Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 96 .. 190 191 192 193 194 .. 245 .. 295
|
14.12.12 11:44
dianicht registriert
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
@himbeer Ich ha au dr nuva ring ka, ca 3 joor lang! Ha dr nuva ring abgsetzt und es het grad igschlage... Bi do eher e usnahm! Ha im januar fohlsüri gnoh und im märz abgsetzt und im märz hets au igschlage!
|
|
|
|
|
14.12.12 12:03
Chatzezuengli
|
Kate82: @chatzezüngli: hihi, bisch luschtig, schribsch so easy, dass dir's drufa cho löhnd - und doch hättsch am liebschte, es würd sofort ischloh das chunt mir irgendwie bekannt vor . Mir luege überhaupt nid, wenn's vom Zyklus här grad guet wär, sondern mache so witer wie vorhär, hami au druf i gstellt, dass es lang goht -
Klar möchti am liebste gad sofort schwanger wärde aber äxtra druf luege tüe mir o nid. Mi GG het im Moment no unfau (er isch Schtege ache gheit) u het drum no viu Rüggeweh. Auso üebe mer nume wes si Rügge zuelat
|
|
|
|
14.12.12 14:02
Braut2013
|
Hallo mitenand!
Ha da o wider flissig mitgläse, wüllmi das Thema sehr interessiert I ha d Pille im Ouguscht scho abgsetzt, wüllis eifach fasch nid ha chönne erwarte, ds wüsse wies de isch mit mim Zyklus. Und wülli o am liebschte scho grad e Tag nach dr Hochzit schwanger wär Schwanger vor dr Hochzit wetti aber onid si - hamr das zersch no überleit, aber ha iz doch ds fescht Angscht vor Müedigkeit, Übelkeit, Gwichtszuenahm und süschtige Beschwärde..Wartemer halt no 4 Mönet, aber die gö ja schnäll verbi. Mi Zyklus hetsech nachem Absetze vor Pille (hase 10 Jahr gno) tiptop iipendlet. Leider hani ochli Pickel übercho, aber zum Glück nid grossi und nur am Rügge. Das chani no verchrafte Und wenni de halt am Hochzit mini Täg sött ha...Schmärzmittel nä und dr Tag trotzdäm gniesse Drfür bini iz irgendwie chli lockerer, wülli weiss, dass mit Zyklus immerhin normal witergeit. Folsüri hani iz o agfange nä - nime Bonal Folic. (60Tbl für 9.90 im Internet bstellt, finde das geit no ).
@ Dia: Wünsche dir o, dass sech dini Chliini gli ufe Wäg macht und du nümme lang muesch warte!
@ all: und allne wo scho am üebe si, viil Erfolg!! Chamer das sehr guet vorstelle, dassmes eigentlech locker wot aaga und sech denn doch plötzlech zimlech druf verstiift..
|
|
|
14.12.12 14:25
bellastella
|
Hallo ier liebe! Ich bi au ä stilli mitläserin, mir hend im Mai ghürate. üsi familieplanig fangt aber ersch nächst summer a. will mir leider ersch dänn chönd id Flitterwuche (gönd vier Wuche uf Kanada) Ich möcht nid hochschwanger oder mit äme ganz chline Baby reise, und gg au nid unbedingt. drum hämmer üs entschide bis denn zwarte. wobi ich mues säge, es gat mir wie eu au z.t. channs mängisch chum erwarte und wür am liebste grad nullkommaplötzlich ss si, aber das chunnt auno! ich han jetzt mini pille abgsetzt, respektive nime no d packig fertig und dänn nüme. ich han denkt ich chauf mir sonen computer, ä kollegin het das au gha. bi dene isch aber ja s problem das me mues en regelmässige zyklus ha, was ich vor der pille nid gha han. drum lueg ich jetzt zersch mal wie sich das ipendlet. GG het zwar nid so freud daser wider mues Gummi bruche, aber ich find ich han jetzt gnueg lang hormon zu mir gno, da chan er jetzt au mal chli öppis tue usserdem, wer weiss, wänns ohni pille derfür wider chli me sex git... Sölls ja gä
Also ich wünsch eu allne ganz e schöni, fridlichi Wiehnachtszit für die üebende und nid-üebend üebende, di scho ss und die wo scho iri chline oder grössere Schätz dihei händ!
|
|
|
|
15.12.12 14:26
toluwunicht registriert
|
Die Migros Folsäure muss man ja 3 mal am Tag nehmen?!?! Gibt es keine die man nur einmal täglich nehmen kann?
|
|
|
|
|
|
1 .. 96 .. 190 191 192 193 194 .. 245 .. 295
|