| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 250 .. 295
03.01.13 16:00
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo zeme

dörfi echt mol e chlini frog stelle?
gester beni binere kolegin z bsuech gsi ond si esch jez ide 15te woche schwanger. si het gseit si trenkt ab und zue es glass rotwii ond au woni det gsi be het si es glass aperoll met eus tronke. ha denkt das goht mi nüt a, wel si het gseit das machi am baby gar nüt.
jetzt frogi mi aber glich, esch das so? macht es glass wii ab ond zue nüt ide schwangerschaft?

sorry förs driiplatze bi euch....

03.01.13 16:06
Mery88 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

chatzezuengli Oooojeee du armi hesch ä Laktoseintoleranz übercho. das isch ja oberscheisse u duet mir grad leid. du hesch ja no gschriebe gha, dass dini Tante z gfühu het du sigsch schwanger, hesch när testet??
saerli i verstah di. mängisch mamä eifach grad nüme warte u mi wett dases sofort normau isch. u das mit de gedanke mache, da bini genau gliich. obwohu mir no nid lang am üebe si hani mir scho di verschiedenste sache überleit was isch wes nie klappet etc. hihihi ja das geit äbe o nid ging so eifach, näh wies chunnt u zyt gniesse..aber was blibt üs anders überig..

auso i ga mir hüt abe nachem schaffe gane tescht koufe

03.01.13 16:13
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Mery: i han au denkt wo is gläsa han chönntsch schu SS si. D'Brüst wo weh tüan, schlecht isch diar.... Aber i verstohns, wenn du nonid testa wetsch isch miar au so ganga. Mini Kollegin het schu lang gseit kha, mach an Test du bisch sicher SS und i han mi nid getraut.

Wet diar jo kei falschi Hoffniga macha aber bi miar sin dia Symptom usem Internet au nid gsi. d'Dia het do z.B. gschriba kha ihra tegs weh zum ufem Buch ligga, d'Brüst tegen denn weh und das hets bi miar nid und i han immer denkt, denn chani nid SS si, alli segen immer dass d'Brüst so weh tüan denn hani im Internet glesa dass sich dr Brusthof dünkler Färbi in der SS und au das het sich bi miar nid. I han eifach gmerkt, dass mini Brüst empfindlicher uf Berüahriga sin oder wenni dra cho bin. Müader als sus bini au nid gsi, do i sowiso immer zwenig isa kha han bini sowiso immer uuuu müad, also no müader goht gär nid.

Nochera zit isch miar denn immer irgendwia "schlecht" gsi also nur so komisch im buch erbrecha hani nid müassa. und denn hani testet und bin schu in der 6. wucha gsi.

03.01.13 16:17
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ elea
Soviel i weiss machts nüt, wenn mer ab und zue mol eis Gläsli trinkt. Aber im 1/3 sett mer glaub ned. Mol uf öpis astosse macht sicher nüt. Mini Schwägerin het au ab und zue mit agstosse :)

03.01.13 16:23
Mery88 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo bergeri
danke viu mau für dini liebi u hoffnigsvoui Nachricht. mir geits würkli grad gliich wie dir. I ha ou immer isemangu u drum eh immer chli müeder aus anderi..u dr brusthof isch o nid dünkler...I ha dänkt i ga mir hüt mau gane test koufe aber warte de no bis am samschti/sunnti .
I ha grad gseh, dasses ize scho gar nüme soooo lang geit bis dir eues chliiine wunder chöit begrüesse.

03.01.13 16:24
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@elea: i kenna viel wo ab und zua amol as gläsli trinken. i han eifach au schu glesa dasses grad im 1. Drittel nid guat seg, well döt d'Organ und alles vum Baby wachsen und riifen. Nocher sins jo usgrift und wachsen "nur" no und denn segs nid sooo schlimm. Aber döt isch eifach gstanda dass ma im 1. Drittel nid sött. I han jetz immer ganz uf Alkohol verzichtet. Do i aber au sus sehr sehr selta öppis trunka han, isch miar das nid schwer gfalla. Aber wenns jetz amol im Thon-Mousse oder so abiz Wiswii dina het, essis au.

