| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 249 .. 295
29.12.12 23:06
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ich han mier überleit ebe die babyparty ersch nach de geburt zmache so im stil vo chömed und lueged de chlii ah und den nerved mi nüm :D aso nöd im vorus =)

ja ich hoff min schadz chas chi gnüsse mit eus =)

30.12.12 19:59
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia: isch halt scho en rechti Umgwöhnig, gäll. Aber en schöni. Han das am Afang au müsse lerne, dass ich gah gu liege wenn dr Chli pfuuset. Isch nid immer eifach gsi, da er nur uf üsne Ärm ipfuuset isch. ich han ja au en KS gha, mer hend arnikaGlobuli und Salbe sehr ghulfe. Nur als Tip.


Wünsche allne SS und Mami's en ganz guete Rutsch und alles Gueti fürs 2013

01.01.13 20:17
Amelie2012 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo dir Liebe

Mäude mi ou mau wieder zrügg sit langem.. D' Zyt vergeit eifach so schnäu u jetzt hei mir scho 2013!

Wünsche euch aune no aues Guete fürs neue Jahr!!

@Dia Gratuliere dir vo Härze zur Geburt vo eurerTochter der Elin. Der Name gfaut mir ou super und sFöteli vo eure Chline isch mega härzig im Internet. Bi uf der Spitausite churz ga luege
I hoffe du hesch gli wieder e chli ruehigeri Nächt u ir Zwüschezyt wünschi dir vieu Chraft u starchi Närve dass der Tag ou mit weni Schlaf guet übersteisch. Isch sicher sehr vieu Schöns wo da uf eim zuechunnt aus früschbachnigs Mami aber äbe sicher ou sehr asträngend, grad die ersti Zyt.


@ Venus81 Gratuliere dir zum Nachwuchs wo sech bi euch achündigt! Es isch immer schön Babynews zvernäh bsungers wes vor e Brut isch wo im gliche Jahr wie me säuber ghürate het:)!

Drum mach i grad witer mit dene Babynews Mi Ma und i wärde das Jahr im Juni zum erste Mau Eltere und mittlerwile bin i bereits ir 16. Wuche Mir freue üs riesig und si dankbar, dass mir üs scho nach so churzer Zyt über Nachwuchs dörfe freue!

I wünche euch aune no ganz e schöne Abe und dene wo no Ferie hei ganz e schöni Zyt! Aues Guete aune wärdende Mamis oder dene wos bereits worde si! Uf dass s Jahr 2013 es schöns und glücklechs Jahr für aui darf wärde!

E liebe Gruess vor Amelie

02.01.13 09:00
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guata Morga Mitanand

Zerst amol allna as guats neus Johr und alles guati im 2013! I hoffa iar sin alli guat grutscht?

@Zibesa: Ou das isch au blöd, denn bini froh muass mina vorher no goh. Wenn hesch du ET?

@venus & Insomnia: Danka für eueri Tipps. Han dia neu E-Mailadressa bereits registriart kha und mi au schu a und wieder abgmeldet. Han au uf dr alta E-Mailadressa a Umleitig dina kha. Han jetz aber hüt morga gmerkt, dass alli Mails im Junk-Ordner glandet sin. Also in Zuakunft söttens jetz wieder normal ina cho. i hoffs.

@Baby-Party: wirds bi üs keini geh. Miar kennen das au nid so und as het bi üs no nia öppert eini gmacht. Aber wia d'Dia schu gseit het, wenn öppert das für mi wür organisiara würi mi sicher freua und gära mitmacha. Aber selber organisiara tuani nüd.

@Dia: Jo no 11 Wucha. As goht würkli schnell. Aber das mir Ungeldud isch bi miar jetz schu so. I mag eifach nümma warta und wür am liabsta hüt schu üsers Schätzli in da Arma ha. Minem GG gohts genau glich. Er isch so herzig, und will immer üsers chlina gspühra. Müad bini au, extrem. Han sit zwei Wucha so an da Hüft und Becki weh mit schlofa in der Nacht, und au ds Stillküssi zwüschet da Bei nützt nüd. Dia letscht Nach hani zwor nüd gspührt, hoffa das blibt jetz aso. Isch sus recht müahsam.

@Amelie: Gaanz herzlichi Gratulation zur SS! So cool, jetz sin jo grad wieder as paar do dina SS. Isch schu lustig zum verfolga, dia einta hens erst grad kriagt (Dia) und anderi verzellen grad dass SS sin. So schön. I wünscha diar alles guati für dini SS.

02.01.13 09:32
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Amelie: so schön! Freu mich mega für euch - dass au ihr das Johr dörfed Eltere werde
Gäll, ihr händ au im Juni ghürate? Wenni mich recht mag erinnere... Bin grad mega grüert gsi, woni gläse han, dass du schwanger bisch. Hoffe dir gahts guet und du chasch dZiit gnüse.

Liebi Grüess Venus81

02.01.13 11:48
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Amelie
Wow, das send denn schöni News so zom Johresstart!! Alles, alles Gueti ond hoffentlich en tolli Schwangerschaft!
sJohr 2013 beschert glaubs no s'einte oder andere Schätzeli, das fend ich schöööööön!

Ond falls ehr no öppis zom schänke müend ha, denn gönd doch of mini HP go luege (die werdende Mamis chönnd notürli au go luege )

Ich wönsche oi allne es supertolls, spannends ond gsonds 2013!

02.01.13 15:56
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi amelie,
Härzlichi gratulation zur ss!! Das freut mi für di, dass es so schnäll klappt het!
Ich wünsch dir ganz e schöni ss, gniess es und vill freud!

Lg, dia

02.01.13 17:29
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi Amelie, gratuliere ganz herzlich zur SS! Bi grad echli wehmüetig worde woni vo dinere SS glese han. Üse Prinz isch au es JuniChindli. Mag mi nu so guet as legste Silvester erinnere, womer üs riesig ufs neue Jahr und die neu Ufgab gfreut hend. Und jetz isch üse Schatz scho öppis meh als 6Mönet.
Alles Gueti für dini SS.

Und das wünschi natürli allne SS.

02.01.13 17:32
Romana82 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo amelie
Alles gueti zor Schwangerschaft. Wönsche der En gueti ss, gnüss die schön ziit.
Lg romana

02.01.13 17:46
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@amelie
härzlechi gratulation! :)

@dia
han di grad perzuefall uf SM gläse. ^^
muesch kei angscht ha, das pändled sech alles ih met schlof ond stelle ond werd besser! :) VERSPROCHE!

 1 .. 100 .. 198 199 200 201 202 .. 249 .. 295
familie   schwanger   gratuliere   natürlich   irgendwie   Sheilyn   bereits   gratulation   wirklich   richtig   Ehefrauen   Schwangere   Erfahrungen   schnell   arbeiten   wünsche   eigentlich   Schwangerschaft   vielleicht   einfach