| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 87 .. 171 172 173 174 175 .. 235 .. 295
23.10.12 10:36
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia
oh... es Föteli gets eigentli mol es Buuch-Föteli vo der?
Chonnd secher guet met em Termin höt ond au wägem Diabetes! Sie wössed jo secher, dass mer ned emmer perfekt cha druf luege, vor allem wemmer das vorher no nie gmacht hed....
Dass sich dKeksin schön dued drehe, das tönt guet! Wetsch denn ned, dass sie dim GG glicht?

23.10.12 11:16
nini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Danke euch für die Glückwünsche! Das wird bestimmt ein spannendes Jahr!!

@sheilyn, ich möchte mich gerne überraschen lassen! Ich liebe Überraschungen! Muss nur noch meinen GG gänzlich davon überzeugen. Er möchte es glaube ich gerne wissen!

@dorina, schön konntest du nach Hause gehen!! In den eigenen vier Wänden gehts es einem doch gerade viel besser! Alles Gute!!

@dia, dann wünsche ich dir, dass ihr ein tolles Bild bekommt und natürlich dass deine Werte gut sind!!

23.10.12 11:49
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Proeschu
Hihihi, ich find mi GG sehr hübsch, aber ich fänds töller wenn sie mir glicht. Ich bin schöner....

23.10.12 11:51
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

dia:
@Proeschu
Hihihi, ich find mi GG sehr hübsch, aber ich fänds töller wenn sie mir glicht. Ich bin schöner....

gefällt mir! das esch emol en Begröndig!
denn gets nor eis: nomol es Baby mache ond denn luege, dasses noch der chonnd....

23.10.12 11:52
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hahahahahahahaaaa Diaaa

23.10.12 12:53
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Uhhh loh mi zerst mol eins beko, das längt für am Afang!
Ich dänk mit em alter wird sie denn so schön wie ich!!!!

23.10.12 19:06
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri
Antwort vom andere thread: fa isch guet gsi, ha jetzt e föteli wo sie mir eher glicht! aber das änderet jo immer wieder und me ka au öbbis gseh wo me wott und gar nid isch...hehehe
Sie isch eher e fieni/dünni mit lange bei, mit lange bei bei kunnt sie eher nach mim gg 1.85 und wie ich 1.60. Naja und dünn bin ich au nid... Sie wiegt 1450gr normal isch zwüsche 1600 und 1800gr. Aber sie het jo no 8 wuche zyt zum wachse...

Lg, dia

23.10.12 21:56
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Wann hast du den Termin Dia? Bzw in welcher SSW bist du jetzt?

24.10.12 07:38
nini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia, ah schön, wänn ihr äs tolls Föteli becho händ!! Isch sicher ganz es speziells Gfühl, sis Würmli so genau zgseh!? Ich bin so gspanne uf dä 14.11., dänn hani äntli wider Termin...nur gseht mä uf däm Ultraschall amäd nid würkli vill

24.10.12 08:28
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia: schön, dass dis Meitli diar doch au no glichet

Miar hen nögscht Wucha wieder Termin. Isch amix schu schön, wenn ma sis Kind gseht. Und as isch würkli eifach as riesa Wunder!

wo miar bim ersta Termin gsi sin het ma grad amol as Pünktli gseh in dr Fruchtblosa, aber z'Herzli het schu gschlaga, find das eifach nur überwältigend. Wia gseit as riesa Wunder.

 1 .. 87 .. 171 172 173 174 175 .. 235 .. 295
richtig   eigentlich   Schwangere   einfach   irgendwie   Ehefrauen   Schwangerschaft   wirklich   vielleicht   wünsche   bereits   gratuliere   familie   Sheilyn   Erfahrungen   schwanger   gratulation   natürlich   arbeiten   schnell