| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 101 .. 199 200 201 202 203 .. 249 .. 295
02.01.13 19:46
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Härzlechi Gratulation Amelie!! Das si doch mau gueti News ufs nöiie Jahr...

02.01.13 21:59
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

So schön Amelie! Gratuliere ganz härzlech zur SS und wünschdr alles Guete! Das machtmr immer grad Muet, wenns bi de einte doch so schnäll geit

E Frag a alli wo so schnäll nachdr Hochzit si schwanger worde: heit dir diräkt nach dr HZ d Verhüetig abgsetzt oder s scho vorhär la drufabcho?? und heit dir uf öie Zyklus gluegt oder eifach mal "druflosgüebt" ? *gwunder*

02.01.13 22:31
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Mer hend im Juli ghürate und im August afe üebe. Pille hani im Oktober vorher scho abgsetzt, damit sich dr Zyklus ipendlet. Da drüber bini sehr froh gsi, da er sicher bis im März sehr unregelmässig gsi isch. Ich han vo Afang ah gluegt, wenn die beste Täg sind um GG zvernasche:-). Sicher nid die best Idee, da ich mich recht verstiift ha, drum bini numal glücklicher gsi dasses scho nach zwei ÜZ klappet het. Sind ier scho am üebe, Braut2013?

03.01.13 08:05
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Braut2013: Miar hüroten (jetz het i vor luter gwohnheit grad gschriba nögscht johr im Juli, drbi simmer jo zivil schu ghürota und zweitens isches jo jetz das Johr im Juli ) im Juli, also eba eigentlich sin miar schu ghürota aber plant isch z'grossa fest immer das Johr im Juli gsi. Eigentlich hen miar immer gseit i tuan jetz im Januar (also as halbs Johr vorher) d'Pilla absetza damit dr Körper Zit het zum sich bis denn ipendla. Irgendwenn vorletscht Johr im November (2011) hani denn kei Pillapackig meh dahei kha woni si wieder het müassa neh und denn hemmer gseit chumt miar löns, tüamer jetz schu absetza und verhüaten mit Kondom. Und irgendwenn im Mai hemmers ganz drufah cho loh und im Juni bini denn SS worda.

Bi miar het sich aber dr Zyklus bis im Mai, also vu November 2011 bis Mai 2012, nid ipendlet. I han eimol 28 Täg kha, denn 50 Täg, eimol sogär 72 Täg.

Irgendwenn im Juni hani denn gfunda jetz probiaris amol mit den Ovu Tests, eigentlich nid zum mini Fruchtbara Täg usafinda well miar hen wella SS werda, sondern eifach zum dr Zyklus genauer Beobachta.

Komischerwis sin dia denn a Wucha lang immer positiv gsi und im Nochhinein hen miar denn usagfunda dass dia bereits d'SS azeigt hen.

03.01.13 08:34
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Braut2013: Ich habe im August die Spirale abgesetzt und pünktlich 28 Tage danach das erste Mal meine Periode wieder gehabt. Die 2. Periode habe ich nicht bekommen, da ich da bereits schwanger war (ohne üben, aber mit Verhütungspanne), leider aber einen spontanen Abort schon in der 5. Woche gehabt.

3 Wochen später war ich bereits wieder schwanger und das Ganze hat nun in einer Fehlgeburt in der 9. SSW geendet. Da wir im April heiraten werden, werden wir nicht mehr versuchen schwanger zu werden vor der Hochzeit. Falls es wieder einen negativen Ausgang haben wird, möchte ich das nicht kurz vor unserer Hochzeit erfahren. Und ausserdem ist es mir in den ersten Wochen ziemlich schlecht gegangen, dies ist auch ein Faktor den man auf seine Hochzeit hin bedenken muss.

Gezielt an gewissen Tagen geübt haben wir nie, dafür kannte ich meinen Zyklus zu wenig.

03.01.13 08:43
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Snet
Ui nei, was muess ich do läse??
Es dued mer mega leid, dass ehr das scho 2x händ müesse doremache.... ond ich wönsche mer för oich, dass ehr es superschöns Hochzig händ ond nochher döfed schwanger werde onds denn au blibt!! Alles Gueti ond mini Düüme hesch du of secher!

03.01.13 08:52
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@braut2013
mer hend erst 1 johr noch em hochzit t verhüetig abgsezt ond es hed au sofort klapped. ^^
es chann emmer sofort klappe, wenn mer ned verhüetet
es chann aber au johre goh, au wenn mer druf lueged!

03.01.13 09:13
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@snet: bin auch gerade etwas traurig.. ich wünsche euch, dass du bald nach eurer (hoffentlich wunderschönen) Hochzeit wieder schwanger wirst und dann das Glück später gesund in den Armen halten darfst.

allen "neuen" schwangeren: Herlichen Glückwunsch (hab die Übersicht nicht so ganz )

Ich wünsche euch allen ein gutes Jahr 2013, den Mamis eine glückliche Zeit mit Ihren Babys, den werdenden Mütter eine gute SS und den "Übenden", dass der Wunsch in Erfüllung geht (gilt auch für mich )

03.01.13 09:17
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ Snet: ou nei, das isch ja mega truurig. Tuetmr o u leid, dass dir das scho 2mal erläbt hei! Wünsche o ganz es schöns Hochzit und dass du när so schnäll schwanger wirsch wi dus dir wünschisch und s Chliine bi öich blibt!!

@ Schlumpf79: nei, mir si nonid am üebe, aber i ha d Pille o sitem Auguscht abgsetzt und e mega regelmässige Zyklus: fasch immer 30 Täg und dr Eisprung gspüri o meischtens. Mir warte ids ufs Hochzit Mitti April und denn geits los Da i faasch nüme mag warte, machimir mängisch chli schregi Gedanke..z.Bsp hani mir iz usgrächnet we mi Zyklus witerhin so regelmässig isch, dassi Afangs April sött dr Eisprung haa..ha mir när überleit, obmrs scho denn sölle la drufabcho..aber anderersits, wäri ja de im beschte Fall am HZ scho idr 3. SSW..und da geits eim ja oft nüm grad so super..und we när plötzlech öpis passiert, chame ds Hochzit villech onüm so gniesse. Drum warteni no bis s HZ würkli verbi isch. De heimer när ds nächschte womer üs chöi druf fröie. Und uf die paar Wuche chunnts jetz onüm aa, weni scho so lang ha müesse warte..Und när hoffi eifach druf, dassmr nid Monate oder Jahre müesse ufnes chlises Wunder warte. Müglechscht ohni mi ds verstife, was aber älwä schwirig wird..

03.01.13 10:34
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Snet: oje, duet mer riesig leid, dass ier 2so truurigi Erlebnis gha hend. Wünsche üch es wunderschöns Hochziit und dass er gli drnah wieder dörfet positiv teste und de das Schätzi au bi üch bliebt. Alles Gueti!!!

@Braut2013: das isch genisl, dass du sone regelmässige Zyklus hesch. Ich würd glaub au nu bis nachem Hochziit warte. Wege 3Wuche meh oder weniger chunds au nümme druf ah. Vorfreud uf das Schöne isch ja au öppis tolls

 1 .. 101 .. 199 200 201 202 203 .. 249 .. 295
Erfahrungen   einfach   schnell   Schwangere   Ehefrauen   gratulation   eigentlich   schwanger   richtig   gratuliere   irgendwie   familie   Sheilyn   wünsche   Schwangerschaft   wirklich   vielleicht   arbeiten   bereits   natürlich