| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 86 .. 169 170 171 172 173 .. 234 .. 295
19.10.12 08:06
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Saerli
Wow, das met de Luftröhre zue tönt jo horrormässig! Krass....
be gspannt, wie din Körper of "kei-Pille-meh" reagiert, aber ich dänke, sooo schlemm cha das ned sii....

@Dia
Ich drocke der fescht dDüüme, dass du bald chasch reduziere metem Steche ond au met de Termine... ich glaube scho, dass di einte es Tamtam drom möched, aber es esch scho au guet, dass mer lueget, dasses im Keks guet god, well es jo muess quasi "metschafffe", wenn du zvell Zocker hesch ond das esch för e sone chline Körper ned grad sBeschte... aber du schaffsch das!
Ond met de super Onterstötzig do vom Forum chonnd das guuuuuuuuet

@Dorina
Ich dänke emmer weder a dich ond hoffe met der, dass das guet klappet met de Tablette nochher ond dass du di letschte 6 Woche () deheime chasch gnüsse ond no chli zor Rueh chasch cho!
Ond das, was der ide 1. Schwangerschaft verzellt worde esch vo wäge Wunschkind oder so god jo gaaaaaaaaaar ned... ich glaube, dere hätt ich grad eis ghaue

@Vikunija
en gueti Kollegin vo mer hed au Diabetes Typ I, sie heds sit de 2. Klass... ha das vor allem ide Schuelziit nöch metöbercho... es esch för Ossestehendi secher schwer nochvollziehbar, wemmer met dem konfrontiert werd... ond das met de Unterzockerig esch au ned ganz sooo loschtig.... ich mag mi no guet dra erinnere, wo sie mol bi mer gsi esch ond gseit hed, sie segi "tüüf"", sie müessi jetzt Zucker ha, denn hani ehre en Löffel ond sHonigglas heregstellt ond sie hed chli glöffelet

@Sheilyn
Schön, dass sich dMilena so prächtig dued entwicklet ond wie en Ragete dor sZüüg flizt wart nome, bes sie denn cha laufe denn flitzisch du denn wohrschindli met

@Insomnia
Froit mech, dasses metem Lenny so guet god! Gli händ ehr jo denn scho de 1. Hochzigstag, wonner döfed z3. fiire Alles Gueti wiiterhin!

19.10.12 11:51
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guata Morga liabi Mamis und bald Mamis

@Dia: ou mann, i hoffa für di, dass d'Wert guat werden und du bald nümma oder wenigstens reduziarter muasch stecha. vu was chunnt denn das genau? eifach wemma viel süasses isst? oder wemma viel frücht isst vum fruchtzucker?

@sheilyn und Insomnia: schön dasses eu guat goht und iars chön gnüssa.

@Me: mir geht es recht gut. die Übelkeit ist vorbei. hab sie nur noch sehr sehr selten. Habe mir bis jetzt nie Gedanken gemacht ob alles gut sein könnte etc. da ich irgendwie wusste solange ich mich übergeben muss ist sicher alles in Ordnung. seit ca. 2 wochen ist mir aber nicht mehr schlecht, aber ich merke unser baby auch noch nicht (ende 17. ssw) und jetzt mache ich mir ab und zu Gedanken ob echt noch alles okay ist. da ich einfach momentan keine wirklichen Anzeichen mehr habe. Ausser dass ich US habe, weil sich meine Mutterbänder dehnen.

Ich finde es sehr schwierig mit dem Essen, was darf man jetzt genau, was nicht. Habe z.b. letzte Woche oft Räucherlachs gegessen (also den, den man eifach aufs Brot legt) habe immer gedacht, dass wenn er geräuchert ist, ist das kein Problem. Nun habe ich aber im Internet gelesen, dass er doch nicht gut sein soll. Andere wiederum schreiben dass es kein Problem ist und ich weiss jetzt nicht ob ichs darf oder nicht. Heute Abend gehen wir auf ein Wildessen. habe auch im internet geschaut ob ich das überhaupt darf (habe zwar dieses Jahr schon zweimal Hirschpfeffer gegessen). Hier auch: einige sagen man darf es, andere sagen ja, aber nur 2 Portionen pro Woche, andere sagen nein: da es noch schrot oder sonst was im Fleisch haben könnte vom erschiessen. Ich bin so verunsichert.

Ansonsten geht es mir aber sehr gut.

