Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 249 .. 295
|
29.12.12 23:06
zibesanicht registriert
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
ich han mier überleit ebe die babyparty ersch nach de geburt zmache so im stil vo chömed und lueged de chlii ah und den nerved mi nüm :D aso nöd im vorus =)
ja ich hoff min schadz chas chi gnüsse mit eus =)
|
|
|
|
|
|
02.01.13 09:00
bergeri
|
Guata Morga Mitanand
Zerst amol allna as guats neus Johr und alles guati im 2013! I hoffa iar sin alli guat grutscht?
@Zibesa: Ou das isch au blöd, denn bini froh muass mina vorher no goh. Wenn hesch du ET?
@venus & Insomnia: Danka für eueri Tipps. Han dia neu E-Mailadressa bereits registriart kha und mi au schu a und wieder abgmeldet. Han au uf dr alta E-Mailadressa a Umleitig dina kha. Han jetz aber hüt morga gmerkt, dass alli Mails im Junk-Ordner glandet sin. Also in Zuakunft söttens jetz wieder normal ina cho. i hoffs.
@Baby-Party: wirds bi üs keini geh. Miar kennen das au nid so und as het bi üs no nia öppert eini gmacht. Aber wia d'Dia schu gseit het, wenn öppert das für mi wür organisiara würi mi sicher freua und gära mitmacha. Aber selber organisiara tuani nüd.
@Dia: Jo no 11 Wucha. As goht würkli schnell. Aber das mir Ungeldud isch bi miar jetz schu so. I mag eifach nümma warta und wür am liabsta hüt schu üsers Schätzli in da Arma ha. Minem GG gohts genau glich. Er isch so herzig, und will immer üsers chlina gspühra. Müad bini au, extrem. Han sit zwei Wucha so an da Hüft und Becki weh mit schlofa in der Nacht, und au ds Stillküssi zwüschet da Bei nützt nüd. Dia letscht Nach hani zwor nüd gspührt, hoffa das blibt jetz aso. Isch sus recht müahsam.
@Amelie: Gaanz herzlichi Gratulation zur SS! So cool, jetz sin jo grad wieder as paar do dina SS. Isch schu lustig zum verfolga, dia einta hens erst grad kriagt (Dia) und anderi verzellen grad dass SS sin. So schön. I wünscha diar alles guati für dini SS.
|
|
|
|
|
02.01.13 15:56
dianicht registriert
|
Liebi amelie, Härzlichi gratulation zur ss!! Das freut mi für di, dass es so schnäll klappt het! Ich wünsch dir ganz e schöni ss, gniess es und vill freud!
Lg, dia
|
|
|
|
02.01.13 17:32
Romana82
|
Hallo amelie Alles gueti zor Schwangerschaft. Wönsche der En gueti ss, gnüss die schön ziit. Lg romana
|
|
|
|
|
1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 249 .. 295
|