| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 92 .. 182 183 184 185 186 .. 241 .. 295
05.11.12 14:08
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Muus
Jäso
aber du hesch rächt... ich ha höt "met Schrecke" festgstellt, dass sJohr no 7 Woche god... händ scho Woche 45.. krass

05.11.12 20:32
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

uiuiui ui =)

Datei-Anhänge
Sonja.jpg Sonja.jpg (88x)

Mime-Type: image/jpeg, 36 kB

27.11.12 10:29
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo Ladies

Hier ist es ja momentan recht ruhig. Wie geht es euch allen?

@Dia: wie geht es dir mit der SS-Diabetes? Konntest du bereits aufhören mit Spritzen oder es reduzieren?

Ich habe morgen den D-Test bei der FA......bin ziemlich nervös.

Gibt es bei euch irgendwelche News?

Liebe Grüsse
bergeri

27.11.12 10:58
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi Bergeri

Ich ha zum Glück nie müesse spritze, eifach uf d Ernährig luege und 6x am Daag dr Blutzucker mässe! Ha mi scho dra gwöhnt, aber ich muess nägst Wuche wahrschienlich s letzt mol zum Diabetalog go, do ich jo scho in der 37ssw bin!
Sunst gohts mir gute, ha leider sit es paar Wuche mega Wasser in de Bei und de Händ beko und ich schaff jetzt sitere Wuche nüm!
Gestert ha ich FA Termin ka, isch alles i.o, die klei isch zwar immerno im untere Berich vom Gewicht, jetzt muess ich au wüchentlich verbi, will ich z wenig Fruchtwasser han und wägem Diabetes, muess me jetzt stränger kontrolliere wies ihre gort. Sunst müesst me sie denn hole... Aber das isch no kei Thema! Mir wärs ehrlich gseit glich, bi nid abgneigt vomene Kaiserschnitt und denn gäbts sicher au kei Wiehnachtskind! Aber je länger sie no im Buch ka bliebe, isch au guet.

Lg, dia

27.11.12 11:16
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi Dia

Ah okay, denn hani do öppis falsch in Erinnerig kha. Han gmeint du hegsch au müassa Sprütza.

Jesses wia dia Zit vergoht. i merks jo selber au, bin au schu in der 24. ssw also 23+4. Extrem.

Jo das glaubi, dass diar au glich wär zum si hola.

27.11.12 11:27
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hihi bergeri, du bist auf den Tag 10 Wochen weiter als ich, heute 13+4
Ui Dia, bei dir kann es ja theoretisch schon jeden Moment losgehen....

27.11.12 11:32
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Soo cool laluna

Genau ca. zu dieser Zeit haben wir es allen gesagt und jetzt sind bereits wieder 10 Wochen vorbei. Ich finde das verrückt.

Und ich habe das Gefühl wir müssen noch sooooooo viel vorbereiten und machen. Aber momentan hat mich einfach die Lust dazu ein wenig verlassen....Muss mich wieder etwas mehr motivieren.

27.11.12 13:49
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia: grad hüt isch ir Fricktaler Zytig e Bricht gsi, dass es immer meh Kaiserschnitt git . Würdsch also voll id Statistik inepasse . Ich glaub dir, dass es sone Chind im Buch langsam ahänkt und dir rächt wär, chöntsch dini Tochter i de Arm ha , aber wenn nid nötig, wär's für's Chind gläb scho besser, wennd' e "normali" Geburt hesch... (aber du hesch do sicher scho vill meh gläse und di gnueg drmit beschäftigt ) Ich wünsch dir uf all Fäll no e guete Räscht und vill Geduld!

27.11.12 15:38
zoe 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia, gege s wasser hilfts meh salze und ganz viel trinke. eiwiis au gnueg zu dir neh! unbedingt luege, dass wasser usem gweb wider ins bluet kriegsch! und ebe salze wo du chasch!
wünsch dir en stressfreie endspurt! und allne andere e schöni restschwangerschaft!

Zuletzt bearbeitet am 27.11.12 15:39

27.11.12 21:53
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia: wünsche dier uf all Fäll scho mal alles Gueti. I mim Rückbildigskurs hend vo 8Fraue 6 en Kaiserschnitt gha. Isch scho afe recht hüfig! Üse chli isch met Kaiserschnitt uf dWelt cho, zwar ned planet, sondern wege Geburtsstillstand. Aber mer gmerket nüd anem dass ihm dr Kaiserschnitt "gschadet" hätt:-). Hoffe üchi Chli Muus darf nu lang dinne bliiebe und nuchli gedeihe und wenn ned, holt sie das secher ganz schnell uf wenn die de da isch. Heb Sorg und alles Gueti

 1 .. 92 .. 182 183 184 185 186 .. 241 .. 295
gratuliere   Erfahrungen   wünsche   richtig   bereits   familie   einfach   Schwangere   arbeiten   schwanger   vielleicht   irgendwie   Ehefrauen   Sheilyn   Schwangerschaft   eigentlich   natürlich   schnell   gratulation   wirklich