| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 252 .. 295
07.01.13 23:30
engeli 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Laluna: Ja wir haben die "richtige" Babyschale und keine Softtasche und ich finde sie wirklich sehr sehr praktisch. Schade, dass die Kleine wohl bald nicht mehr reinpasst (ist jetzt 4.5 Monate alt).

Nein, dass man die Fahrtrichtung wechseln kann war für uns nicht ausschlaggebend (wobei es wirklich sehr einfach ist - ein Handgriff genügt). Das wird wohl erst ein Thema werden, wenn wir nur noch mit dem Sportwagen unterwegs sind und die Kleine nicht immer nur Mami anschauen will . Allerdings werden wir uns dann wohl eher mal noch einen kleineren und leichteren Buggy anschaffen.

Noch ein Tipp: Unbedingt die Handbremse mitbestellen. Wenn es kräftig abwärts geht ist die sehr nützlich. Auch der Adapter für den Maxicosi hat uns sehr gute Dienste getan.

Grüessli

07.01.13 23:56
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ich find üchi Diskussion grad eifach herrlich. Mag mich guet und vorallem gern a üsi oder vorallem mini Iichaufsorgie erinnere. Wo mer sZimmer, Kiwa und und und send gu chaufe resp. bstelle han ich gstrahlt wiene Maiechäfer (obwohls ja sehr tüür isch). Aber das Geld gidmer ja gern us. Mer hend üs dazumal zwüschem Teutonia und em Bugaboo müsse entscheide. Dr Bugaboo het de sRenne gmacht. Sini Wendigkeit und sGwicht sind genial und da mer viel idr Stadt unterwegs send, perfekt.

Fraue, nu viel Spass bim poste. Chaufet ned zviel, dLäde hend au nu offe wenn sBaby da isch:-)

08.01.13 08:05
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

heeey Nikki, so schöni News, ha au richtig freut, wenn e "Johrgangsbrut" schwanger isch. Und ehrlich gseit bini grad chli erliechteret, dass es bi euch au nid sofort igschlage het. Mir üebe zwar erscht sit churzem, aber i merk, aber vo mir us chönnt's sofort ischloh. Und ich ha zerscht gfunde, jojo, au wenn de das nid grad chunt

@dorina: schön chasch scho fascht dure schlofe, s'ältere Chind wird di dure Tag jo gnueg uf Trab halte

@dia: wie goht's euch? Guet anenand gwöhnt?

08.01.13 09:02
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Schlumpf79:
Ich find üchi Diskussion grad eifach herrlich. Mag mich guet und vorallem gern a üsi oder vorallem mini Iichaufsorgie erinnere. Wo mer sZimmer, Kiwa und und und send gu chaufe resp. bstelle han ich gstrahlt wiene Maiechäfer (obwohls ja sehr tüür isch). Aber das Geld gidmer ja gern us. Mer hend üs dazumal zwüschem Teutonia und em Bugaboo müsse entscheide. Dr Bugaboo het de sRenne gmacht. Sini Wendigkeit und sGwicht sind genial und da mer viel idr Stadt unterwegs send, perfekt.

Fraue, nu viel Spass bim poste. Chaufet ned zviel, dLäde hend au nu offe wenn sBaby da isch:-)


hihi mini gedanke! ^^
mer hend üs denn för de teutonie entschede ond denn no chorz spöter en babyjogger city select kauft (fascht besser wie teutonia, doh er eifach praktischer esch, aber weniger schön usgsehd för min gschmack ^^)

sterilisator han ech im noch hinein kauft, doh ech ide (dampfchoch)töpf verschesse gfonde han!!! ^^
aber es hed eh jedes mami sini vor liebe! mer chann nüd pauschal säge!!! babywippe hed mer JEDES mami empfohle.. ech has de gröscht scheiss gfonde (ond mis töchterli au ^^) ond hends quasi nie chönne bruche.
etc etc etc!

vell spass bim shoppe! gänd ned z vell gäld us, es lohnt sech ned ... baby's bruched fascht nüd!!!!!

