| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 96 .. 190 191 192 193 194 .. 245 .. 295
14.12.12 11:44
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@himbeer
Ich ha au dr nuva ring ka, ca 3 joor lang!
Ha dr nuva ring abgsetzt und es het grad igschlage... Bi do eher e usnahm!
Ha im januar fohlsüri gnoh und im märz abgsetzt und im märz hets au igschlage!

14.12.12 11:56
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Himbeer: Chan au us minere Erfahrig brichte: Han au de Nuva-Ring gha - und nachher mini Täg immer oberpünktli becho nach 28 Täg scho praktisch uf dStund gnau.
Wie dSaerli han au ich gwartet bis nach de Flittis/Hochziit - us de gliche Gründ. Ich würds wieder so mache - bisch ja suscht scho mega ufgregt wäge allem.
Folsüri het mir min FA au scho ca. 3 Monät vor Absetze empfohle - wäge so schöne "Fäll" wie bi de Dia
Vill Spass allne bim aktive oder nöd aktive üebe - gnüssemers

14.12.12 12:03
Chatzezuengli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Kate82:
@chatzezüngli: hihi, bisch luschtig, schribsch so easy, dass dir's drufa cho löhnd - und doch hättsch am liebschte, es würd sofort ischloh das chunt mir irgendwie bekannt vor . Mir luege überhaupt nid, wenn's vom Zyklus här grad guet wär, sondern mache so witer wie vorhär, hami au druf i gstellt, dass es lang goht -


Klar möchti am liebste gad sofort schwanger wärde aber äxtra druf luege tüe mir o nid. Mi GG het im Moment no unfau (er isch Schtege ache gheit) u het drum no viu Rüggeweh. Auso üebe mer nume wes si Rügge zuelat

14.12.12 12:52
himbeer 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

danke eu allne!
stimmt, vor de hochzit absetze isch natürli en heisse wenn mer denn während de flittis sini täg hät... hmm. am beste würdi wohl so 2 wuche vorher absetze denn oder grad ganz nach de flittis. ich verhüete ja au scho sit ewige ziite, ha aber mal ca 6 mönet nöd und det hani mini täg sehr regelmässig gha, ich hoff jetz mal dass das jetz immerno so wär.

vom alter her chunnts uf es paar mönet wahrschinli au nüm ah... ich wird grad 2 wuche vor de hochzit 31gi. also nonig superkritisch, aber lang umeblöterle wotti au nüm...

14.12.12 14:02
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo mitenand!

Ha da o wider flissig mitgläse, wüllmi das Thema sehr interessiert I ha d Pille im Ouguscht scho abgsetzt, wüllis eifach fasch nid ha chönne erwarte, ds wüsse wies de isch mit mim Zyklus. Und wülli o am liebschte scho grad e Tag nach dr Hochzit schwanger wär Schwanger vor dr Hochzit wetti aber onid si - hamr das zersch no überleit, aber ha iz doch ds fescht Angscht vor Müedigkeit, Übelkeit, Gwichtszuenahm und süschtige Beschwärde..Wartemer halt no 4 Mönet, aber die gö ja schnäll verbi. Mi Zyklus hetsech nachem Absetze vor Pille (hase 10 Jahr gno) tiptop iipendlet. Leider hani ochli Pickel übercho, aber zum Glück nid grossi und nur am Rügge. Das chani no verchrafte Und wenni de halt am Hochzit mini Täg sött ha...Schmärzmittel nä und dr Tag trotzdäm gniesse Drfür bini iz irgendwie chli lockerer, wülli weiss, dass mit Zyklus immerhin normal witergeit. Folsüri hani iz o agfange nä - nime Bonal Folic. (60Tbl für 9.90 im Internet bstellt, finde das geit no ).

@ Dia: Wünsche dir o, dass sech dini Chliini gli ufe Wäg macht und du nümme lang muesch warte!

@ all: und allne wo scho am üebe si, viil Erfolg!! Chamer das sehr guet vorstelle, dassmes eigentlech locker wot aaga und sech denn doch plötzlech zimlech druf verstiift..