Liebe Grüsse
bergeri

19.10.12 11:58
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri

sieh dich mal hier nach! :):

http://www.swissmomforum.ch/forum/viewto...=thermisiert%2A

die meinungen gehen aber eben auseinander... so oder so... 100 personen/FA's 100 meinungen...
ich habe darauf verzichtet in der ss, es viel mir SEHR schwer... aber habs geschafft.
schlussendlich hörst du auch noch auf dein gefühl. falls dann was ist... müsste man es immernoch mit seinem geissen halt selbst verarbeiten....

gewöhn dich schonmal dran... ^^ ...es wird in zukunft mit fast allem so weiter gehen. lass immer dein gefühl entscheiden, auch wenn dein baby da ist, es gibt zu jedem thema 100 meinungen!
ich finde wenn man es selbst mit sich vereinbaren kann ist das besser, als wenn man auf irgendjemanden gehört hat und dann was ist....
dann sagt man evt: "hätte ich nur auf mich gehört und nicht auf XY" das finde ich schwerer zu verkraften, als wenn man doch von anfang an auf sein gefühl gehört hätte, auch wenns dann nicht das beste war. (wobei meistens also schon )

Zuletzt bearbeitet am 19.10.12 12:02

19.10.12 14:22
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dorina
Oh du armi, du bliebsch jo vor nüd verschont! Phuuu, ich ha nid dänkt, dass so vill au drunter liede... Ich hoff ich muess es nid länger mache bis zum nägste gspröch. Denn ha hüt zum zmorge e schoggiweggli (vom suterbegg, i love it) ka und gestert sind mir iglade gsi und ha gässe was es gäh het. Ich bi immer unter de wärt gsi...
Ich hoff für di, dass du dis kleine bald uf d wält kasch bringe ohni komplikatione, dass de äntlich erlöst bisch und du bald wieder zu dinere familie zrugg kasch! Druck dir dr dume und dänk an di!!!

@bergeri
Also ich iss rauchlachs, ha extra mini fa gfrogt öb ich darf (will es isch dr einzig fisch gsi, wo ich lust druf ka han) ich verzicht eifach uf rohes fleisch, rohe fisch und rohi eier. Innereie iss ich au nid, ha zwar lust uf läberli mit rösti, aber läberli het z vill vitamin a! Wie d sheilyn scho gseit het, los uf di und gang nach dine gfühl! Es git sooo villi meinige, do ka me schnäll dr überblick verliere!

@sheilyn
Schön, dass es euch so guet goht! D zyt vergoht wie im flug, sie isch sicher scho mega gross und krabblet ume...

Lg, dia

Zuletzt bearbeitet am 19.10.12 14:28

19.10.12 15:37
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheilyn: danke für den Link. werde mich da bei Gelegenheit mal durchlesen.

@Dia: Puh bin beruhigt wegen dem Räucherlachs. eba rohs fleisch, rohi eier und sushi etc. essi au nid. Innereia hani nid gära drum isch das gär kei Thema. aber z.b. bi ufschnitt weissi au nid. han hüt im coop fleischkäs, brotspeck, schinka und abiz geflügel-ufschnitt kauft und chäs: alpchäs, bergchäs und also alles nur hartkäs kei weicha tüan mora bruncha mit kollega. han denn bim fleisch uf dr packig wella luaga ob das alles au kocht isch oder nid. bim schinka stoht: gekocht. bim geflügel-ufschnitt stoht: gepökelt und gekocht. dr speck tüan miar sowiso brötla = gekocht. und bim fleischkäs stoht eifach nüd. vorna druf stoht eifach: fleischerzeugnis vom schwein aus der schweiz und hina druf stoht Zutaten: und denn isch eifach alles ufglistet. jetz het ma wieder kei ahnig ob dä kocht isch oder nid... das findi denn amix abiz müahsam.

aber jetz hani grad no a anderi frog. kaffi sött ma jo au nid, oder nid z'viel. do i kei kaffi trinka, gär nid au vorher nid, isch das zum glück as thema weniger wo i mi muass drmit beschäftiga. aber wia isch das wenni amol wett a Mocca-Joghurt essa oder an Mocca Emmi drink, törfma das denn wieder oder nid?

19.10.12 15:55
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Uhhh ich liebe mocca joghurt und darfs wäg dr ss diabetes nid ässe, usser das vo légère...
Du issisch oder trinksch jo au nid grad 4-5 am daag, oder? Ich dänk das macht nüd..
Ich trink ab und zue mol e vanilla latte vom starbucks, sunst bin ich au kei kaffi trinker!
Es git aber ganz vill hartkäs die us rohmilch sind, muesch ufpasse! Iss aber ab und zue glich au, eifach nid in masse... Was ufschnitt abelangt: iss ich au alles, usser rohschinke und salami (usser dr salami isch uf dr pizza)

19.10.12 16:03
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

wie gseid... nor well die einte düend heisst das lang nüd. mini FA hed zo bispel gseid ufschnett seg ok, aber rauchlachs ned.
es ged werkli 100 meinige! nor well de eint duet, oder seid seg ok, heisst das no laaang nüd... ond genau so nor well de eint ned duet....
due werkli för dech abschätze! :)

mini FA odn ech hend bi kafi odn coci die glich meinig gha. leiber nor 1 kaffi statt 4. aber ned dases schädlech esch id em senn.
au cocci, lieber 1 glas statt 2l am tag.
lol i glaube imene mocca joghut heds ned wahnsennig vell mocca. ^^ (also das esch au weder mini meinig. ^^)
mer chönnt werkli siite wis dröber diskutiere, es brengt ned vell, well jede was anderes verzellt...


