| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 88 .. 174 175 176 177 178 .. 237 .. 295
25.10.12 10:34
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@saerli: also eigentlich sötti z'rota schu au no goh, isch extra a SS-Tunika und as het no viel Platz vorna usa. Aber das mit da Fältli stimmt natürlich schu, wobi i nid weiss, ob dia si müassten oder obs eigentlich grechnet wär zum dia spöter in der SS alegga, damits eba dia Fältli nid git

Das blaue Kleid dünkt mich zu den Stiefeln auch etwas zu lang. Das könnte ich wirklich gut 2cm kürzen. Meinst du die schwarzen Leggins passen dazu? wirke ich dann nicht zu dunkel?

25.10.12 10:39
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri
Ich bin üüüüüberhaupt nid dr Rot Fan!!! Aber ich find s rote au schöner! S Blaue isch au nid schlächt, aber do würd ich s wisse Bolero wächsle, das gfallt mir überhaupt nid! Das dreiht vorne so uf... So luegt me dir nüm in d Auge!

Lg, dia

25.10.12 10:42
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

also s blaue findi au schöner..

ja mer macheds glich wie iar. mer wend afach das theater nid vowege adoption obwohls sis chind isch etc und wega dena 4 oder 5 monet machts au nüt meh us...

mier ischs zivile überhaupt nöd wichtig ich würd au in jeans kho das isch übrhaupt kais problem aber mis mami leit ebe recht wert druf und dem muesi scho chi grecht werda....

und ich bin überhaupt nid fan vu riccardo und dem züg drum hani denkt i frog mal do ob öpr mir würd es klaid grössi 36 würd uslehna :D

25.10.12 10:48
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia:

@zibesa: ah okay. jo das mit anerkenna gängt jo no, aber agnoh as wär im spital öppis und üsers chind müassti uf d'Intensivstation (was miar jo natürlich nid hoffen) chönnti min Fründ nidamol go sis chind bsuacha, bevor er nid überall gsi isch go unterschriba. und das findi eba z'schlimma. drum hemmer gseit sicher isch sicher, miar tüan vorher zivil hürota.

i glaub i froga mini mama amol ob sis chönnti chürza oder mini Tanta und denn luagi amol wasi macha. leggins wären halt schu praktisch, welli mi döt una dina no recht chönnt alegga..... aber eba i weiss nid passen schwarzi leggins zu däm blaua chleid....

25.10.12 10:58
nini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri, vom Schnitt här findi beidi schön, aber ich findä s rote lässiger. Chli ä peppigi Farb därfs scho si findi! Aber vilicht wird das würkli bis zum Hochzig ja dänn chli zäng si, dänn würi s blaue Chleid eifach na mit emä farbige Accessoire kombiniere! Phu, das staht mir dänn au na bevor!

25.10.12 10:59
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Bergeri: mir gefällt auch das blaue besser, aber wie Dia gefällt mir der Bolero nicht so. Auch weil er so dünn ist und durchscheint. ich würde ein etwas dickeres Jäckchen/Bolero nehmen.

Anstatt schwarze Leggings würde ich aber dickere, blickdichte Strumpfhosen anziehen und evtl würde ich es dann mal mal noch mit anderen Schuhen ausprobieren. Entweder schöne Pumps (am 14.12. schneit es, soweit ich mich erinnern kann, meist noch nicht) oder andere Stiefel mit runder Kappe. Mir persönlich gefallen die spitzigen Stiefel zu diesem Outfit nicht, aber das ist Geschmacksache.

25.10.12 11:05
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Mer gseht ufem Bild ned so guet wie blau dass es esch. Es würkt sehr dunkel. Vellecht findsch ja zuefällig Leggins im gliche Farbton? Schwarz goht uf jede Fall au dezue, hesch ja au schwarzi Stiefeli a, das passt guet. Aber de Saum würdi kürze, chasch ruhig meh als 2 cm neh Mer gsehts halt ned so guet ufem Bild, aber i dänke 5-6 cm ligged locker au dinne.

I tendiere au meh zum blaue Und wie Dia seit, swisse Jäckli länkt vellecht vom Gsamtbild chli ab. Det würdi en anderi Möglichkeit sueche. Villicht hesch ja sust no es herzigs Jäckli dezue oder ebe en weichi, warmi Stola.

Hmm, klar esch es eher dunkel, aber dunkel/bzw. schwarz esch jo sehr elegant ond schön. Viel findes unpassend für es Hochzit, aber es esch ebe scho sehr festlich.

I träge viel schwarz und i finds ned schlimm, wenn en brut am zivile eher dunkel agleit esch, vorallem ned im Winter.

25.10.12 11:22
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@laluna: Die Stiefel werde ich sowiso noch tauschen, aber hatte gestern für das Foto nur diese zu Hause. Sie werden vorne sicher rund sein. Bei uns in den Bergen ist mit dem Schnee alles möglich. Oftmals haben wir anfangs Dezember bereits Schnee dafür an Weihnachten keinen mehr. Also irgendwelche Winterschuhe möchte ich schon anziehen.

@saerli: Habe mein Mami gerade mal gefragt, ob sie es kürzen könnte. Leider habe ich überhaupt nichts Stola-, Jäcklimässiges zu Hause nur zwei Boleros, der eine ist auch weiss aber nicht zum schnüren vorne sondern einfach offen.

25.10.12 11:22
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

aaah ich han mier ez grad eis kauft!!!

http://www.baby-walz.de/Mode-fuer-Mama-K...4e0e6de22ab#top

25.10.12 11:25
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri
Bolero nicht zum schnürren hört sich viel besser an!!!!

 1 .. 88 .. 174 175 176 177 178 .. 237 .. 295
Sheilyn   arbeiten   familie   gratulation   wünsche   eigentlich   vielleicht   gratuliere   bereits   Schwangerschaft   wirklich   natürlich   Schwangere   schnell   irgendwie   richtig   schwanger   Erfahrungen   Ehefrauen   einfach