| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 246 .. 295
19.12.12 08:54
Muus 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Allerherzlichste Gratulation, dia!!! Wow! :)

Und ELIN, so ein wunderschöner Name!!!

Ich wünsche euch alles Gute und eine schöne Kennenlernzeit!

LG Muus

19.12.12 08:56
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia


ganz, ganz herzliche Glückwunsch liebs Mami! Du hesch das super gmacht!
Wönsche der schnelli ond gueti Erholig, dass du gli weder fit besch ond ehr döfed dWiehnachte als chlini Familie deheime verbringe!
Hach, muess fascht es paar Trändli verdrücke
Liebi Elin, willkomme of dere Wält! Du hesch der gaaaaanz liebi Eltere usgsuecht!

19.12.12 08:58
Tara 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Dia, Gratuliere Wow der Name ist wunderschön!

Ich bin ja immer noch stille Mitleserin Ich weiss 2008 Braut und kann nicht loslassen Wir erwarten in 4 Wochen auch unser zweites Wunder und sind schon mega gespannt, wie die 2. Geburt wird. Mein erstes Kind habe ich normal in 5 1/2 Stunden entbunden. Sind gespannt, wie schnell wir diesmal sind

Alles Gute Dia, und geniess die Kennenlernzeit und Kuschelstunden und vorallem lass Dich verwöhnen im Spital. Ich hoffe, Du hast ein gutes Spital dafür.

19.12.12 09:02
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Tara

Oh, demfall gohts jo bi der au nömme soooooo lang! Esch doch toll, wenn du ned chasch losloh, es paar Erfahrinigi Müettere / Schwangeri / Ehefraue esch jo au ned schlächt

Alles Gueti wiiterhin ond ich drocke der fescht dDüüme, dasses au weder sone schnelli Geburt ged! Tönt nochere schöne Geburt!

19.12.12 09:07
Tara 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@proeschu jo i schwärm jetzt no vo minere Geburt. Isch eifach en Traum gsi ohni Schmerzmittel und hoff i dörf da nomol erlebe!

Zuletzt bearbeitet am 19.12.12 09:08

19.12.12 09:15
toluwu

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Dia

auch von mir die besten Glückwünsche! Ich wünsche Euch eine wunderbare Kennenlernzeit und ein wunderschönes 1. Weihnachtsfest mit Eurer Tochter!

Ganz liebe Grüsse
toluwu

19.12.12 09:16
schmetterling84 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi Dia

Ig gratulier dir ganz herzlich zu eurer Elin. Gniess das chline Wunder und für euchi Zuekunft alles alles Gueti, das die Chlini gsund gross wird und uf dr Sunnesite vom Lebe stoht...

Dir natürlich gueti Besserig und dass du gli hei dörfsch und guet erholsch..

Liebs Griessli

19.12.12 09:38
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

jeeeeehhhh dia, ganz, ganz herzliche glückwünsch zur geburt vo euere prinzessin ! schad isch sie nöd 1 std 37 minute früehner cho, dänn wär sie a eusem 2. hochzytstag gebore

ich wünsche dir ganz, ganz gueti erholig und gnüssed eues chline wunder! so schön, dass sie no vor de wiehnachte cho isch, so chönd ihr s'wiehnachtsfäscht alli zäme dehei gnüsse... ich freu mich sehr für eu!

alles, alles liebi und gueti, liebi dia

19.12.12 10:02
Chatzezuengli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia
I gratuliere öich vo Härze zur Geburt vo oiem chline Wunder u wünsche oich für di für di wunderschöni u spannendi Zyt aues liebe u Gueti.

19.12.12 10:12
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi Dia

Auch ich gratuliere ganz herzlich zur kleinen Elin und wünsche eine schöne Kennenlernzeit und gute Erholung von der langen Geburt! Elin ist wirklich ein schöner Name!

 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 246 .. 295
schwanger   arbeiten   gratuliere   gratulation   vielleicht   familie   Schwangere   wirklich   bereits   Sheilyn   wünsche   natürlich   Erfahrungen   schnell   Ehefrauen   einfach   irgendwie   Schwangerschaft   richtig   eigentlich