| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 104 .. 206 207 208 209 210 .. 253 .. 295
09.01.13 07:49
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guten Morgen ihr Bald- und Schonmamis:
Darf ich auch noch fragen bezüglich Kombikinderwagen - wir stecken ja noch voll am Anfang:
Sprich aktuell ist das Internet unser Ratgeber:) Und dementsprechend das Auge unser Leitfaden.
Gefallen tun uns Seed, Bugaboo, Stokke.
In meinem Umfeld haben viele einen Teutonia - der ist also sicherlich super praktisch - was für Meinungen gibt es zu den anderen Wagen?
Liebe Grüsse Venus81

09.01.13 08:34
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guten Morgen Zusammen

allen neu-schwangeren wünsche ich eine schöne und Beschwerdenfreie SS. Geniesst es, es geht soooo schnell vorbei.

Betreffend Kinderwagen: Wir haben uns den Teutonia Spirit S3 mit einer Softtragetasche gekauft. Konnten ihn ja noch nicht wirklich ausprobieren, aber sind bis jetzt eigentlich zufrieden. Das einzige was wir leider erst nach dem Kauf, beim verstauen im Auto bemerkt haben, ist, dass er ziemlich viel platz braucht, da man das Eisengestell mit den Rädern verstauen muss, den Sportsitz darauf wegnehmen muss und auch in den Kofferraum legen muss und dann noch die Tragetasche....also mit anderen Worten man kann nicht einfach zusammenlegen und hat dann nicht nur zwei Teile (Gestell + Tragetasche) sondern immer drei. Ich hoffe ihr versteht was ich meine.


Ich bin heute etwas down. Mein Mann musste heute für 3.5 Wochen ins Militär einrücken und mir geht es momentan nicht sooooooooooo gut. Ich hoffe die Wochen vergehen schnell.

09.01.13 12:32
toluwu

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Das tut mir leid bergeri! :( Gibt es einen speziellen Grund warum's Dir nicht gut geht oder ss bedingt? Du wirst sehen, die 3.5 Wochen gehen gaaanz schnell vorbei! Versuche Dich abzulenken und mache Dinge die Dir gut tun!

09.01.13 13:13
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri: wünsche dir auch, dass es dir bald besser geht und das Militär schnell vorbei geht. Ja, verwöhn dich ein bisschen

09.01.13 13:22
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Venus: mer hend dr Bugaboo. Für üs isch de perfekt. Für id ÖV und idr Stadt isch er super. So wendig, liecht und bruucht ned viel Platz. Wemmer gern über Stock und Stei gaht, chönt mer nu Geländeräder vorne montiere. statt de chline Vorderräder. Aber da chani nid säge ob die guet send. Viel Freud bim ussueche!!

@Bergeri: duet mer leid dasses dier ned so guet gaht. Chan nahvollzieh dasses ned toll isch wenn GG so lang weg isch. Mine isch au für 3,5 Wuche weg gsi (anere Usbildig) während dr SS. Bi det au recht down gsi:-((

09.01.13 13:52
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@toluwu + Kate: Danke. Die ersten zwei-drei Tage sind für mich immer schlimm alleine. 1. Habe ich zu Hause alleine etwas schiss. Im Sommer gehts besser, da es draussen hell ist. 2. Habe ich schiss, dass unser Würmli doch auf einmal zu früh kommen will und mein Mann nicht zu Hause ist, was ich jedoch nicht hoffe.

@Schlumpf: Jo i hans sus schu nid gära wenn i allei dahei bin und jetz so im 7. Monet isch miar aswia abiz mulmig. Aber das chunnt schu aswia guat.

10.01.13 09:16
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guats Mörgali

I han schnell a Frog an alli bereits-Mami's oder dertig wo bald gebären und sich drmti befasst hen oder alli wo miar sus chön Tips geh.

Bi üs isch jetz vermehrt d'Frog ufcho vum Bekanntakreis und Familia: Welli Hebamm hen iar?

Äh.....miar hen KEINI!

I han amol mit minera FA drüber gredt ob si empfiehlt zum a Hebamm ha, und si het miar dazumal gseit as seg individuell. As geb Fraua wo wetten vunera Hebamm betreut werda wo si kennt oder vorgängig kenna glernt het, denn dass ma au vor dr Geburt bi ihra Untersüach het und noch dr Geburt au. As geb au Fraua wo ins Spital gängen und döt eifach dia Hebamm nehmendi wo grad Dianst heg (chön halt si, dass dr Dianst z'Mitzt in der Geburt wechsli und a anderi chäm).

Jetz bini irgendwia voll verunsicheret. Hen iar alli a eigni Hebamm kha? Oder werden iar alli a eigni ha?

