Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 85 .. 167 168 169 170 171 .. 233 .. 295
|
|
|
26.09.12 17:07
dianicht registriert
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Oh je dorina, das tönt jo gar nid guet... Ich wünsch dir, dass sie s kleine und d wehe in griff bekömme und du doch nid no so lang muesch liege! Ich bi jetzt in ändi 27w und bi am zügle, muess au luege, dass ich nid z vill mach! Ich wünsch dir und dim kleine e gueti zyt, falls de doch im spital muesch bliebe e kurzwieligi zyt...
Lg, dia
|
|
|
|
|
|
27.09.12 20:47
Romana82
|
Hallo dorina, au vo mer alles gueti, dass dis wörmli nochli Wot i de wärmi blibe. Dröcke der ganz fescht düümli, dass alles guet chont. De grossi sohnemann Cha doch ned verstoh dass smami muess omelegge ond ned met em öpis onternemmt. Machs guet ond tue di schone. Liebs grüessli romana
|
|
|
18.10.12 15:25
dianicht registriert
|
Huhuuu, wie gohts all de "neu" schwangere und vorallem dr dorina??
Bi mir gohts no knapp 10 wuche... Leider ha ich schwangerschaftsdiabetes. Aber mini wärt sind gar nid schlimm und ich verstand das tamtam nid, wo me jetzt drum macht! Ich muess 6x am daag mi bluetzucker mässe (immer vor de hauptmahlzyte und 2h danoch) ha e ernährigsplan beko, dä isch nid vill anderst wie ich sunst scho gässe han, usser dass jetzt notürlich s süesse gstriche isch! Ich mach das hüt dr ersti daag und mini wärt sind immer super! Ich ha s gfühl bi däm zuckertest isch irgendöbbis falsch glofe... Vorallem bin ich no e sältene fall, ich ha chli höheri wärt ka bim nüchterne test und nid wie normal nachem zucker! Tja, jetzt muess ich jede mittwuch ins spital in d berotig und muess mini wärt zeige! Wie müehsam und zytufwändig! Au das mässe die ganz zyt, muesch immer luege wenn de furt bisch wo du di stupfsch und nach 2h jo nid vergissisch nomol z mässe! Ha gestert zoobe voll die krise ka und ha ghült! Mi gg het mi versuecht z tröste, aber ich ha mi eifach nid drmit könne abfinde! Es goht mit nid um d ernährig, eifach um d flexibilität die igschränkt wird! Ich glaub das isch d strof, dass es mir immer guet gange isch bis jetzt! Ich hoff, ich muess das nid bis ändi ss mache! So sorry für mis gejammere...
Ich hoff euch gohts allene guet und hän no lust uf eierbrötli...
Lg, dia
|
|
|
|
18.10.12 15:46
saerli
|
Liebi Dia
I hoffe, dass da ned bis zum Schluss muesch mache. Es esch scho bitz umständlich, aber sicher esch sicher. Gueti Besserig
I ha einisch so en Sprützekur gmacht, Desensibilisierig. Ha ned verstande, warum ich nach jedere Sprütze no en halb Stund muess det blibe. Bim letschte mol hani hei welle ond de het mi dSchwester zämegsch*** i seli weder go sitze is Zimmer......... Bin ich froh gsi! Ha en allergischi Reaktion öbercho ond sie händ mer sLäbe grettet. Mini Luftröhre esch innert Sekunde zue gsi ond wenn ich hei gange wär, wäri mer das ergendwo unterwegs im Auto passiert.
Han jetz mal dPille abgsetzt. Bin gspannt wie min Körper reagiert dur dUmstellig... Mer ghört ja heftigi Sache, was alles cha cho wie z.B. Hoorusfall, fettigi Huut, Gwichts zue oder abnahm usw...
|
|
|
18.10.12 15:48
insomnia3
|
Oje Dia, wie sehr ich Dir nochfühle chan. Stell der vor, ich han die Diagnose bereits i de 10. Wuche becho!! Und das nur anhand vo zwei höhere Nüechternwert, de Glukosetest hani scho gar nüme möse mache. I bin damals au am Bode zerstört gsie und han au nur no ghület, wie Du seisch, d Ernährig gaht ja no, han bi au süst scho gsund ernährt gha, aber immer die Stecherei und das möse dra denke! Aber bi mir sind denn immer ALLI Wert so tip top gsie, dass ich noch zwei Wuche scho nur no eimol täglich han möse messe und mit de Ziet hani sogar nur no 2-3x/Wuche, eifacht immer wenni chli schlechter gesse gha han. Mir sind ja denn au no 3 Wuche uf Amerika und döte chasch sone Diabetesdiät schomol vergesse (i de Ferie chocht me ja nöd selber) und sogar dete sind mini Wert tiptop gsie! I finde um de SS-Diabetes wird es riese Gschiss gmacht. Bin hüt no de Überzügig, dass ich das gar nöd gha han, aber eimol die Diagnose und Du bisch gstämpflet. Dis Baby wird denn au viel Test möse über sich ergo loh noch de Geburt.
Kopf hoch, es isch schlussendlich halb so schlimm ... (i weiss das isch eifacher gseit als gmacht )
|
|
|
|
1 .. 85 .. 167 168 169 170 171 .. 233 .. 295
|