| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 90 .. 177 178 179 180 181 .. 238 .. 295
25.10.12 16:52
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheilyn: I ha immer e mega Kampf, ha nes "G" u de hesch säubscht im Beldona in Bern no so 2 Modell, mängisch ou 3-4... Hallo??? Es wärdi doch es Fachgschäft! Aber Dinni Verköufere isch ja ou dr Hammer, sicher eini mit am ne pracktische B-C.
I bstelle aube online bi fashionwear24.ch, het gäng öbe Aktione u de bisch unter de Beldona priise.
Aber "N" isch dr Hammer Bi gad abc düre Steu dr DAS mau vor, i gloub di explodiere vorher. Nei, aber jtzt im Ärnscht, hesch da nit mega Rüggeweh, u Äckeproblem, etc??
Ga mau chli uf dHomepage ga stöbere, merci


@zibesa: Cha mi da nume aschliesse, am Obe spät alüte, u äbsäge, geit ja gar nit!!

25.10.12 16:57
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheilyn: Di hei ja hammer schöni Sache!!! Schad, wäri cool wes e onlineshop gäbti...

25.10.12 16:57
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ich weiss dases um schwangerschaft gaht... mini emotione zum thema coiffeur sind au sehr schwanger.. wiso muesi nur brüele weni dra denke

hahaha die hormoneeee

25.10.12 16:59
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

jup genau.. mer verstönd üs. die BH's woni ahlegge, die send ebe denn bim E/F fertig. suuper oder. eifach kakke!
ond die model wos bis zom G ged, send ebe ned werkli min gschmack. (also emu eki's aktuells im beldona.. die schöne höred bim D/E uf ond das goht eifach nömm... (heds keis brüeli smiley? ^^)

lol hannere ned uf t oberwiiti glueged, aber i dänke met dem standart satz, chann sie evt bi de meischte fraue/chondinne ponkte... tja bi mer esch er zemmli fähl am platz gsi.

ah muessi mer useschribe! merci!
bon prix hani au scho bstellt, aber t qualität esch scho ned 100% wie anders. deför au en top pris,a ber t uswahl esch jetzt au ned däääää hit...

s problem esch ebe werkli die send hauptsächlech in dütschland, han jetzt de schwizer verchaufs ort garned gseh uf de page?! hmm... jo bis N chasch lang "zelle".
weiss ned öb die halt denn doch au no roond ome seeehr rond send. ^^
aber wenigschtens hend die werkli mol grossi grössene. bi anderne marke (trumph) oder so, stohd "big cup" ond denn?... göhnds bis zom E.

25.10.12 17:01
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

joo hane damals au mol gschrebe schad gets kei online shop!!!!! aber scho lang här, evt schribsch ne s au mol?


@zibesa
hihi jo ss hormon send brutal.
macht doch nüd wenn muesch brüele. es esch au ned loschtig. doh wärsch au on ss scho seehr entüscht. 8also ech emu secher!)

i wörd werkli en andere coiffeur sueche! wenn hürotisch? i wellere ssw besch denn öberhaupt? (hani ergendwie verpasst?)

25.10.12 17:13
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

sheilyn:
jup genau.. mer verstönd üs. die BH's woni ahlegge, die send ebe denn bim E/F fertig. suuper oder. eifach kakke!
ond die model wos bis zom G ged, send ebe ned werkli min gschmack. (also emu eki's aktuells im beldona.. die schöne höred bim D/E uf ond das goht eifach nömm... (heds keis brüeli smiley? ^^)

s problem esch ebe werkli die send hauptsächlech in dütschland, han jetzt de schwizer verchaufs ort garned gseh uf de page?! hmm... jo bis N chasch lang "zelle".
weiss ned öb die halt denn doch au no roond ome seeehr rond send. ^^
aber wenigschtens hend die werkli mol grossi grössene. bi anderne marke (trumph) oder so, stohd "big cup" ond denn?... göhnds bis zom E.

I ha nit gseit si segi schön, bi zlescht mau ohni Ware zum Beldona us u ha de ebe bi fashionwear24.ch bstellt, muesch mau ga gugge, rendiert würkli, u wenns nit passt, chasch es ou ohni Problem retour schicke. U leider isch es e so, di schöne höre viu zfrüech uf.
Bonprix isch scho so, derte isch qualität scho nit so dr hammer, ämu nit bi grosse Grössine... C&A isch ou so toll mit de Big Cups C-E mängisch no F, hahaha
I gloube i schribe denne ou mau es Mail, viellech nützt irgendwenn öbis... Nume liefere si denn sicher nit i dSchwiiz

25.10.12 17:19
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@lula
also das hani au ned behauptet!! ^^ hesch's jo ebe offe gloh. :)
ond wer weiss, evt hends jo s sortimänt mol chli gänderet. i weiss nor s letshctmol woni gsuecht han, heds nüd passends gha. han der ned de absolut ned welle "onderstelle" du hesch denn BH's kauft wo ech grusig fende... doer so!

jo has mer scho usegschrebe! danke!
aber im C&A oder H&M esch es D jo eh nor es B. (han ech aligs s gfühl gha i jonge johre, woni no s D gha han... ^^
jäjoo....

seled ned so tue. t schwizer hend doch alli so vell gäld (reusper ^^) das wörd sech dänk bi dene am meischte lohne. hihihi

25.10.12 17:23
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Kei Problem, mau luege, bi sicher im Advent no einisch zBern... U wär weiss.