@dia
jo chrabbled wie en ragete. :) momentan gohts it höchi. ufchnüle ond ufstoh esch ahgseid :)
...ooond chopf ahschloh...

19.10.12 16:57
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ah das mim Hartkäs us Rohmilch hani au nid gwüsst, muassi dämfal au ufpassa. i han immer eifach gmeint mit hart und weichkäs woma nid törf bzw. törf isch gmeint, dass ma z.b. dr camembert nid törf usw. aber dia wo so vuma laib käs sins, segen kei problem. aber denn muassi dia packiga amol aluaga.

danka für eueri tipps und ufmunteriga. gohn jetz noch minem gfühl und gönna miar hüt as feins pfeffer und wild

schöns wuchaend eu allna bis bald.

grüassli
bergeri

19.10.12 17:12
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

bergeri:

Wie Sheilyn schon geschrieben hatte, es gibt zu diesem Thema 100 verschiedene Meinungen.
- Ich habe beim Kaffee, einfach die Menge reduziert und sonst (bei Heisslust) auf den Kaffee-Hag umgestiegen. Beim Joghurt etc. braucht man sich meist keine Gedanken machen, da es nur ein Geschmacksmittel ist, der ihn zum Mocca macht.
- Beim Käse habe ich nur auf den Weichkäse verzichtet aber auch da wenn er aus Past-milch wäre, sollte es keine Problem sein. Beim Hartkäse soll man ebenfalls eigentlich nur auf die Milch schauen - aus Pastmilch ist er ok, nur die Rinde sollte man nicht essen. Was ein Tabu ist, sind Rohmilchsachen wie Mascarpone, Riccota etc sowie Roheier.
- Beim Fleisch, grundsätzlich kein Rohfleisch (inkl. Salami oder Bündnerfleisch) - hier gibt es jedoch einen kleinen Trick. Du kannst den Salami oder Bündnerfleisch für 1-2 Tage einfrieren, dach dem Abtauen, hat sich das Problem erledigt und so kann man ihn wieder essen. Hatte es auch so gemacht.
- Beim Fisch, kein Sushi oder Rohfisch - auch kein Räucherlachs aber auch da hilft das einfrieren wie beim Salami.Habe gelesen, dass man auch keine Heringe oder Fische aus Ostsee essen sollte, wesgen irgendwielcher Enzyme....

However, ich denke wenn man es irgendwie einmalig gemacht hat ohne es zu wissen, fällt die Welt nicht zusammen. und wie gesagt, jeder sagt einem was anders... Hör einfach auf deinen gesunden Menschenverstand - kommt schon gut;-)

grüessli
dorina

19.10.12 17:26
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia, danke danke - das hoffe ich auch. However, mit dem Zucker geht es mir auch so, zum Zwieri verpasse ich mir jetzt auch immer wieder was süsses und die Werte vor dem Znacht sind immer noch ganz in Norm.... - nur durch das stechen muss man durch...
- was die Babygrösse angeht, klar beeinflusst es der Zucker aber bei meiner erstsen Schwangerschaft hatte ich keine Schw.diabetes und mein Baby war genau so gross wie das jetzt (mit Schw.diabetes...)
- es kann, muss aber nicht zwingend die Grösse pushen.

@Proeschu; danke, ja ich hoffe auch und in PN geschrieben - wir werden sehen;-)

@sheilyn; eben so ist es, ich handle jetzt nach meinem Gefühl und wir werden sehen was die kommenden Tage so mit sich bringen. Denke, dass zuhause und Ruhe/Relax allen gut tun werden auch dem Baby.
und ja am Schluss werde ich noch übertragen... hahahahah, obwohl von der Grösse des Babies wäre es dann recht heavy...;-)
- übrigens sind auch wir schon gespannnnnnnt, wie das Baby2 sein wird.... nach unserem unproblematischen "Anfängermodel";-).

Soeben hat man mir die Infusion abgestellt und jetzt schauen wir im Spital noch bis morgen ob und wie es klappen wird.....;-)

Liebi Grüess und schönes Weekend!
dorina

 1 .. 86 .. 169 170 171 172 173 .. 234 .. 295
gratulation   wirklich   Sheilyn   gratuliere   irgendwie   vielleicht   natürlich   Ehefrauen   richtig   familie   wünsche   eigentlich   bereits   schwanger   schnell   Erfahrungen   arbeiten   einfach   Schwangerschaft   Schwangere