08.01.13 09:41
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Engeli: Handbremse plus Adapter habe ich ebenfalls mitbestellt

@Schlumpf und Sheilyn: zum Glück sind GG und ich sehr rationale Menschen, also Einkaufsorgien gibts bei uns nicht. Wir sagen uns jedoch beide: wenn etwas kaufen, dann etwas richtiges. Allerdings werden wir versuchen, vieles gebraucht zu bekommen, um das Budget nicht unnötig zu strapazieren. Es gibt ja vieles, das nur sehr kurz gebraucht wurde und wie neu ist. Wollte z.B. unbedingt ein Angelcare, allerdings ist dies recht teuer. Habe nun ein gebrauchtes mit neuen Matten zum halben Preis gefunden.

08.01.13 11:51
engeli 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

...Angelcare haben wir auch . Auch so etwas wo ich gedacht habe "das brauchst du ganz sicher nicht". Aber wenn das Baby dann mal da ist sieht es eben oft gaaaanz anders aus. Unser Baby hat schon sehr früh durchgeschlafen (mehr als 8 Stunden am Stück) und seit wir den haben kann auch ich endlich wieder ruhig schlafen... mein GG findet den natürlich total überflüssig aber ich bin nun mal leider eher ängstlich (war schon während der SS so...).

08.01.13 12:07
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@engeli: ich bin eigentlich überhaupt nicht der änstliche Typ, aber jedesmal wenn die Kinder, auf die ich aufgepasst habe (vorallem ganz Kleine), geschlafen hatte, wurde ich unsicher. Bin dann jeweils x-mal ins Zimmer um nachzuschauen ob sie noch atmen

Als Freunde sich vor ein paar Monaten dieses Angelcare für ihr Neugeborenes gekauft haben, wusste ich sofort, dass ich das auch möchte. Ich denke, dass die Angst dann beim eigenen Kind noch grösser ist.
Mein Mann war dann auch relativ rasch überzeugt, obwohl er natürlich am Anfang auch fand, dass man das nicht braucht.

08.01.13 12:52
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Sheilyn:
Vom Baby Jogger ghört mer viel guets!!
Mer hend au nie en Babywippe welle, will ich die doof gfunde ha. Mer hend de eini usglehnt becho, und müend zuegäh, sind mittlerwile scho es paar mal froh gsi. Aber würds jetz ned zur Grundusstattig zelle.

Liebi Grüess

08.01.13 17:54
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hihihi, schön die diskusione!!
Mir hän e teutonia cosmo mit softtäsche und handbrämsi! Super, würd ich nüm här gäh!!!!

E sterilisator hän mir nid kauft. Ich ha das in ganz normale töpf gmacht! Sie het bis jetzt nüd ka...

E babywippe hän mir au (usglehnt beko) sie isch nid vill drin! Aber nid will sie nid gärn drin isch, eifach will sie lieber ufem buch schloft... Ich dänk wenn sie chli älter isch machts mehr sinn!

Uns gohts sowit guet. Mir sind chli am pröble, sie trinkt nüm schön an dr brust: schloft i, isch zappelig oder macht blöd. Jetzt due ich halt abpumpe und gibs mit em schoppe. Vill agnähmer für mi, brucht aber mehr zyt. Egal, drfür ha ich mehr närve...
Sie kunnt mit em schoppe au erst nach 3-4 stund an dr brust amigs scho nach 2h!! So ka mi gg au mol dr schoppe gäh!
Wünsch alle währdende mamis vill spass bim shoppe und wie d sheilyn gseit het, nid z vill gäld usgäh, d babys bruche am afang wirklich nid vill...

Lg, dia

08.01.13 18:21
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia: isch doch e super Variante mitem abpumpe. Klar ischs Ziitintensiver, aber wenn du drfür chli meh Nerve hesch, hesch definitiv gwunne. Und wie du schriebsch, so chan di GG au mal schöppele. Du machsch das super!!!

Liebi Grüess

 1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 252 .. 295
schnell   natürlich   richtig   eigentlich   Erfahrungen   Schwangere   gratulation   Sheilyn   wünsche   Ehefrauen   einfach   bereits   gratuliere   wirklich   vielleicht   Schwangerschaft   familie   arbeiten   irgendwie   schwanger