| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 107 .. 212 213 214 215 216 .. 256 .. 295
17.01.13 11:00
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Für mich sind au jetz 1000.- nu sehr viel Geld. Au wenn ech scho jahrelang schaffe und nud so schlecht verdient han.

@Bergeri: ech han emal es Ziitli nur 50% gschaffet willi liechti Vorwehe gha ha. Wär nid bös gsi wennes so hät chönne/dörfe biphalte, aber da nid e gfährdig fürs Baby ume gsi isch, ischs de nid gange.

17.01.13 11:08
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

merci kate ond toluwu, momentan chönti au locker meh izahle, aber ebe gli gehts es witers gottichend ond de mol eigeti chend. ond de eschs de ebe plötzli vell geld!
aber er segets rechtig, 1000.- send so oder so vell geld! wenn mer öper 1000.- wörd schenke wördi usflippe, ond i be nöm 18i ;)
danke förd kommentär, es bestärcht mi sehr i minere idee!

17.01.13 11:20
Carmile 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hi there

I han mi au scho ewig nümm gmolde do im Forum. Bin aber grad per Zufall wieder mol inegrutscht und finds e spannendi Diskusion. Gueti Idee mit em Geld überwiese. I han mer gad überleit wieviel i würd izahle, es hängt natürlich stark vom eignige Ikomme ab und wieviel Gottechind mer het, wobi ich nöd me wie 1-2 möcht. I het sus de Idruck i chönt mi zwenig um sie kümmere näbst de eignige Chind wo mer mol möchtet.

I für mi würd jetzt 20Fr pro Monet ufd Site tue, es tuet mir jetzt nöd weh, entspricht amene Zmittag ir Stadt und es git immerhin 4300 CHF noch 18 Johr oder 4800 CHF zum 20. Geburi. Mit dem loht sich no kei Weltreis mache :-) aber es hilft scho mol stark sich en grössere Wunsch chönne zerfülle. Es wär mer denn aber au wichtig dass es entweder für e Wohnigsirichtig, en Sprochufenthalt, en Usbilidig oder dAutoprüäfig igsetzt wird, wobi es letschtere findi jetzt am wenigste schön.

Giengs noch mir, fändi Sprochufenthalt di beste Variante. I han dozmol mit 18 zwor viel gschaffet näbt em Gymi, het aber ohni di tatkräftig Unterstützig vode Eltre und Grosseltre nie dMöglichkeit gha es halbs Johr noch Australie zgo inkl. Sprachufenthalt und Reise. Klar, es isch natürlich en Luxus und denn erst no so wiit ewäg. Mues aber au sägä dass es öppis vom Beste gsi isch wo mer hät chönne passiere, zum eine sicher klar wägem Englisch wo i jetzt täglich im Job bruch und wo mer viel fürs Studium brucht hät, zum andere no die Unbeschwertheit, das Freiheitsgfühl chönne gnüsse wo i nochher im Studium und Job def. nümm gha han. Grad noch de Matura zum Bispiel hät me verhältnismässig enorm viel Zit und dZit kostet nonig soviel, daher findis e super Chance wenn mer denn länger chan go reise, das hilft sehr offe, neugierig für neui Kulture, flexibel zsi - Faktore wo eim spöter stark helfet wenn mer imene global tätige Unternehme schaffet.


schöne Tag eu allne, Carmile

17.01.13 12:06
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Carmile, lange nicht gelesen....

Spannendes Thema, das hier diskutiert wird. Wir müssen/dürfen uns nächstens auch mit diesem Thema auseinandersetzten, das Gotti hat bereits gefragt, ob sie oder wir ein Konto einrichten werden.

Grundsätzlich finde ich es eine super Idee und ehrlich gesagt kenne auch ich niemanden, der auf den 18. nicht gerne 1000.- erhalten würde (und auch später nicht!). Mein GG und ich sind absolut gegen diese ganze Geschenkeflut, die Kinder bekommen heutzutage so viel Spielzeug, das sie meist nach wenigen Wochen nicht mehr anschauen. Von daher finde ich es viel besser, wenn es sich später davon etwas grösseres leisten kann.

Wir haben von den einen Grosseltern damals immer einen grossen Batzen auf Weihnachten erhalten. Das Geld ging direkt aufs Sparkonto, wenn wir wirklich mal etwas grösseres wollten, z.B. ich eine Gitarre, durften wir davon Geld nehmen. Ansonsten wurde es gespart und wir konnten uns alle ein tolles Auto davon kaufen!

