| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 86 .. 170 171 172 173 174 .. 235 .. 295
22.10.12 11:56
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dorina: ich hoff, du bisch jetzt inzwüsche dehei!? Ich wünsch dir alles Gueti füre Räscht. Ich dänk au, dass es nid z'unterschätze isch, wie's DIR goht...

@dia: au dir wünsch ich, dass es besseret und du di Räscht eifach no gniesse chasch!

@saerli: ich ha d'Pille au abgsetzt und s'einzig isch, dass d'Hoor chli schnäller fettig wärde. Ich ha aber vorallem Angst vo dene feschte Buuch-chrämpf gha, woni früehner amigs gha ha. Hani (bis jetzt) zum Glück nüt gha...

ich ha's mit minere FA mol vom Kaffi und SS gha. Si findet dä au unbedänklich, solang me dä nit in Unmängene trinkt... und si het übrigens au gseit, mä söll sich nid z'vill Gedanke mache..

@ Sheylin: wo git me d'Bstellig für e sone "Traumbaby" uf Isch richtig schön, so öpis z'ghöre, do zwüsche all dene nid so schöne Gschichte

22.10.12 20:43
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dorina: Hoffe, es het klappet metem heigah? Wär schön, wenn sich üche Buuchbewohner sech nuchli Ziit laht. So chöntsch nuchli dini Manne drheime gniesse....

@Dia: oh nei, hesch mer grad riesig leid dah, woni das glese ha mitem Diabetes. Hesch di scho chli chönne drmit arrangiere? Bi froh, dass ich vo dem veschont bliebe bin. Da mis Mami Diabetes het, kenni mi chli us. drück dier fest Duume, dass bald entweder weniger muesch messe, oder das ganz weg lah chansch...

23.10.12 06:50
nini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guete Morge liebi schwangeri Brütlis und Ehemaligi!

Ich bin in letschter Zyt nüme ganz so aktiv gsi i däm Forum...han chli anderi Gedanke gha als sHochzit:
Ich bin schwanger und endi April 13 isch äs sowiit!
Mir sind überglücklich!

Im Februar tüend mir s Zivile vorhole und wiä planet im Auguscht dänn na chirchlich hürate inklusiv Taufi, so wiä mirs üs gwünscht händ!!

A alli wo im Moment nid so ä eifachi SS händ, wünsch ich das ihrs bald wider chönd gnüsse und ganz vill Zueversicht!!

Ganz es schöns Tägli!!
Liebi Grüess,
Nini

23.10.12 07:48
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guata Morga Mitanand

@Nini: wooow das sin jo tolli News. Gratuliara ganz herzlich!! I bin selber momentan au nümma so viel do dinna, well miar momentan jo au anders hen und miar hen fürs Hochzit schu so viel, dass miars au guat abiz ruahig agoh loh chön.

Allna a schöna Tag und bis bald.

Grüassli

23.10.12 07:59
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Nini
herzlichi Gratulation! Ha sgfühl, d2013 Brüütlis send cheibe ungeduldig....
alles Gueti!

23.10.12 08:04
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Seg nüd, Proeschu, das isch so.

Miar hen schu so lang müassa ufs Hochzit warta, drum geben miar jetz mit Babys umso meh gas.

23.10.12 08:20
nini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Danke eu vill mal!

Ja sägs nid Proeschu!! Mir mached grad alles ufs mal!! Äs wird üs im 2013 bestimmt nid langwiilig!

23.10.12 09:24
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Kate82:
@ Sheylin: wo git me d'Bstellig für e sone "Traumbaby" uf Isch richtig schön, so öpis z'ghöre, do zwüsche all dene nid so schöne Gschichte

en kollegin vo mer hed genau 1 johr vor mer so es traumbaby becho. i han damals bi ehre bstellig ufgäh: "i wett au emol so eis bitte!"
...vo wem is becho han?! kei ahnig, hauptsach de wonsch ond s usgleferete stemmed öber ih!
aaaaaber natüüüürli mol luege wie lang's eso blibt!


@nini
härzlechi gratulation! :) wender wösse öb meiteli oder buebli? :)
witerhen en gueti ss! gniess es!

23.10.12 09:36
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@nini; ich grtuelllllliere dir ganz herzlich und Wünsche jetzt schon ein gutes Gelingen aller Vorhaben fürs 2013!!!

@dia, schlumpf und Kate;
jaaaaaaaaaaa! Ich bin seit sonntag @home und überglücklich! Habe meine Ruhe, meine Family und die eigenen 4wände, wo mich keiner stresst und es mir einfach besser geht!
Der Bauch und das Inseiderli sind auch relativ ruhig und so warten wir halt bis es dann so weit ist;-)
Alle Autos sind mit Folienbezügen und tücherrollen ausgerüstet und getankt, packe heute noch mein notköfferli zu Ende und dann bin ich bereit!

Liebi Grüessli euch allen
Dorina

23.10.12 10:14
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dorina
Ohhhh so schön!! Das freut mich so für dich!! Geniesse die Zeit bei deinen Männern und ich hoffe dein Inseiderli wohnt noch ein wenig länger in der 1 Zimmerwohnung! Toi toi toi...

@nini
Herzliche Gratulation zur SS! Das sind ja tolle news! Ihr 2013 Bräute geben ja wirklich voll Gas...
Wünsche dir eine tolle SS, geniess es!

@me
Habe heute wieder FA Termin und hoffe ich bekomme wieder ein tolles 4d Bild von klein Keks! Auf dem letzten Bild gleicht sie mega meinem GG!
Morgen muss ich wieder zur Diabetes Beratung, ich hoffe sie schimpfen nicht, habe ein paar mal nicht auf die Ernährung geschaut und 2-3x einen höheren Wert gehabt wie man sollte...
Kann ja auch nicht gleich in einer Woche alles super machen...
Sonst geht es mir gut, ich denke sie hat sich schon richtig gedreht, habe seit 2 Tagen einen Druck auf dem Becken und stechen im Bauch. Aber das werde ich ja heute Nachmittag sehen...

Lg, dia

 1 .. 86 .. 170 171 172 173 174 .. 235 .. 295
arbeiten   wirklich   vielleicht   gratuliere   schwanger   Erfahrungen   schnell   irgendwie   familie   Schwangere   einfach   Sheilyn   natürlich   Ehefrauen   richtig   eigentlich   bereits   wünsche   gratulation   Schwangerschaft