| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 102 .. 202 203 204 205 206 .. 251 .. 295
03.01.13 21:23
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Saerli: demfall seid da au wieder jede FA öppis anders. Ha am Afang nach absetze, 2Mönet lang dMens ned becho. Woni de am FA aglüte und Ghilfin hetmer de gseit, dassi imene Monet müess verbii cho, wenn sie nunig cho seg. De dägets Periode uslöse.

@Mery: teste, teste, teste!!!
Ech han au nüd vo dene SS-Symptom gha. Ha sogar Iinistigsbluetige gha. Das hani natürli dazumal ned gwüsst, sondern han gmeint es seget Schmierbluetige!! Toi toi toi

@Alkohol: angeblich däg ab und zue echli Alkohol nüd mache. Aber, ohni öpperem znöch ztrette, es chäm mier NIE im Traum i Sinn, wenni weiss dass ich schwanger bin,Alkohol ztrinke. Aber wie gschriebe, das sell jedi selber entscheide.

Zuletzt bearbeitet am 03.01.13 21:27

04.01.13 08:19
Chatzezuengli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Mery88:
chatzezuengli Oooojeee du armi hesch ä Laktoseintoleranz übercho. das isch ja oberscheisse u duet mir grad leid. du hesch ja no gschriebe gha, dass dini Tante z gfühu het du sigsch schwanger, hesch när testet??

Nei i ha du ke Test gmacht da mi Übukeit u Buchweh vo dr Laktoseintoleranz här isch cho. Ha afangs Wuche mier Täg becho. Its hei mer wider ä nöie Monet zum üebe

04.01.13 23:33
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo Zusammen,

Hatte mir eine kleine Forumauszeit genommen und mich erst jetzt durch die letzten Beiträge druchgelesen.

- Allen frisch Schwangeren - herzliche Gratulationen und schöne Schwangerschaften
- Was den Alkohol angeht, so lange es nicht regelmässig und übermässig ist (sprich, nicht jeden Tag und zu viel) und es bei einem Glas Wein, ab und zu bleibt - ist es in Ordnung und dies sagt fast jeder Arzt.
- Babyverlust: ein schweres Thema... aber leider zur Zeit vielfach der Fall. In unserem Umkreis hatte es sehr viele getroffen. Bei einer Bekannten, in Ihrem Freundeskreis waren auf einmal alle Frauen schwanger, Anfang Dezember war nur noch sie schwanger.... Keine Ahnung woran es liegt aber es passiert leider vielen Frauen. Nur Mut und auch wenn es so sehr schmerzt, weiter machen und nicht aufgeben. Viel Kraft und Glück.

Bei uns läuft es rund; unser Grosse "Topo" (17 Monate) macht sich prächtig und ist ein Energiebündel, der Kleine "Flocke" (9 Wochen) ist inzwischen auch schön gross geworden und hat immmmmer Hunger;-)
Die Nächte sind ein wenig ruhiger geworden (nur noch ca. 1 x aufstehen) die Tage dafür doppel so intensiv.

Ich wünsche euch allen noch alles, alles Gute fürs 2013; schnelles Schwangerwerden sowie gute Schwangerschaften und Geburten bzw. Eltern- Dasein.

Ganz liebi Grüessli
dorina

05.01.13 21:47
nikki 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallooo liebi mamis & bald mamis

ich lo bombe iz au äntli platze... be aso au ide 16W. schwanger ond eifach mega mässig happy hoffe es verlauft wiiterhen alles guet.. bes jetzt chani mi nämli ned beklage, ha so guet wie kei SS beschwärde gha (ossert s'duur-müed-sii was jetzt zom glöck besser esch..).

@dia
chli spot aber natüürli au vo mer härzlechi gratulation zu euchere tochter de elin !! hoffe hesch di scho chli chöne erhole & di as neue läbe gwöhne. vo härze alles gueti & e wonderschöni kennelehrziit!!

so iz wönschi allne no es schöns weekend.. lg nikki :o)

05.01.13 22:48
Romana82 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo nikki
Das send jo super news. Schön zgse, wie ehemoligi brüt wo im gliche johr ghürote händ, jetzt Mami wärde. Wönsche der no en schöni Schwangerschaft witerhen ohni beschwärde.
Lg romana

06.01.13 11:30
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Nikki

Schliesse mich de Romana a: Froie mich au emmer weder, wenn en "Johrgangsbruut" schwanger esch! Ond notürli au, dasses der so guet god ond du dSchwangerschaft wiiterhin so chasch gnüsse!

06.01.13 11:51
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Nikki: so schöni Neuigkeite!!! Gratuliere ganz herzlich und wünsche dier wieterhin en wunderbari SS. Gniesses!!! Liebi Grüess

06.01.13 16:10
Amelie2012 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ all
Vielen lieben Dank für die Glückwünsche von euch allen. Hat mich sehr gefreut! Ich bin sehr froh darüber, dass ich bis jetzt keine grossen SSBeschwerden hatte und die Zeit geniessen kann. Die anstrengendste Zeit steht ja erst noch bevor!

@venus81
Genau, wir haben auch im Juni letztes Jahr geheiratet und diesen Juni dürfen wir dann hoffentlich unser kleines Schätzeli begrüssen.

@ nikki
Ich gratuliere dir von Herzen zur SS!! Sehr schön zu hören, dass eine weitere Ex-Braut Nachwuchs erwartet und erst noch praktisch gleich weit ist in der SS! Wünsche dir weiterhin eine beschwerdenfreie SS!

Wünsche euch noch einen schönen Sonntag!

E liebe Gruess
Amelie

06.01.13 19:22
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ohhhh nikki, so schön!!!!
Härzliche glückwunsch zur ss! Ich freu mi mega für di...
Ich wünsch dir witterhin e tolli ss, bi au vo ss beschwärde verschont bliebe usser au d müedigkeit! Gniess die zyt!

Alles liebi!

Lg, dia

06.01.13 20:27
pingu83 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Herzliche gratulation auch von mir an die schwangeren und bereits gewordenen mamis.

Bei uns hat es leider noch nicht geklappt, obwohl wir seit oktober fleissig am üben sind.

lg

 1 .. 102 .. 202 203 204 205 206 .. 251 .. 295
vielleicht   gratuliere   familie   richtig   irgendwie   arbeiten   Ehefrauen   Sheilyn   einfach   wirklich   natürlich   Erfahrungen   Schwangerschaft   schwanger   wünsche   gratulation   Schwangere   schnell   eigentlich   bereits