| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 248 .. 295
21.12.12 18:03
Chatzezuengli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Jöö dia mega sweet!

21.12.12 18:27
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ooooooh zocker! gratuliere, hender guet gmacht! ^^

ech liebe de dumbo elefante!!) ond ech liebe baby's in gälb! ^^ ond so ne süessi bohne! (de strampler hemmer au gha )

23.12.12 09:40
emma 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ dia: herzlichi gratulation zu euere elin - mega mega schön! im moment chani mr keis grössers glück uf dere welt vorstelle, als sin eigete chline zwerg chönne in darme zneh! hoffe sehr, dass du di mittlerwiile vom KS guet erholt häsch!

@ dia und alli andere: i wünsch eu super schöni feschttäg im kreis vo euerne liäbschte und alles alles gueti fürs kommende johr - damit all eui chinde sich guet entwickled, d2013er zwerge guet uf dwelt chömmend und ganz vieli neui zwerge züügt werden!

de zwerg i mim buuch isch jetzt 25 wuche alt und macht immer mol wieder richtig party. geschter hani sini bewegige serscht mol au vo usse gseh - mega schöns gfühl!

macheds guet!
herzlich emma

Zuletzt bearbeitet am 23.12.12 09:42

27.12.12 00:20
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hoi zäme!

sooo nachere halbe ewigkeit meld ich mich frisch verhüratet wieder zrug =) weli scho lang nüm da xi bi mues ich mal so ahfah

@dia; alles alles gueti und vil freud und rueh mit dinere chline elin! ich wünsche dier, dim maa und euem zwergli ales liebi und nume s bescht.

@all andere nachträglich schöni wienachte und wiiterhin schöni fäschttäg. überässed oi nöd au wens uh schwer isch.

ich hoffe allne schwangere und baldmamis gahts guet. mier gahds nachwievor beschdens. de chli het grad s strample entdeckt und toibelet wie wild i mim buch. langsam fangts mi ah nerve. ich ha au scho chi senkwehe - mues vil bädele und entspannigsüebige mache was nöd grad schön isch und das elende rugge weh... herje... "nur" na 2 monet!

hui jetzt boxet er.. euch no e schöni ziit

27.12.12 18:16
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

So liebe Forums-Fraue: Darf mich sit hüt «oute»: bin i de 12te Wuche und han hüt grad dNackefaltemässig gha und wieder dörfe «Baby-TV» gucke. Isch alles in Ornig! Mir freued eus so fescht - im nächschte Summer werded mir Eltere!
Hät nie dänkt, dass das alles so schnell gaht - han ja bis im Juli (Nachem Fescht und de Flittis) no de Nuva-Ring gno - und mir händ dänkt so ab em 2013 lueged mer denn chli bim «üebe». Bin drum zerscht chli verschrocke, wo mini Täg nöd cho sind - aber han mi natürli au mega über de positivi Tescht gfreut!

Ich drucke allne de Dume wo sich bald es Chlises wünsche, dass es au so schnell klappet!
Liebi Grüess Venus81

27.12.12 18:40
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

jeee gratuliere venus81!!!!

soo toll! schön! weder schwangeri zom metfiebere! ^^
wönsche en tolli ss ond dases super chasch gniesse ond jetzt esch denn scho DAS johr ond bald esch sommer! es goht so oder so mega schnell... ^^ osser die letschte täg vor de gebort...

27.12.12 19:24
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Jöö Venus81, gratuliere ganz härzlech! So schöni Nachrichte! Fröimi ja scho druf, weni das de o mal hie (und ganz allgemein) cha verkünde
Wünschdr ganz e gueti SS, gniesses so guets geit!

27.12.12 20:07
Romana82 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo venus
Au vo mer härzleche glöckwonsch zo dene schöne neuikeite.
I wönsche der en gueti Schwangerschaft.
Grüessli romana

27.12.12 21:10
cutebride1 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

liebi venus, ich freu mich so für dich und vorallem dass es so rasch klappet het
ich wünsch dir wiiterhin e schöni SS und freu mi uf witeri bricht alles alles gueti!!!

28.12.12 04:32
layonie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

LIebi Dia, am 24. hani a dich denkt und mich gfraged ob du scho Mami bisch und hüt endlich Ziit gha zum ineluege! Ichfreu mich so für dich und gratuliere ganz herzlich!!!!
Erhol di guet und gnüss die chli Elin!
Dä Noël isch scho 3,5 Mönät und so en liebe Bueb! Hüt hani usnahmswiis wiedermal zNacht ufmüesse! Es isch so schön Mami t'si und er macht eus überglücklich!!

Ps: han nöd alles nahgläsä, wünsche allne es guets Hibbele und ä gueti SS!!!

Lg layonie

 1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 248 .. 295
natürlich   Ehefrauen   wünsche   eigentlich   richtig   Erfahrungen   schnell   einfach   familie   irgendwie   wirklich   Sheilyn   vielleicht   gratuliere   schwanger   arbeiten   bereits   Schwangerschaft   Schwangere   gratulation