| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 84 .. 166 167 168 169 170 .. 233 .. 295
13.09.12 12:19
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

das eschs ebe genau @dia!
100 punkte för din bitrag. hihi

13.09.12 12:23
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hahaha, danke sheilyn!
Mich froge au villi Lüt: Und hesch immerno dr glich ET? Das isch doch egal, hauptsach me weiss in etwa wenn das kleine kunnt!

13.09.12 13:17
seeletaenzli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri
verstoh dini freud, ond freu mech grad met der sooo schön!!!

mini FA hed mer bim legschte termin au gseid, dass sies noni genau säge cha, ond dass es bim nöchschte termin use chond, wenn in etwa de ET setti si.
vermuetlech so om de 17.4.

wönsch der no ganz e schöni chogelziit ond gnüss das gfühl

13.09.12 13:26
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

vermesse de *gefällt mir" chnopf @dia.
i fends ned so guet das mer de ET so gnau festleid. aslo vorallem ebe am ändi, es chond werkli nor uf t täg drufab. chum besch bi ET +10 shciebed alli panik. debih chönds doch eifach s frochwasser ond plazänta ahluege ond wenns guet esch, eschs guet!.
mer hed eh neimert öpis chönne wiis mache. i han NFP gmacht ond han ufe tag gnau gwösst wenn ES gsi esch. he-he-he.

13.09.12 16:02
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Layone: Härzlechi Gratulation zu öichem Nachwuchs!! Wünsche euch ä wunderschöni Kennelernzyt u alles gueti für dZyt zDritt

14.09.12 09:05
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Layonie: Auch von mir herzliche Gratulation zum Nachwuchs, sind ja wirklich stolze Masse Ich wünsche alles gute für die erste gemeinsame Zeit, geniess es. Bei mir sind es jetzt gerade 5 Wochen her und ich mag mich noch gut erinnern, es ist eine so tolle und spannende Zeit.

16.09.12 21:19
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia

.... so, ich be aso fliessig gsi...

(sorry för die schlechti Bild-Qualität, min Fotiapparat hed ned so welle wien ich.... )

Datei-Anhänge
Finkli_Laura.jpg Finkli_Laura.jpg (48x)

Mime-Type: image/jpeg, 97 kB

Finkli_Laurin.jpg Finkli_Laurin.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 71 kB

17.09.12 06:26
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@proeschu
Super, Laura sind meine favoriten! Die werde ich bestimmt bestellen!!! Nächsten mo habe ich nochmals termin, wenn sie sagt es gibt immernoch eine kleine dia, dann werden die bestellt!!

Lg, dia

26.09.12 15:10
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo Zäma,

Ich hoffe es geht euch allen gut, sowohl den Schwangeren als auch den Mamis.
Unser kleiner Nachzügler will irgendwie nicht mehr im Mamas Bauch bleiben...
Von lauten Wehen, Geb.mutter.Hals-Verkürzung um die Hälfte etc, etc. Musste ich letzte
Woche notfallmässig im Spital einrücken...;-(. Dabei sind wir ja erst in der 30 Woche...
Hier versucht man alles um den Bauch und den Kleinen zu beruhigen bzw. Die Wehen unter Kontrolle zu bekommen. Zur Zeit heisst es allerdigs Bettruhe und Wehenhemmer.... Langsam glaube ich
Fast nicht mehr dran dass. Ich das Spital vor der Geburt noch verlassen werde... Und es graut mich
Davon....;-(((. Da ich leider eine Vorgeschichte habe (mein erster Sohn ist schon recht früh gekommen), kann ich mich vermutlich auf das liegen einstellen...

Liebig grüessli und passt schon auf die grossen Bäuche auf;-)
Dorina

26.09.12 15:19
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dorina

Oje, das tönt aber gaaar ned guet....
meh als absoluti Rueh chammer wohrschindli ned mache, oder? Ond was möcheder de metem Chline i dere Ziit? Esch secher ned eifach, de ganz Tag omezlegge ond z'warte...
Drocke der beidi Düüme, dass sChline no lang dinne möchti bliibe ond sich schön ruhig dued verhalte!

 1 .. 84 .. 166 167 168 169 170 .. 233 .. 295
wünsche   richtig   natürlich   familie   eigentlich   schnell   schwanger   Schwangerschaft   wirklich   Erfahrungen   vielleicht   gratuliere   Sheilyn   Ehefrauen   Schwangere   irgendwie   einfach   bereits   gratulation   arbeiten