Zum monatlichen Betrag: ich finde es noch wichtig, dass man sich überlegt, ob und wieviel man nebst diesem Fix-Betrag noch ausgeben möchte.
Klar sind 20.-- im Monat nichts, wenn man dann aber noch 50.-- auf den Geburi und 50.-- bis 100.-- zu Weihnachten schenkt, summiert sich das halt schon. Vorallem bei 2 oder mehreren Göttikindern. Mein Mann hat 3 Göttibuben, das summiert sich auch ohne monatlichen Fix-Betrag schon ziemlich, vorallem da er sich auch oft bei teureren Anschaffungen beteiligt.

Eine andere Variante wäre ja auch ein Konto, wo man ab und zu Geld überweist, z.B. an Geburtstag und Weihnachten nur etwas kleines kauft (die ganz haben meist ja eh mehr Freude am Geschenkepapier als am Inhalt) und dafür etwas überweist. Oder eine Mischvariante, z.B. 5.-- im Monat und dann zu Weihnachten noch etwas.

17.01.13 15:14
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

schon bei ihrem erste kind schenke ich jetzt immer auf geburtstag und weihnachten etwas im wert von 50.- bis 100.- sind im jahr bis zu 200.-. mit den 5.- pro monat kämen nochmals 60.- dazu. sind 260.- und wenn man das bei 2 gottenkinder macht ist das dann schon ganu viel geld. deshalb dachte ich an einen kleinen batzen jeden monat und dazu aber noch richtige geschänke zum geburi und weihnachten!
nun frage ich mich aber obich ihnen gleich sagen soll wie viel ich überweise? auf die eine art finde ichs komisch ihnen zu sagen "i due de jede monet e feuf liber ofd site" andererseit möchte ich auch nicht dass sie dem bub mal sagen "s gott dued jede monet öpis ofd site för de ond wenn das 20.- send de bechonsch de 4000.- wend 18ni besch" und wenns dann nur 1000.- ist er entschäuscht! deshalb tendiere ich ehner dazu es ihnen zu sagen. was meint ihr?

17.01.13 15:46
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@schon-Mamis

Ha en doofi Frog beträffend "Babylagerigs-Kisse"... wie es paar vo oi wössed, duen ich jo vell nähe ond limse. Do s'lisme eher öppis för di chalti Johresziit esch, hani mer öberleid, mis Agebot z'erwiitere of settigi Chössi... (aso kei Stillchössi, well die send glaubs gar gross.... )
Jetzt hani welle froge, öb ehr das öberhaupt benutzed, wenn jo, wie gross esches ond met was esches befüllt (aso so Chögeli oder met so "Getreide-Züügs" ) ond de Priis vo somene Teil!
Danke vellmol jetzt scho för oii Agabe ond ich hoffe, ehr send mer ned bös, wenn ich de Threat för das missbruche?

17.01.13 16:07
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

nur schnell: i chan mora nomitag am 2 zum arzt und si het am telefon jetz sofort gseit wenns miar z'viel werdi zum schaffa tegen miar mora luaga zum mi 50% chrank schriba. jetz mol luaga.

17.01.13 16:09
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Proeschu: findi a guati idee. weiss nid genau was du für chüssi meinsch, i han nur as stillchüssi dahei. das isch mit so chügali gfüllt und priisa wo miar gseh hen sin sehr unterschiedlich. Im Babyhuus sins zwüschet 80.- - 120.- gsi jenochdem was füra grössi ma het wella. miar hen denn eis usem ricardo ersteigeret, neu nid occassion und das het 30.- kostet.

17.01.13 16:31
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Bergeri: guet chansch numal verbii gah, hoffe es klappet mit 50%. Schrieb doch churz (wenn magsch) was dr Arzt gmeint het

@Proeschu: es gid ja die grosse Stll/Lagerigschüssi, die sind glaub met Styroporchügeli gfüllt. Es gid aber au chline Chüsseli mitr gliche Füllig. Gah doch mal uf 4mybaby.ch gu luege. Ev stönd det sogar dMass druffe, dass dr chli es Bild drvo chasch mache. Üse Bueb het das allig sChline nu gern zum iikuschele bim pfuuse. sGrosse chostet 40.- ufwärts und sChline öppe 25.- ufwärts.

17.01.13 16:54
bergeri 

Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Schlumpf: Jo i schriba was er gmeint het.

 1 .. 107 .. 212 213 214 215 216 .. 256 .. 295
natürlich   irgendwie   bereits   Sheilyn   wirklich   eigentlich   wünsche   schnell   Ehefrauen   gratuliere   richtig   einfach   arbeiten   schwanger   familie   gratulation   Schwangere   vielleicht   Erfahrungen   Schwangerschaft