| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 105 .. 208 209 210 211 212 .. 254 .. 295
10.01.13 12:16
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Hebamme: Was ich binere nögste Geburt eher anderst mache wür, isch mir vor de Geburt e Hebamme sueche wo denn im Wuchebett hei chunt. Während de Geburt hani eifacht die gha vom Spital und bi üsere 24h Geburt i dem Fall 4 verschiedene, aber seb het mi gar nöd gstört. Jedi isch für sich top gsie und lustigerwies isch jedi für de jewielig Abschnitt vo de Geburt perfekt gsie (die Hebamme bim Ieleite zum Biespiel heti jetzt nöd umbi für Geburt selber brucht, aber zum Ieleite hets total gstumme!) Aber für s Wuchebett diheime hani au eifacht die vom Spital gno und han 2 verschiedene gha, die eint hani sympatisch gfunde, die ander weniger und jedi het zu gwüsse Sache öbis anders gseit. Also eher verwirrlich. Drum für diheime würi eini vorus wehle und dass me sie vorher au mol kennelernt.

Für Geburt findi wichtiger, dass me sich im Vorus klar isch was me wett und das denn au unter de Geburt kommuniziere chan (bzw. evtl. de GG, wenn me selber nüme so zuerechnigsfähig isch ) und no viel wichtiger findi: sich uf alles chöne iela ... KS, Einleitung, Sugglocke, PDA etc. sich nöd ufe natürlichi Geburt verstiefe ... i han immer gseit, dass mir eifacht wichtig isch, dass Chind gsund uf d Welt chunt und han drum mini schwierig Geburt au total schnell verarbeitet gha unds trotz allem als schön empfunde.

Ach ich wünsche Allne wos no vor sich hend alles Guete für Geburt. Es isch eifacht es wunder und es total schöns Erlebnis weme de Wurm denn endlich i de Arme halte chan

10.01.13 12:36
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

So, und jetzt gib ich min komentar au no ab!
Ich ha kei eigeni hebamme ka, ha au eifach die ka wo denn grad gschafft het! Do ich jo au 19h im geburtssaal gsi bin, ha ich au es paar hebammene erläbt. Het mi aber au gar nid gstörrt. Am schluss ha ich sogar 2 ka, eini in usbildig mitere usglernte!
Alli händ mi gfrogt, öb ich fürs wuchebett au eini han und ich ha eigentlich keini welle. Aber die im spital het mir e telefonnummere gäh und mich quasi scho voragmäldet. Denn ha ich halt dere aglüte. Die isch denn 3x ko in dene 10 däg nach dr geburt. Es isch guet gsi, aber ich hät au ohni könne, so wie ichs am afang ha welle. Aber sie isch e tolli gsi, het villi tipps könne gäh und was du drus machsch isch dir überloh! Aber ich ha au kei geburtsvorbereitigskurs gmacht und d Elin isch glich uf d wält ko!! irgendwie macht mes richtig und durch dä mami instinkt macht mes sowieso guet. Und do ich kei ängstlichi und unsicheri person bin, ha ich ebbe dänkt ich bekum das au so in griff. Was ich jetzt mach isch, dass ich ab und zue in müettere-vätereberotig gang!
Ich hoff, ich ha dir chli könne hälfe!!

Lg, dia

10.01.13 13:30
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia: danka für din Bitrag, gsehn das genau so wia du. Eigentlich wäri nid sooo verunsicheret und han au immer gseit i will kei eigni Hebamm. aber do nocher alli gfrogt hen und fast so gseit hen: das isch ein MUSS bini glich unsicher worda.

Also i denka au uf d'Welt cho isch no jedes Chind egal mit eigener Hebamm oder ohni Geburtsvorbereitigskurs.

10.01.13 13:42
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Hebamme: ech han au all Untersüech bim FA gha. Bi ihm idr Praxis schaffet Teilziit en Hebamme. Bi ihre hetmer 2Termine gha, eimal öppe odr 15.SSW und eimal idr 35.SSW. So hetmer ihre chli chönne Frage stelle. Das isch e Dienstleistig gsi vo mim FA. Mer hend kei Beleghebae gha. das Geld hemmer üs welle spare. Im Spital hend mer eifachdie "gnu" wo Dienst gha het. Üsi Geburt isch chli länger gange, drum hemmer es paar gseh, aber all sehr sympathisch. Für drhei hemmer en Wuchebetthebamme gha, die wird vodr KK zahlt. Üs hends im GVK gseid dass sSpital eim ned gern entlaht wemmer keini heg. Die hani relativ früeh buechet, damit ich die gan woni wet.