Genau, mir si quasi aues chlini Dagobert Duck's Vorauem aber würdi sechs sicher lohne, wüu genau das hie fäuht.
Wünsche Dir no ne schöne Obe, verschwinde mau


Liebi Schwangeri, es tuet mir leid hei mir öiche Thread "missbrucht", u ou öich e schöne Obe

29.10.12 21:53
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo in die Runde!

Man hat es geschneeeeeeeeit, hoffe dass alle Schwangeren noch fit sind und munter!
Bei uns ist alles schön weiss und in der Schneenacht von sa. Auf so. Hat uns eine ganz besondere, 3220 Gr. Schwere und 51,5 cm lange Schneeflocke getroffen! Sie heisst EROS Amadeo und ist unser grosse Stolz!

Nach der Rückkehr aus dem 1 monatigen Spitalaufenthalt (bis SSW 34.0) konnte ich noch eine Woche zu Hause geniessen. Eigentlich habe ich mich geschont aber ohne der Wehenhemmer war der Bau h extrem aktiv. Am sa. Um ca. 1 in der Nacht hat mich ein Stechen und Blasensprung geweckt. Erst dacht ich noch, bis am morgen abwarten zu können dann aber wurden die Wehen stärker und der Druck nach unten intensiver und wir beschlossen, Richtung ZH loszufahren (ca.45-50 Anfahrtsweg) Wir konnten noch die Schw.Eltern erreichen, die sofort losgefahren sind um sich um unseren ersten Sohn (zu Hause schlafend) zu kümmern und das USZ benachrichtigen, dass wir kommen. Das Sauwetter und Schnee haben die Fahrt Super-angenehm gemacht;-), die Wehen wurden immer stärken so dass wir noch was schneller fahren mussten...;-).
Vor dem USZ waren die Schmerzen recht heftig, die Aufnahme, Vorgespräche etc. Konnten wir nur noch anfangen und schon mussten alle rennen weil es nicht mehr zu stoppen war... Die Anesthäsistin kam mit ihrem Wageli um mir die gewünschte PDA zu verpassen, da war aber das Köpfchen bereits draussen...grrrr und kurz druf hin auch der Rest. Dauer der ganzen Geburt von "grüezi, mein Name ist... Ich habe angerufen" bis zur Ankunft des Kindes 37 Minuten...

Der Kleine kam somit mit 35,2 SSW, müsste am Anfang kurz beatmet werden und dann 24 St. auf der Neonatologie. Es geht ihm so weit gut und heute war er den ganzen Tag bei mir im Zimmer. Jetzt wird nur noch gecheckt ob seine Gelbsuchtwerte ok sind, wenn nicht muss er unter die Lampen wenn sie ok wären, könnten wir ende Woche Heim. Ich bin noch etwas ko, da die Geburt so heftig und plötzlich war, bin ich an mehreren stellen aufgerissen und die Nähte Schmerzen jetzt, die Nachwehen sind auch da, so dass ich mich noch erholen muss. Den Schmerz der Geburt muss ich noch verarbeiten (dieser war stärker als bei der ersten).

Der Kleine ist aber süsssssssss, wir üben das stillen, schmusen und lernen einander kennen. Er ist sooooo klein aber doch so tapfer und schaut einen so bewusst an;-). Würde jetzt nur gerne daheim!

Liebi Grüessli
Dorina

29.10.12 21:59
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dorina

HERZLICHE GLÖCKWONSCH ZO DERE WONDERBARE SCHNEEFLOCKE!!!!

dGebort tönt schono rächt krass ond vor allem rächt schnell..... händ die wohrschindli au ned alli Tag...
Erhol dich guet ond due dini chli Schneeflocke nochli kännelehre!
Alles, alles Gueti au dine 2 Manne deheime!

 1 .. 90 .. 177 178 179 180 181 .. 238 .. 295
Sheilyn   Ehefrauen   arbeiten   wünsche   schnell   eigentlich   schwanger   richtig   vielleicht   Schwangerschaft   bereits   gratulation   Erfahrungen   Schwangere   wirklich   einfach   familie   natürlich   irgendwie   gratuliere