Also i han eifach denkt, dass i jetz alli Untersüach witerhin bir FA macha, sin jo nümma so viel und d'Hebamm hetti evtl. eh schu vorher ha müassa. Und wenns los goht lüti ins Spital ah und denn wird döt jo a Hebamm uma si wenn miar chömen wo üs "hilft".

Und nocher im Wuchabett isch jo au öppert uf dr Station im Spital und für nocher weissi nid brucht ma denn nocher no a Hebamm?

Sorry, i stohn grad völlig uf dr Leitig. Bitte helfen miar!!

10.01.13 09:43
Gloeggli 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi Bergeri

Chan der chorz vo eus verzelle.
Ich han bi beide Chend vor de Gebort kei Habamme gha, ben eifach in Spital ond han e Hebamme becho.
Bi de 2e Gebort, hani 2 gha, da de Dienscht vo de einte fertig gsie esch - för mech esch das ned schlemm gsie.
Han den aber bi beide för di erschti Zyt di Hei e Hebamme gha ond han das super gfonde. Du hesch vo de Krankenkasse 10 "Hebammetäg" zguet. Wenn du z.Bsp. 4 Täg im Spital besch, hesch no 6 Täg di Hei zguet.
Mini Buebe hend beidi Gelbsucht gha. Bim 2e esch de Wert emmer gränzfällig gsie, mer händ nömme im Spital müesse sie, aber de Wert het müsse kontrolliert wärde. Mer hättet so emmer ambulant in Spital müesse go.
Das het denn för eus alles d Hebamme öbernoh. Sie het bi eus di Hei s Bluet abgnoh, hets in Spital brocht, het de Wert entgägegnoh ond met de Ätzt besproche etc. mer hend absolut nüt demet ztue gha.
Mer send dor das natürli au öber die 10 Täg cho, denn bechonsch aber e Verordnig, dass d Hebamme länger chan cho - esch keis Problem.
Au wenn mer Hei chont, chömed eim emmer weder 100 Sache in Sinn. Es get so vel Onsecherheite, met em Stille, Wickle etc. Ich ben sehr froh gsie om d Hebamme.

Bi eus im Kanton Zöri mues mer sech scho glii om e Hebamme bemühie. Da dies teils sehr usglaschtet send. Es get e Page, glaub Hebamme.ch wo du chasch luege, wases för freibrueflichi Hebamme get bi der i de Nöchi.

Ich hoffe ich han der chli chönne hälfte.
Alles guet ond en liebe Gruess Doris

10.01.13 09:49
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

...scho wieder öpis glehrt , Danke Glöggli. Ha mir grad die gliche Froge gstellt, woni das vor Bergeri gläse ha

10.01.13 09:54
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ bergeri

I kenne me jo noni so us met dene "Sache"

Aber so wie i mer das (för mech) dänkt ha, werdi au kei "eigeti" Hebamme ha. I neme den eifach eini wo grad Dienst het. Wenn sie mer ned set sympatisch sii (chas jo geh), denn cha mer secher was mache. Uf di ander Site, i glaub denn wetti eifach nor no dass alles gli dore esch ond schnell goht, ond denn esch mer glaub Wurst wer mer hilft Aber wies würklich wird, gsehni denn erst weni de mol ss be ond i mi intensiver demit beschäftige.

I ha sGlück, dass minere TZ eri Mam Wuchebett-Dienst macht (also privat, Daheim). So chani, wenn alles guet goht ond mer gsund ond fit send, gli hei ond sie chonnt mi jede Tag go betreue. Aber das esch no es "schön wärs"-Dänke. Es chonnt jo oft anders als mer dänkt.

Mached eifach das, wo der dis Gfühl seit. E Fründin vo mer het au kei spezielli Arzt-oder Hebammewahl gha. Schlussendlich esch de chli per Notkaiserschnitt zfrüeh uf dWelt cho ond es esch alles anders gsi als sie dänkt het.


@ Kinderwagen

Be scho paar mol met eme Bugaboo unterwegs gsi ond es het emmer passt, ha nie Problem gha oder als unpraktisch empfunde. Mer gfallt er au vom Design her und is Auto het er au emmer passt. Au wenn mer noni ss send, tendiere mer jetzt scho zum Bugaboo :)

 1 .. 104 .. 206 207 208 209 210 .. 253 .. 295
schnell   natürlich   richtig   eigentlich   Ehefrauen   schwanger   familie   vielleicht   arbeiten   gratuliere   gratulation   wünsche   irgendwie   Schwangerschaft   Sheilyn   Erfahrungen   bereits   einfach   wirklich   Schwangere