14.12.12 14:25
bellastella 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo ier liebe! Ich bi au ä stilli mitläserin, mir hend im Mai ghürate. üsi familieplanig fangt aber ersch nächst summer a. will mir leider ersch dänn chönd id Flitterwuche (gönd vier Wuche uf Kanada) Ich möcht nid hochschwanger oder mit äme ganz chline Baby reise, und gg au nid unbedingt. drum hämmer üs entschide bis denn zwarte. wobi ich mues säge, es gat mir wie eu au z.t. channs mängisch chum erwarte und wür am liebste grad nullkommaplötzlich ss si, aber das chunnt auno!
ich han jetzt mini pille abgsetzt, respektive nime no d packig fertig und dänn nüme. ich han denkt ich chauf mir sonen computer, ä kollegin het das au gha. bi dene isch aber ja s problem das me mues en regelmässige zyklus ha, was ich vor der pille nid gha han. drum lueg ich jetzt zersch mal wie sich das ipendlet. GG het zwar nid so freud daser wider mues Gummi bruche, aber ich find ich han jetzt gnueg lang hormon zu mir gno, da chan er jetzt au mal chli öppis tue usserdem, wer weiss, wänns ohni pille derfür wider chli me sex git... Sölls ja gä

Also ich wünsch eu allne ganz e schöni, fridlichi Wiehnachtszit für die üebende und nid-üebend üebende, di scho ss und die wo scho iri chline oder grössere Schätz dihei händ!

14.12.12 15:39
jusi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

bellastella:
Hallo ier liebe! Ich bi au ä stilli mitläserin, mir hend im Mai ghürate. üsi familieplanig fangt aber ersch nächst summer a. will mir leider ersch dänn chönd id Flitterwuche (gönd vier Wuche uf Kanada) Ich möcht nid hochschwanger oder mit äme ganz chline Baby reise, und gg au nid unbedingt. drum hämmer üs entschide bis denn zwarte

isch bi öis au so


dia: wünsch dir ganz fescht toi, toi, toi, dass es bald sowit isch und dass alles guät goht

an alli wo am "üebe" si: hoff, dass es für öich bald sowit isch immer schön witer üebe

15.12.12 14:26
toluwu

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Die Migros Folsäure muss man ja 3 mal am Tag nehmen?!?! Gibt es keine die man nur einmal täglich nehmen kann?

15.12.12 16:52
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

toluwu:
Die Migros Folsäure muss man ja 3 mal am Tag nehmen?!?! Gibt es keine die man nur einmal täglich nehmen kann?

also die wo ech vo de migros gha han, hed mer 1x am tag mösse näh.
ond ebe wenn mer denn schwanger esch, hani vo de FA en "rechtigi" becho. i glaube s esch andreafol gsi, wo glaub no meh folsüri etc denne hed, als die vo de migros etc...

edit:
sie hend aber au t verpackig ond de pris (sehr erhööt!!) veränderet, chorz noch dem ech grad keini meh brucht han (also han glaub no 1 neus päckli kauft. das esch vor 2 johr gsi.) hani chli sauerei gfonde facht s dopplete plötzli z häusche ond eifach chli "neu mache", also wenn emr denn det no zom prisufschlag 3 pro tag mösst näh?! sauerei!

Zuletzt bearbeitet am 15.12.12 18:22

15.12.12 17:45
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ Toluwu: i ha äbe die im Migros no garnie gfunde, ha iz aber mal im Internet nachegluegt. Ha gseh dass die Actilife proNatal ja für 30 Tbl 5.70 CHF choschtet. O weme die nur einisch am Tag müesst nä (das weissi äbe garnid), isches immer no türer als die vo Bonal (für 60 Tbl 9.90). Cha die also sehr empfähle, chame portofrei uf bonal.ch bstelle und si o nur ganz chliini Tablettli (i ha immer chli müeh zum Tablette schlucke )

 1 .. 96 .. 190 191 192 193 194 .. 245 .. 295
gratuliere   eigentlich   Erfahrungen   vielleicht   Sheilyn   wirklich   Ehefrauen   Schwangerschaft   arbeiten   schwanger   richtig   natürlich   gratulation   wünsche   familie   schnell   Schwangere   bereits   einfach   irgendwie