| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 98 .. 194 195 196 197 198 .. 247 .. 295
19.12.12 10:51
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Dia, ich gratuliere euch ganz herzlich zur kleinen Elin! Wünsch euch eine tolle Kennenlernzeit als kleine Familie. Erhol dich gut - und lass dich etwas von deinem GG und dem Spital verwöhnen!
Und supi - bis Weihnachten könnt ihr sicherlich nach Hause! Liebe Grüsse Venus81

19.12.12 10:58
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi Dia

I gratuliere Dir ganz herzlich zur Geburt vo öichere Elin!! Wünsche euch e wunderschöni Kennelernzyt, u hoffe das de schnäu umi uf de Bei bisch, u Dir Whynachte chöit deheime verbringe!

19.12.12 11:11
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

liebi dia! gratuliere!!!
gniessed üches wondervolle wiehnachtsstärndli elin! schöne name! ond du hesch secher super kämpft! mer werd jo glich belohnt!
gniesseds die könnelehrziit ganz fescht!!!

19.12.12 11:55
jusi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ooooh dia, soooo schön, ganz härzlichi gratulation öich!!!! i hoff, dass d schmärzä gli wider nochälö und du dähäi mit diner family dörfsch wiähnacht firä... gib dr sorg, erholet öich guät und gniäääääässeds!!!!!!

19.12.12 12:15
Splendi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe dia

Herzliche Gratulation zu eurem Töchterchen, das ist doch ein tolles "Weihnachtsgeschenk"
ich wünsche euch alles Liebe und Gute, gute Gesundheit und eine tolle Kennenlernzeit!

19.12.12 13:05
lolo 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Dia

Ich gratuliere euch herzlich zur Geburt eurer Tochter Elin. Was für ein schöner Name

Dir wünsche ich eine schnelle Erholung von der Geburt und zauberhafte Stunden mit Deinem schönsten Weihnachtsgeschenk!

lolo

19.12.12 16:35
Romana82 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo Dia

Auch von mir herzlichen Glückwunsch zum Nachwuchs. Sehr schöner Name, gefällt mir sehr gut.

Ich wünsche Euch eine schöne Kennenlernzeit und viele glückliche Momente mit Elin.

Geniesst die gemeinsamen Stunden.

Romana

19.12.12 16:58
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Dia
Auch von mir herzliche Gratulation! Toller Name. Alles Gute für die Kennenlernzeit, es ist mega spannend, freu Dich drauf. Ich hoffe Ihr könnt bald nach Hause.

19.12.12 20:27
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi Dia

Ich gratuliere dier ganz herzlich zur Elin!! So schön, dörfet er üchi Prinzessin endlich im Arm ha!!! Dini Geburtsgschicht chund mer seeeehr bekannt vor. Erhol dich ganz guet vode Strapaze und gniesset üches Glück!!!

Herzlich willkomme chlini Elin!!!!

Alles Gueti für üch 3

20.12.12 08:32
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi Dia

Das isch doch schön, do machsch nichtsahnend dr Thread uf und merksch a allne Gratulatione a, dass es jetzt ändlich so wit isch und denn muesch 3 Site zrugg blättere um dini News z'läse .

Ich freu mi eifach riiesig für euch über eures Wiehnachtschindli
Ohje du armi, hesch aso relativ lang müesse lide, bis es de doch no e ks geh het.... Aber hautptsach euri Elin (dr Name gfallt mir übrigens au guet ) isch gsund und munter und dir goht's gli wieder besser. Ich wünsch dir gueti Besserig, so dass du eures Glück eifach nume no chasch gniesse. Ich wünsch euch, dass ihr euri sicher ganz spezielli Wiehnachte dehei dörfet fiire. Für d'Elin wünschi alles erdänklich Gueti uf ihrem Läbenswäg!

Liebe Gruess

 1 .. 98 .. 194 195 196 197 198 .. 247 .. 295
vielleicht   natürlich   wirklich   Erfahrungen   richtig   arbeiten   Ehefrauen   eigentlich   bereits   Schwangerschaft   Sheilyn   Schwangere   familie   irgendwie   einfach   wünsche   gratulation   gratuliere   schnell   schwanger