Liebi Grüess

10.01.13 17:17
Lerch 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Hebamme: Achtung Schwärmgefahr....
Also bei unserem Spital (kleines Regionalspital) gibt es nur eine fest angestellte Hebamme, alle anderen sind Belegshebammen. Die kann man z.B. an einem Infoabend auswählen - meistens sind alle da.
Dieses Hebammen bieten auf Wunsch dann auch GVK, oder Voruntersuchungen und natürlich die Wochenbettbetreuung an. Das Spital ist deshalb auch sehr beliebt, es gibt viele die von ausserhalb kommen und einen doppelt so langen Anfahrtsweg in Kauf nehmen.
Ich war während der SS "nur" beim FA, weil er so toll ist. Die Hebamme ist für ein Vorgespräch zu uns nach Hause gekommen.
Die Geburt war super und es war toll, jemand dabei zu haben, der einem sympathisch ist und die eigenen Wünsche gut kennt.
Ich würde wahrscheinlich auch Zusatzkosten auf mich nehmen, denn für mich ist es wichtig von derselben Person betreut zu werden.
Drückt mir die Daumen, dass diese Hebamme noch am gleichen Ort arbeitet, wenn wir irgendwann mal ein 2. Kind wollen!!

10.01.13 19:43
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo ihr bereits erfahrenen Mamis: Danke für eure Inputs zum Thema Kinderwagen - werd mir das notieren:) Und auch danke für die Infos bezüglich Hebammen. Ich werds wohl so handhaben wie angedacht - erst jemand fürs Wochenbett: Bin eigentlich ziemlich unkompliziert und habe das Gefühl, dass ich nicht unbedingt eine Beleghebamme "brauche". Wichtiger ist mir auch, dass mein Mann weiss, was ich will - das möcht ich mit ihm vorab besprechen. Und auch, dass man sich versucht nicht stur auf eine natürliche Geburt zu versteifen. Ich wünsch mir das schon - aber schlussendlich ist ja dann entscheidend, dass es dem Kleinen und mir gut geht.

Liebe Grüsse Venus81

16.01.13 10:19
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo ihr Lieben

Wie geht es euch allen?

Die Zeit vergeht sooo schnell. Schon wieder ein Monat vorbei und ich bin schon länger als ein Monat verheiratet....Nächste Woche komme ich in den 8. Monat.

Bin zur Zeit sehr von Hüft/Beckenschmerzen in der Nacht geplagt und kann kaum noch schlafen weil ich immer schmerzen habe. Seit heute spüre ich es auch am Tag, aber viel viel weniger als in der Nacht mehr ein ziehen auf den Seiten. Zudem habe ich seit Freitag starke Rückenschmerzen, was mit 8h im Büro sitzen jeden Tag auch nicht besser wird.

Habe dies gestern meiner FA gesagt aber sie meinte ich soll mal noch beobachten, war grad richtig sauer!

Werde jetzt mal bis Freitag warten und schauen und wenn es gleich bleibt bzw. sich verschlechtert werde ich nochmals anrufen und ihr sagen so kann es nicht weitergehen.

Bin einfach auch sehr müde so, weil ich praktisch die ganze Nacht wach bin und doch jeden Tag wieder 100% im Büro arbeite.

Hatte das jemand von den bereits-Mamis auch? die Hüftschmerzen?

16.01.13 10:42
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri
Oh je, das tönt jo nid so toll, vorallem au d reaktion vo dr fa. Ich würd do druf bestoh, dass sie dich reduziert. Au wenn de e sitzende bruef hesch, au 8h sitze am daag macht mit dr zyt weh! Ich würd do nid lang mache... Do ich e stehende bruef han, han ich mi scho ab dr 26ssw uf 50% reduziere loh und denn 5w vorem et krank schriebe loh. Es kunnt dir und vorallem em kind nume zguet, wenn de nüm 100% schaffsch. Wart nüm lang...
Ich ha ab und zue ruggeweh ka, die hüftschmärze ha ich nid ka... Probier mol e warms bad (aber nid z heiss, nid dass de no wehe uslösisch!!!)

