt. Phuuu wie die zyt vergoht!
Das ich e meitli bekum, weisch glaub scho, aber mir sind uns leider nonig einig mit em name. Für e bueb hätte mir eine, falls es doch kei meitli git. Aber bim meitli name düen mir uns no schwer. Er het 1 favorit und ich 2 aber leider gits no kein gmeinsame favorit. Aber mir hän no 15w!
Kinderzimmer und kinderwage hän mir scho bstellt, dr maxi cosi(dä ha ich au in violett!) isch scho ko. Aber do mir ändi sept zügle, ha ich mi no chli zrugg ghebt mit shopping...

Lg, dia

Zuletzt bearbeitet am 10.09.12 15:25

10.09.12 15:42
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@all "neu"-schwangere Ladies: Herzlichi Gratulation zur SS!

@Scheilyn: Jetzt bini au Mol kurz go luege bi Teutonia...mir gfallt de Chinderwage no guet: http://www.teutonia.de/at-ch/de/produkte/elegance.html

Finde die Oldtimer voll cool

10.09.12 15:50
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@prinzässin
jo cool!!!...... aber so omständlech.... wörd sowas nie chaufe. chonnsch jo ned om t korve demet.

@dia
hihi mer hend en violette usgsuecht bevor mer gwösst hend wases werd. de werd halt de bueb schwul! (hani gseid ) han welle das de kiwa MER gfallt. (ond gg hed denn sogar s violett usgsuecht! )

besser met de 50% chann der nochefühle, es hänkt eifach onerbärmlech ah das stoh!!!!!

hihi söscht esch doch emmer schweriger buebe näme usezueche? ^^
hmm i glaub ned? gratuliere uf all fäll zom meitli!

also es goht no 15 ssw bis ET. mer weiss aber nie wenns chond.
gets ned en mix us dene 3 näme ergendwie zom abwandle?
hend mer bi de milana au echli eso gmacht. gg hed en vorschlag brocht (elena) ond ech han gseid ond wie wärs met milena? ond zäck heds för beidi zo 200% gstomme.

hihihi cool! vioeltte maxicosi! mer hend det en neutrale schwarze! (ok es hed kei violette recaro gäh... )

10.09.12 16:01
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Nei leider gits kei name, wo mir könnte sage, das isch jetzt e mix us dene 3! Er muess jetzt eifach ein vo mine 2 ussueche... Hahaha oder er muess nomol e vorschlag bringe. Er lehnt immer nume mini neue vorschläg ab, aber er bringt kei neue vorschlag...

10.09.12 17:14
Palchen 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheilyn
Also mir gfallt dä Spirt au Super, vorallem mit em brune Karo-Muster

@PrinzessinN
Es traditionels Modell, aber sicher ziemlich unpraktisch


@dia
Härt blybe, immerhin hesch du im eh Alternative zum abüte und er het nur ein Name

@layonie
Ich hoff ihr müend nimm z'lang uf eues Wunder warte und chönd die letschte Täg no gnüsse

Lg Palchen

10.09.12 20:07
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

dia:
Nei leider gits kei name, wo mir könnte sage, das isch jetzt e mix us dene 3! Er muess jetzt eifach ein vo mine 2 ussueche... Hahaha oder er muess nomol e vorschlag bringe. Er lehnt immer nume mini neue vorschläg ab, aber er bringt kei neue vorschlag...

oooh wienis liebe. typisch maa!!!


@teutonia
also ech han de cosmo, meteme schwarze gstell.

10.09.12 20:12
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ahh mir hän au dr cosmo, aber mit silberne gstell...

Ich wird uf jedefall nid ufgäh! Ich weiss, dass eine vo mine favorite ihm au gfallt, dä wird ich au duresetze!!!

Lg, dia

11.09.12 08:54
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi zämä, leider chumi fast nüme zum schriebe, han leider nöd ganz sones pflegeliechts chind ;-) De Lenny schlaft eifacht nöd gern elleige i sim Bettli, ich träge drum viel (und stohn au dezue!) aber das heisst hald, dass ich süst nöd zu viel chume. Meistens am Morge wie jetzt, het er e kurzi Phase woner elleige pfuset, aber normalerwies hani denn gnueg im HH zum erledige etc.

@Bergeri: Herzlichi Gratulation zur SS! Wege de Bloseentzündig. Ich bin vor de SS NIE afällig gsie, han als Erwachsni NIE en Harnwegsinfekt gha. Denn hends i de erste 3 Mönet im Urin Bakterie gfunde (i han aber kei Azeiche gha und das isch typisch füre HWI i de SS, me merkt en nöd!!) und han möse Antibiotika (AB) nä, leider het seb nüd gnützt und ca. 2 Wuche später hani wieder en Infekt gha. Denn es wiehli lang rueh und Endi 2. Trimester hani denn plötzlich so stark Ruggeweh becho und mi beschisse gfühlt. Han mi scho gwunderet, dass eim so früh ihr SS so schlecht goht. Han mi dureboxet (me isch ja ss und nöd chrank!) und drum de Infekt so dermasse verschleppt, dass ich nachher mit Fieber im Spital glandet bin! s Ruggeweh währet i dem Fall d Niere gsie, de Infekt het sich zunere Nierebeckentzündig chöne uswiete und i han denn au en Harnstauh gha und möse e Harnleiterschiene in Harnleiter izie und bis Endi SS AB nä!!!! Gar nöd lustig gsie. Drum würi wenn ich Dich wär, wenn weisch das afällig bisch, de FA bitte, dass er JEDES mal de Urin kontrolliert, will me ebe u.U. de Infekt selber nöd grad sofort merkt.

Ah ja aber trotz allem und trotz em viele AB isch min Sohn gsund zur Welt cho - es isch eifacht es Geschenk!!

So mues leider ebe scho wieder ufhöre, mis Chind wachet bald uf.

 1 .. 83 .. 163 164 165 166 167 .. 231 .. 295
eigentlich   Schwangere   familie   gratuliere   arbeiten   Erfahrungen   schwanger   Sheilyn   irgendwie   richtig   einfach   wünsche   Schwangerschaft   wirklich   vielleicht   natürlich   gratulation   bereits   schnell   Ehefrauen