Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 108 .. 214 215 216 217 218 .. 257 .. 295
|
|
|
21.01.13 11:39
jusi
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
konto: mir wärdä am gottimeitli vom gg au mtl. 50.00 izahlä... das git denn bis 18/ 20 ä schönä batzä wos für auto(prüefig), wohnigsirichtig, witerbildig oder was au immer cha bruchä. find das äigentlich ä tolli sach. mä cha bis döt anä no nit so vill sparä und isch villicht froh, mä het für ä grossä wunsch ä startkapital... settä mir denn mol eigeni chinder ha, chönnä mr dr betrag immer no bitz reduzierä... natürlich gits trotzdäm s äint oder s ander gschänkli (geburri, wiähnacht...), aber s muäss denn jo nüt riesigs si, vor allem in dä erschtä johrä nit...
bergeri: hoff dir gohts besser und du chasch di bitz erholä. isch sicher super, wenn du nüm 100% muäsch schaffä...
|
|
|
21.01.13 11:51
Braut2013
|
@ Jusi: boah, 50.- pro Monet..das git ja mega viil..I find das allgemein o e gueti Idee mitem Konto, aber wür gloub scho eher weniger iizahle..I sälber schänke aber bis jetz mim Gottebueb "nur" Gschänkli zu Geburi u Wiehnacht für so ca 200.- / Jahr. Find irgendwie, dass grad e Chind gloub scho eher Fröid het ame Gschänkli, als weme eifach seit, i hadr ja öpis ufs Konto iizahlt und de überchunnsch alles am 18.Geburi.
@ Bergeri: Wünsche dir o, dasses ab jetz chli besser hesch und du di chasch erhole!
|
|
|
21.01.13 15:41
Lusnicht registriert
|
@Götti/Gottikonto I ha zwar i däm Teil vom Forum no nid würklech öppis z sueche, aber i wett glich no hurti säge wies mir mache: Mi GG het e Göttibueb, i ha es Gottemeiteli. Mir düe jedem jede Monet e Betrag von Fr. 20.-- überwise. Das git bis si 16ni si e schöne Batze (ca. 4000). Mir düe aber jedem ou zu Geburtstag und Wiehnachte öppis schänke à je ca. Fr. 100.--. I finde haut sones Konto öppis guets. Die 20.-- merkeni pro Monet nid wo fähle und de Gottekind gits e schöne Batze fürne Outoprüefig oder so.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 108 .. 214 215 216 217 218 .. 257 .. 295
|