Uns gohts guet. Bi gestert s erst mol mit dr Elin bim kinderarzt gsi. Sie wiegt jetzt 3,8kg und isch 53,5cm gross. Dr arzt isch zfriede. Do sie jo so e milchmonster isch (dure daag kunnt sie all 2-3h) isch sie jetzt s erst mol in dr mitti vo dr gwichtsscala, während dr ss isch sie jo immer z liecht gsi. So schnäll ka sich das ändere... Mini ks narbe isch au guet verheilt und macht nüm weh. Ans ufstoh in dr nacht ha ich mi au langsam dra gwöhnt (obwohl ichs immerno schlimm find uf z stoh) jetzt isch sie denn gli 1 monet alt und könnt nüm ohni sie!!!

Lg, dia

Zuletzt bearbeitet am 16.01.13 10:44

16.01.13 11:01
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo Dia

schön dasses diar und dr Elin guat goht. Zit vergoht schu brutal schnell. Schu ein Monet alt und erst grad no hesch gschriba si isch uf d'Welt cho. Wahnsinn.

I bin jetz in der 31. SSW und tuan sicher am Fritig wenn nid schu vorher nomol am FA telefoniara. Hoffa er macht denn würkli öppis, isch nämli würkli müahsam.

Bada tuani sowiso 2-3x in der Wucha, welli eifach so gära bada. Han das schu vor dr SS gmacht. han denn mim Rucka für churzi zit abiz besser aber mitem Becki in der Nacht nid.

16.01.13 11:01
insomnia3 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Bergeri: ich hatte nur "Rückenschmerzen" als ich die Nierenbeckenentzündung hatte, das waren also die Nieren aber ich dachte ja auch lange, dass es Rückenschmerzen seien und wollte deshalb nicht zum Arzt (genau aus Angst vor einer solchen Reaktion wie bei Deinem FA!). Deshalb habe ich den Infekt dann so verschleppt (war sogar mit Fieber arbeiten!!), dass ich schlussendlich ins Spital musste.
Also falls Du zusätzlich das Gefühl hast, sehr häufig aufs WC zu müssen, dann lasse auch den Urin kontrollieren. Bei mir waren die Schmerzen in der Lendengegend und ich konnte auch kaum schlafen.
Aber auch sonst würde ich aufs krankschreiben bestehen (zu mindest teilweise). Ich war am Schluss mega froh, dass ich die letzten ca. 1.5 Monate nur noch 50% gearbeitet habe, so konnte ich mich optimal zur Geburt hin noch ausruhen. Ich behaupte auch, dass ich dank dem die Geburt so gut verarbeitet habe und sofort nachher wieder topfit war. Viele haben gestaunt. Es lohnt sich wirklich, Du hast es nachher noch genug streng. Aber meine FÄ hätte mich eben schon viel früher sogar 100% krank geschrieben wegen der Nierengeschichte, das wollte ich dann aber nicht

@Dia, wow Dein kleines Wunder ist schon 1 Monat alt? Wie schnell die Zeit vergeht. Ich habe das Gefühl Du hättest erst gerade von der Geburt gepostet. Weiterhin alles Gute, freu Dich auf die kommende Zeit. Bald lächelt Sie das erste Mal bewusst und es macht schwups und sie krabbeln schon in der Gegend rum. Tägst Du sie auch im Tragetuch oder Tragehilfe?

@Us: wir haben momentan wieder eine schwierigere Phase, wahrscheinlich ein Wachstumsschub. Lenny will tagsüber nur noch bei mir im Tragetuch schlafen, das ist ganz schön anstrengend (bei über 7kg Lebendgewicht ) Man merkt richtig, dass er langsam seinen eigenen Kopf bekommt, auch beim Schlafen gehen am Abend! Mein Baby wird erwachsen

 1 .. 105 .. 208 209 210 211 212 .. 254 .. 295
vielleicht   familie   Erfahrungen   bereits   Schwangere   arbeiten   einfach   wünsche   schnell   natürlich   schwanger   gratulation   wirklich   Schwangerschaft   richtig   eigentlich   Ehefrauen   Sheilyn   gratuliere   irgendwie