| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 240 .. 295
31.10.12 09:14
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hey dia, also ich und mini aishwarya würded dich im turbo-tempo is spital fahre

31.10.12 09:34
jusi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Kate82:
hey Dia, lueg nur, dass du an unserem Träffe chasch debi si , weisch was füre Tumult, wenn mir dich, resp. euch im Spital müesste cho bsueche

haha, das wär abr dr hammer 10 wiiber im spital und dia mitz drin

31.10.12 09:47
Palchen 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dorina
Herzlichen Glückwunsch! Wünsche dir und deinen Männer eine wundervolle kennenlern Zeit und erholt euch gut!

@Dia
Der Countdown läuft! Aber du wirst das Treffen sicher noch gut überstehen - wäre ja schon gemein, vor allem da ich nicht dabei sein kann Aber wenn ihr dann alle im Spital landet unbedingt Fotos machen

Lg Palchen

31.10.12 10:12
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Kate: heute war grad ein Artikel zu deiner Frage im 20min.

http://www.20min.ch/wissen/gesundheit/st...chnung-29157612

31.10.12 11:08
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hey ihr

ich han gester en autounfall gha. also ja ich bin a de barriere gstande und wo sie ue isch het die hinde gas geh obwohl ich no gstande bin. also nöd all zu tragisch.

han au überhaupt nüt gspürt usser dases klöpft het. ich han no im rückspiegel gseh das sie chunt und denkt oooh man hoffentli bremst die. leider nein.

mini frag, söll ich jetzt zum arzt oder chan ich no warte? am fritig hani eh d kontrolle...

31.10.12 11:10
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi Zibesa

I bin döt dura eigentlich eher as Vorsichtigs I werda denn au dia si, wo wenn mis Pops irgendwo aba kheit (was i natürlich nid hoffa, aber gits jo leider immer wieder) liaber eimol z'viel zum Arzt goht als eimol z'wenig.

Also i wür glaub schnell alüta und froga was si meinen und denn so handla wias d'FA diar seit.

31.10.12 11:11
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Zibesa
Ich wörd zom Arzt go! Secher esch secher. Well du chönntisch z.B. es Schlüdertrauma ha... wörd aber zom "normale" Huusarzt go....

31.10.12 11:22
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@all
Ja danke, das wär es geschnatter in däm Spital, wenn ihr alli drbi sind und mi GG zmitzt drin! Hahahahha, geils bild!
Aber hey, mir müend denn zerst no heim min pinkige Trainer go hole, sunst goht do gar nüd...

@zibesa
Also ich würd vorsichtshalber zum FA go, sicher isch sicher. Ich bi au nid eini wo immer zum Arzt rennt, aber ab jetzt bisch du für 2 verantwortlich, do nimm ichs au nüm so glichgültig!

31.10.12 11:24
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ich han ahglüte, sie hend gseit min termin seg ja scho morn vo dem her keis problem und ich han morn die gross untersuechig.

31.10.12 12:16
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@zibesa, auch ich hatte im 7 Monat der ersten SSW einen Autovunfall gehabt. Unbedingt bei irgendeinem dökti zeigen! Meist ist es nichts aber wenn was kleines wäre, bist du auf der sicheren Seite.

Grüss Dorina

 1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 240 .. 295
vielleicht   arbeiten   gratuliere   Schwangere   wünsche   irgendwie   schwanger   familie   wirklich   gratulation   Schwangerschaft   eigentlich   einfach   schnell   richtig   bereits   natürlich   Erfahrungen   Sheilyn   Ehefrauen