| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 105 .. 207 208 209 210 211 .. 253 .. 295
10.01.13 09:57
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Mein Mann hat mich vor kurzem auch gefragt, ob ich denn keine Hebamme bräuchte (er hat angefangen, ab und zu im SS-Buch zu lesen )
Ich habe mir auch gedacht, dass ich keine suche, und dann einfach im Spital die nehme, die dann Dienst hat. Meine Freundin, die ein paar Wochen nach mir ET hat, wurde aber vom FA an eine Hebamme überwiesen, jeder 2. Untersuch wird sie von nun an bei ihr haben. Werde mal schauen, was sie so erzählt.

10.01.13 10:00
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo Gloeggli

Danka für dini Antwort.

Hesch du denn noch dr Geburt dia Hebamma kha wo au während dr Geburt drbi gsi sin? also sin dia denn zu diar hei cho go kontrolla macha? oder hesch döt a anderi kha wo du selber "gsuacht" hesch. oder hesch im Spital nach der Geburt chönna säga i wett dia Hebamm gära no für dahei.

10.01.13 10:03
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Interessant. Ihr denkt also alle so wie ich, bin beruhigt.

Dann werden wir es sicher so weiterziehen wie geplant. Ich denke auch, wenn sie nicht sympathisch sein sollte (was ich nicht denke und hoffe, komme eigentlich mit allen Menschen gut klar) kann man sicher etwas machen und sonst gehts mir bestimmt genau gleich: Hauptsache das Baby ist bald da und der Schmerz lässt nach?

10.01.13 10:07
Gloeggli 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ Bergeri
Mini Hebamme wo in Geburtsvorbereitigskurs gange ben, esch freibruefliche Hebamme. Sie esch nach de Geburt verbie cho bi eus di Heime. Bi der Geburt esch sie ned debie gsie.
Die Hebamme wo mech im Spital betreut het, schaffet nor im Spital ond goht ned Hei.

Es get Hebamme wo met Spitäler so es Abkomme hend, dass sie met der för d Geburt in Spital gönd, dech während de Geburt betreued ond wenn du nach em Wochebett Hei gosch, au no zo der Hei chömed.

Chonsch drus wie ich meine? Esch chli schwierig zom beschriebe.

10.01.13 10:11
dorina 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo die Damen,

Also,hier noch mein Feedback zu den vorhergehenden Themen;
- einen Strerilisator und Windeleinmer hatten wir uns vorgängig bereits angeschafft und ich hätte sie nicht missen wollen. Klar geht es auch anders, so ist das Leben aber einfacher...;-) einenbabykocher oder wie sie auch immer heissen, hatte ich nicht und vermisse ihn auch nicht, ich hielt hier normales "Topfkochen" ausreichend.
- kinderwagen; wir haben einen Babyjogger und auch diesen würde ich nicht mehr hergeben! Die meisten Mitbewerber wurden anhand der Höhe, des Gewichts und Zusammenklapbarkeit ausgeschieden. Ich weiss nicht wie gross ihr seid aber ein Hartan zb. War bei seinem Test ein Horror zum Zusammenlegen, auch seine Höhe nicht für Menschen um die 175-180 cm. Geeignet, aber die gleichen Probleme hatten wir auch bei anderen Wägen. Die Vorteile des City ellite von Babyjogger sind: Gelendetauglichkeit ( sind viel in den Bergen unterwegs), Gewicht, Höhe und (ich habe eine Rückenvorgeschichte) und auch keinen Bock x-unnötige Kg's schleppen zu müssen. Die Wanne kann Mann bis 4-6 Monate gut zum schlafen brauchen, nach der Wannezeit baut man ihn zum Bugg um und dann kann man das Zweitkindsitzli draufhauen, das Sonnendächli ist unschlagbar gross und er ist toll verstellbar und robust (hat schon eine Unmenge ausgehalten). Zusammenklappen geht nach Wanneabnehmen mit einem einzigen Zug! Auch wir haben einen A6 und ohne Wanne nimmt er wenig Platz, als die Wanne mitmusste haben wir diese einfach beladen und so eingepackt.

Wie auch immer ihr euch entscheidet, checkt auch die Garyntien und Servicemöglichkeiten und nimmt keine Räder mit Luft drin sondern Gummiräder (höre von Bekannten nur schlechtes), berücksichtigt die Lieferfristen und macht keine Kompromisse, am Schluss ist das Mami am meisten damit unterwegs! Und zum Schluss noch: vergleicht die Preise (auch in DE kann man sie kaufen, dort sind sie günstiger und man bekommt noch 19% MwSt zurück)

Liebi Grüessli
Dorina

10.01.13 10:12
Gloeggli 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ Bergeri.
Wenn du e Hebamme nach de Geburt wellsch, wörd ich der empfähle das vorgängi scho z regle. Jetzt hesch no vel Zyt, chasch sie au nach Sympathie etc. ausläse.
Wenn du dech erscht im Spital entscheidisch, eschs guet möglich, dases schwerig esch eini zfende.
Ond du muesch di 10 Täg jo au ned usschöpfe. Wenn du nach 1-2 mol gsehsch du bruchsch sie nömm, denn chont sie au nömm.
Bi eus esch sie di erschte Täg täglich cho ond denn all paar Täg. So hesch au öbber wo d Situation etc. kännt, wo du binäre Onsecherheit gschwend chasch alüte.