03.01.13 16:25
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

merci! han jez au no rasch googlet und e guete brecht gfonde wos super beschrebe esch ob und wenns öpis macht!
http://www.babycenter.ch/a8842/alkohol-w...schwangerschaft
esch halt för me sehr ongwohnt e schwangeri gseh z trenke. kenne bes jez nor mamis wo mega of alles gachtet hend :)

03.01.13 16:26
Mery88 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

elea: i gloube bi däm Thema gö d Meinige sooo wit useang. i gloube aber o so wie d saerli gschriebe het, äs gläsli ab u zue macht nüt. I ha ä Kollegin die het ou öpe die äs gläsli wy trunke u de aber ä anderi het ganz druf verzichtet wüu si dr meinig isch äs sig schädlech.

03.01.13 16:28
bergeri 

Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Mery: i han au drei Tests dahei kha, aber mi au eifach nid getraut zums macha. Han denn a wucha lang ovu tests gmacht (anschinend sin dia jo empflindlicher als dr SS-Test) und dia hen immer positiv azeigt und i han eifach gfunda öppis isch komisch, i han jo nid a wucha lang min ES. Aber dia hen denn schu d'SS azeigt kha... Wet diar aber kei falschi Hoffniga macha gell, i weiss wia das isch wenn ma denkt, ou das sin dia Symptom woni au han i chönnt SS si und nocher ischma glich nid obwohl andri fraua genau dia Symptom hen. Aber han denkt i segs diar glich.

Jo ET isch in 11 Wucha....Yeah dia Zit rast. I weiss no wia i bi SM gfrogt han was mit mina Ovu's nid stimmt und nocher woni dr Test gmacht han.

Und jetz isches denn schu so wit.

03.01.13 17:31
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo ihr lieben - da geht ja was - hoffe mein Schwangerschaftsdemenz-Hirn kriegt alles auf die Reihe:
@Snet: Wünsch euch viel Kraft vorwärts zu schauen und dass ihr nach eurem Fest bald wieder guter Hoffnung sein dürft. Gibt es leider öfter als man denkt, dass die Kleinen uns so schnell wieder verlassen.
@Mery: Ich würd einen Test machen - tönt verdächtig. Ich versteh dich aber auch - war auch überfällig und hab gedacht, naja, der Zyklus macht mir einen Streich. Mein Mann hat mir dann ein Ultimatum gesetzt - von wegen bevor ich den Test nicht mache - gehen wir nicht in den Urlaub...
So oder so - Gewissheit beruhigt einem auch...
@Braut 2013: Wir haben im Juni geheiratet - waren dann in den Flitterwochen und ich habe Ende Juli den Nuvaring abgesetzt. Die Tage hatte ich gleich schön regelmässig - die Haut war nicht so toll - *Pickelgesichtwieeinteenager* ansonsten keine "Beschwerden". Und ja nach zwei mal Mens hats dann gleich eingeschlagen. Hatte dazwischen die Temperatur gemessen - und gemäss dieser ist auch der Eisprung gleich von Beginn weg "pünktlich" gewesen
@Saerli: Versteh dich - wünsch dir bald einen regelmässigen Zyklus. Ich würd auch mal bei der Homopäthin vorbei - du hast da ja schon tolle Erfahrungen gemacht - sonst schadets sicherlich auch nicht.
@Elea: Alkohol ja oder nein - wann etc. Es gibt tausend Richtlinien für alles... Und teilweise echt verwirrende Geschichten. Ich trinke keinen Alkohol - glaube aber auch, dass "anstossen" nach dem 1. Trimester nicht absolut verkehrt ist. Dagegen esse ich ab und an abgepackten Rohmilkäse vom Detailhändler und auch da gibt es Stimmen die dagegen sind. Ich denke, da muss jede Schwanger für sich den richtigen Weg suchen.

So das wärs:)
Liebe Grüsse Venus81

 1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 250 .. 295
gratuliere   schwanger   Erfahrungen   wünsche   wirklich   richtig   bereits   einfach   Ehefrauen   irgendwie   Schwangere   Schwangerschaft   vielleicht   schnell   familie   natürlich   arbeiten   gratulation   Sheilyn   eigentlich