| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 92 .. 181 182 183 184 185 .. 240 .. 295
01.11.12 10:40
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guata Morga Ladies

Miar hen hüt üsera FA-Termin guat überstanda, am Chnopf gohts guat, as isch schu 20cm gross und het sich super entwicklet sitem letschtamol.

Ligga tuats am liabsta wia dr Papi, nämli mit beidna Ärmli überem Gsicht, dass ma au joooo nüd gseht.

3D Bilder hemmer au gmacht, aber i find 2D viel schöner. 3D hemmer nid würkli viel gseh und si sin nid würkli guat cho.

Herztön hemmer au törfa loosa, ahhh i chönnt grad brüala vor luter Glück

Am 28.11. hen miar dr nögscht Termin, döt gits kei Ultraschall meh sondern as wird nur no abtastet und d'Herztön losen miar wieder. Usserdem machen miar döt dr gross Zucker- und Bluattest. für das muassi dreimol am vormittag verbi goh: 8.15, 9.15, 10.15 han jetz grad dr ganz Morga frei gnoh, lohnt sich sowiso nid zum jedesmol für a halb stund go schaffa.

miar sin jetz in der hälfti vur schwangerschaft und i han bis jetz 2.5kg zuagnoh

I hoffa eu gohts au allna guat? wünscha au a schöns Tägli

01.11.12 12:01
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ohooo ich han hüt am eis min FA Termin... bi ja gspannet wia vil i zuagnoh ha =) sicher e tonne sovil wie ich iss =) und ich hoffe hüt gsehmer den entli es schnipiii oder es müscheli =) wett doch wüsses wases git =)

aber es isch recht aktiv im moment am ume zaple ich has gfühl es streckt miar schu unnde s füessli use:D

oooooh mamis wemmer ois nöd mal treffe? =)

01.11.12 18:31
Nathi1985 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo liebe Mamis und bald-Mamis

Ich habe mal kurz eine Frage und nein es ist nicht für mich selber, sondern für meine beste Freundin Sie möchte gerne ein Babybauch-Shooting machen, hat aber nicht soviel Geld dafür zur Verfügung. Jetzt hab ich gedacht, ich frag doch mal hier nach

Habt ihr das auch gemacht bzw. kennt ihr vielleicht jemanden? Es müsste in der Nähe von St. Gallen sein.

Vielen Dank und einen schönen Abend!

Lg Nathi

02.11.12 09:30
zibesa

nicht registriert

hey girls!

hebed euri chline meitli, euse chli rocker vertreit ihne sus d auge! serscht womer im US gseh hend isch eifach sis pfiifeli gsi =)

02.11.12 09:42
Nemo 

heeeeeyyy zibesa!!
das isch ja mega witzig!!
gratuliere eu ganz herzlich zu euem chline rocker!!

05.11.12 11:34
Muus 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Was ist denn mit dem Forum passiert?!? Seht ihr auch nur leere Felder oben??

05.11.12 12:17
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Muus

Jep, ergendwie send di letschte paar Iträg verschwonde.... cheibe Züüg

05.11.12 13:49
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hender anenand nüme z sääge?

struubi sach, gseh die letschte ihträg au ned..

05.11.12 13:56
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ich ha jetzt mol dene gschrebe, vellecht chönntses wederherstelle?
aber vellecht esches au zensuriert worde?

@Muus
Hesch denn öppis z'verzelle?

05.11.12 14:02
Muus 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ja gell, das sieht wirklich quer aus, lauter leere "Beiträge"! Ich hab's gestern gesehen und dachte erst, es sei eine temporäre Störung. Kooomisch...

@Proeschu: Neeeei, leider noch nichts zu erzählen bei mir... aber 2013 rückt näääher!!! ;) :)

Der Kinderwunsch ist jedenfalls noch immer ganzganzganz stark bei mir (drum schneugge ich auch hier in diesem Thread herum! ;))....

 1 .. 92 .. 181 182 183 184 185 .. 240 .. 295
familie   Erfahrungen   gratulation   Ehefrauen   bereits   schwanger   schnell   arbeiten   Schwangere   Schwangerschaft   Sheilyn   richtig   eigentlich   gratuliere   einfach   vielleicht   wirklich   wünsche   irgendwie   natürlich