Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 86 .. 170 171 172 173 174 .. 235 .. 295
|
22.10.12 11:56
Kate82
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
@dorina: ich hoff, du bisch jetzt inzwüsche dehei!? Ich wünsch dir alles Gueti füre Räscht. Ich dänk au, dass es nid z'unterschätze isch, wie's DIR goht...
@dia: au dir wünsch ich, dass es besseret und du di Räscht eifach no gniesse chasch!
@saerli: ich ha d'Pille au abgsetzt und s'einzig isch, dass d'Hoor chli schnäller fettig wärde. Ich ha aber vorallem Angst vo dene feschte Buuch-chrämpf gha, woni früehner amigs gha ha. Hani (bis jetzt) zum Glück nüt gha...
ich ha's mit minere FA mol vom Kaffi und SS gha. Si findet dä au unbedänklich, solang me dä nit in Unmängene trinkt... und si het übrigens au gseit, mä söll sich nid z'vill Gedanke mache..
@ Sheylin: wo git me d'Bstellig für e sone "Traumbaby" uf Isch richtig schön, so öpis z'ghöre, do zwüsche all dene nid so schöne Gschichte
|
|
|
|
22.10.12 20:43
Schlumpf79
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
@Dorina: Hoffe, es het klappet metem heigah? Wär schön, wenn sich üche Buuchbewohner sech nuchli Ziit laht. So chöntsch nuchli dini Manne drheime gniesse....
@Dia: oh nei, hesch mer grad riesig leid dah, woni das glese ha mitem Diabetes. Hesch di scho chli chönne drmit arrangiere? Bi froh, dass ich vo dem veschont bliebe bin. Da mis Mami Diabetes het, kenni mi chli us. drück dier fest Duume, dass bald entweder weniger muesch messe, oder das ganz weg lah chansch...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|