10.01.13 10:31
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Gloeggli: alles klar. denn werdens miar wiiterhin so macha wia miar das plant hen. danka für eueri feedback jetz bini wieder abiz sicherer.

i denka miar lön das jetz amol uf üs zua cho und organisiaren kei eigni hebamm au für nocher nid.

10.01.13 10:33
zibesa

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

zibesa ist hier!

also ich mues es paar sache ufhole... =)

fange mer mal bi mier ah... alles isch supper bin vorgester im limmattalspital in zh gsi, kontrolle und alles... suuuupr! de chli mocke isch 1780g und 42cm gross.... en riese cheib! er boxet mich ständig und d lüt im starbucks lueged nid schlecht wenn den min buch so vor sich hi wagglet :D i 3 wuche hani hebamme gspräch... DA ZUM THEMA. ich ha kei eigeti hebamme. mier hend das gspräch im spital binere hebamme. und det düemer denn d geburt zäme plane. sie luegt und schetzt den eus ih ob mer eini bruched. wenn ja git sie eus kontäkt. dennn... i 7 wuche aso endi februar wird de chli gholt. ich mache en kaiserschnitt.. de chli isch ebe scho recht en mocke!

kinderwage hemmer natürlich au scho. mier hend en babyjogger city select. er het hinde zwei grossi reder und vorne zwei chlini. unnde es grosses netz. det lit im moment min chline hunde dine (mops mischling). D babywanne hemmer als zuesatz müse kaufe und isch wunderbar eifach z handhabe. sie isch au fest. zuesätzlich hemmer no de maxicosi adapter. de chinderwage laht sich bestens inen sportwage umbaue und het somit en lengere isatz vor sich. erchläred mich für gstört, bin letschti mitem leere wage und em hund en zimli wiite spaziergang go mache. zum luege wie die chli das macht nöd das sie den unartig isch oder de kinderwage nöd akzeptiert. also ich bin au "offroad" gsi und es isch holperig gsi... wunderbar gange. und er isch au schön liecht.

euses kinderzimmer staht immer no im cheller ide schachtle. das hämer aber au scho kauft. wunderschön 3 teilig, bett, komode, schrank für nöd ganz 500 CHF! au susch hani vo dem lade so zimli alles. well sie hend unschlagbari priise. wwwPUNKTkindertraumPUNKTch
chan ich aso würki nur empfehle!

chinderkleider sind grad i üsem schlafzimmer am tröchne. han alles gwäsche woni kauft ha. es fählt nüm so vil...

soooo ich hoff mer hend ez alles düre =)

10.01.13 11:24
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri
falls du en beleg hebamme wetsch mösstishc di scho chorz nochem positive sst bi eienre mälde (www.hebamme.ch) well die send rächt gfroged ond mer müesst glaub au no metem spital ahluege (falls i eine gohsch) öb sie det chann schaffe.

ech han kei hebamme ide schwangerschaft gha, ben emmer zo mim FA. bi de gebort goht mer eifach is spital (wenn mer in spital wott ^^) ond bechond die hebamme wo denn grad dete esch ;)
ech han total 4 schechtwächsel gha, also es paar hebamme ond sogar weder vo vorhre. ^^ hihi

noch de gebort ond nochem spital dehei han ech die hebamme "bueched" wo zo mer hei chond, wo ech im GVK gha han (also keini vom spital, sondern en freischaffendi), die esch mer sympatisch gsi. :)
noch minne 4 täg spital esch t hebamme no total 2x zo mer hei cho, meh heds garned brucht.
die meischte hebamme chasch guet ond gärn au no noch dene 10 täg ahlüte ond zo XY befroge! beshc denn ned eifach "elei". kei angscht :) chond guet!

10.01.13 11:45
Tara 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Cha vielleicht eu no vo mine Erfahrige berichte mit Hebamme. I stoh jo kurz vor minere 2. Geburt. ET isch hüt inere Wuche I be inere Privatklinik agmolde, ha mini 1. Tochter scho döt uf d'Welt brocht. Spezielle a dere isch, dass d'Hebammene Beleghebammene sind und erscht uf d'Geburt eigentlich ine chömmed. Mer weiss, also nöd wär chunnt. Dafür gits kei Schichtwechsel. Be de 1. Geburt bin i am 6. Tag wieder hei und ha denn kei Hebamme mitgno. Du chönntisch gad die mitneh, wo für d'Geburt gha heisch. Damol nimm i sie evtl. mit wägs mis zweite isch und i viellicht no froh drum be. Bliebe zwar wieder die Täg im Spital. Als Privatpatient wirsch eh nöd so schnell usegworfe Ich kenn fascht allli jetzt döte und die sind super! Be amigs i d'Akkupunktur gange wäge mine Wasserilagerige. Hoff aber natürlich, dass i wieder di glich haMer hends super mit ere gha.

 1 .. 105 .. 207 208 209 210 211 .. 253 .. 295
einfach   Schwangere   wirklich   gratulation   natürlich   Ehefrauen   Erfahrungen   arbeiten   schnell   wünsche   schwanger   bereits   gratuliere   Schwangerschaft   vielleicht   Sheilyn   irgendwie   eigentlich   familie   richtig