| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 108 .. 214 215 216 217 218 .. 257 .. 295
18.01.13 15:40
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@saerli: jo das hoffi au. Hoffa dasses mit weniger sitza und physio abiz besser wird.

@Proeschu: han zum glück no nia ind physio müassa, weiss gär nid wasma do so macha muass, aber hoffa as wird besser.

@schlumpf: danka vielmol.

21.01.13 11:39
jusi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

konto: mir wärdä am gottimeitli vom gg au mtl. 50.00 izahlä... das git denn bis 18/ 20 ä schönä batzä wos für auto(prüefig), wohnigsirichtig, witerbildig oder was au immer cha bruchä. find das äigentlich ä tolli sach. mä cha bis döt anä no nit so vill sparä und isch villicht froh, mä het für ä grossä wunsch ä startkapital... settä mir denn mol eigeni chinder ha, chönnä mr dr betrag immer no bitz reduzierä... natürlich gits trotzdäm s äint oder s ander gschänkli (geburri, wiähnacht...), aber s muäss denn jo nüt riesigs si, vor allem in dä erschtä johrä nit...

bergeri: hoff dir gohts besser und du chasch di bitz erholä. isch sicher super, wenn du nüm 100% muäsch schaffä...

21.01.13 11:51
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ Jusi: boah, 50.- pro Monet..das git ja mega viil..I find das allgemein o e gueti Idee mitem Konto, aber wür gloub scho eher weniger iizahle..I sälber schänke aber bis jetz mim Gottebueb "nur" Gschänkli zu Geburi u Wiehnacht für so ca 200.- / Jahr. Find irgendwie, dass grad e Chind gloub scho eher Fröid het ame Gschänkli, als weme eifach seit, i hadr ja öpis ufs Konto iizahlt und de überchunnsch alles am 18.Geburi.

@ Bergeri: Wünsche dir o, dasses ab jetz chli besser hesch und du di chasch erhole!

21.01.13 15:41
Lus

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Götti/Gottikonto
I ha zwar i däm Teil vom Forum no nid würklech öppis z sueche, aber i wett glich no hurti säge wies mir mache:
Mi GG het e Göttibueb, i ha es Gottemeiteli. Mir düe jedem jede Monet e Betrag von Fr. 20.-- überwise. Das git bis si 16ni si e schöne Batze (ca. 4000). Mir düe aber jedem ou zu Geburtstag und Wiehnachte öppis schänke à je ca. Fr. 100.--.
I finde haut sones Konto öppis guets. Die 20.-- merkeni pro Monet nid wo fähle und de Gottekind gits e schöne Batze fürne Outoprüefig oder so.....

21.01.13 15:45
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@lus i ha au no nix do enne zsueche, aber ebe ha denkt i froge die mamis (in spe) wie sis metem konto fende wördet.
hend ehr denn de eltere gseit wie vell dass ehr dönd öberwiise pro monet? ond wösses öberhaupt vo dem konto?

21.01.13 15:51
Lus

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@elea
ah, das Thema isch vo dir usgange
D Eltere vo mim Gottemeiteli wüsses nid, das wird de ou für si e Überraschig si
D Eltere vom Göttibueb vom GG wüsses, schetzes aber irgenwie gar nid. Mir hei dete ou beschlosse, dass dr Büebu ds Gäud erscht bechunnt, wener 18ni isch und ganz säuber drüber cha verfüege. I ha angscht, dases schüsch für öppis x anders brucht würdi wärde
Faus i - in ferner Zukunft - säuber wirde chind ha, wetti ihne ou sones Konto mache. Finde das eifach e gueti Sach

21.01.13 17:02
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@lus, jo i ha agfange met dem konto. i es paar täg werd min erste götti bueb gebore! ond i freue mi scho wahnsennig druf gotti zsi vo dem chline :) i ha mer öberleit jede monet e 5liber ofs konto ztue. eifach weli weiss dass es för me in nöcher zuekonft nomol es gottechend get. ond de wetti för das denne s gliche mache. ond 5.- chani de au no izahle wenni de selber mol chend ha ond nömme sone grosse zapfe ha :) aber ebe jetzt frogi mi halt ob de betrag ok esch. ond öbis de eltere sell sege das es das konto geht ond wie vell ich izahle. denke si wördet das schono schätze.

21.01.13 21:47
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Konto: mer hend uf Taufe vo üsem Sohn vo sim Gotti es Bankchärtli becho. Ech dänke sie het uf Geburt/Taufe öppis druf da und duet ev jede Monet oder jedes Jahr öppis druf. Kei Ahnig wieviel, aber das isch üs au egal. Ech dänke mer werdid üsem Sohn nüd säge vo dem Konto. Entweder sell de sGotti das mache oder ihn de mitem Konto überrasche. Ech finds uf all Fäll öppis tolls. Ech würd vielleicht ade Eltere säge dass du es Konto gmacht hesch (ev. gids ja es Kässeli vo dere Bank), aber dr Betrag würdi jetz ned säge.

Liebi Grüess

22.01.13 08:56
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@elea
Aso ich fende die 5.- völlig okay! Mach der kei Gedanke!! Känne das gar ned, dass mer so öppis macht, aber ich stuune, wie vell Gäld das usgeh werd för so Kontene plus de no Gschänk... ha so grossi Gschänk weder vo mim Gotti / Götti no vo mine Eltere öbercho...
Aber das muess jede sälber wösse... esch au secher en "Verdienstfrog" bzw. was mer soscht im Gottechend alles ged (muess jo ned nor finanziell sii). Weisch, du chasch jo, wennd es paar Johr izahlt hesch ond fensch, dases z'wenig esch, emmerno ufstocke...

22.01.13 09:30
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@elea: ich würde es gleich handhaben, wie Proeschu sagt. Du musst ja jetzt nicht die nächsten 18 Jahre genau gleich viel einzahlen, sondern kannst auch mal reduzieren oder erhöhen. Ausserdem kannst du so auch mal etwas überweisen, wenn du nicht weisst was auf Geburi oder Weihnachten schenken und die Eltern auch nichts brauchen für den Kleinen. Dann hat er dafür etwas für später und du schenkst ihm halt nur was kleines (finde ich persönlich besser, als einfach etwas kaufen, damit es ein Geschenk gibt).

Den Eltern würde ich einfach sagen, dass du ein Konto eröffnet hast und dort regelmässig etwas einzahlst. Du musst ihnen den genauen Betrag nicht sagen, so bist du nachher flexibel.

 1 .. 108 .. 214 215 216 217 218 .. 257 .. 295
vielleicht   eigentlich   bereits   Ehefrauen   irgendwie   schnell   Erfahrungen   gratuliere   Schwangerschaft   richtig   arbeiten   Schwangere   wirklich   einfach   natürlich   Sheilyn   gratulation   wünsche   familie   schwanger