| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 114 .. 225 226 227 228 229 .. 262 .. 295
14.02.13 14:39
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Jo hey!
Schliesslech esch jo höt Valentinstag ond mer werded doch öberrascht, oder ned? Ich hoffe jetzt eifach ganz fescht, dass nome die vode Mens öberrascht werded, wosi au wörkli wänd, ond die andere werded vellecht andersch öberrascht

14.02.13 14:40
Lerch 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@snet u. saerli: So toll ich freue mich für euch. Hoffe es läuft ab heute alles am "Schnüerli" und bin gespannt dann mal hoffentlich News zu hören

14.02.13 14:43
Lerch 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Proeschu, jaja habe auch eine "wunderbare" Überraschung darf notfallmässig zum Zahni, da mein vor Woche gezogener Weissheitszahn komplikationen machen will!!
Manchmal hat man das Glück nicht so auf seiner Seite - auch wenn Valentinstag ist (vielleicht ist dann wenigstens der Zahnarzt gut gelaunt)

14.02.13 14:48
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Saerli: Juhu... umarm dich ganz besonders! Freu mich - es kommt alles gut... *Knutscher*
@snet: Au für dich super
@all: Hüt schint en Glückstag zi - düemmer en alli nutze! Ich wünsche allne wo sich sehnlich wünsche, dass sie schwanger dörfed si vill Glück, Glasseheit und Zueversicht. Und gnüssed euri Ziit mit em Partner - denn das isch genauso wichtig

14.02.13 14:53
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Juhu Venuuus!
Jup, jetz gohts ufwerts :) Freu mi di gseh höt Obig! Drück di :)


@ Lerch
Dankeschön :)
Denn hoff ich, dass din Zahnarzt sis Valentinstagsgschänki scho becho het ond er darom bsonders guet glunet esch :)

@ Valentinstag
Mer zellebriered das ebe gar ned... Det dore send mer totali Banause. Mer händ eifach jede Tag euse Valentinstag :) För das bruche mer de 14. Februar ned :)
Aber es freut mech, dass einigi wenigstens es paar Glücksmoment dörfed ha höt

14.02.13 14:54
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Lerch
Aso daaaas hani denn ned gmeint met de Öberraschig.... Aber vellecht hesch Glöck ond de Zahni schänkt der no es Blüemli

14.02.13 14:56
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ Proeschu
Das muessi jetzt eifach mol los werde: Du stecksch do enne emmer so viel a met dine positive Gedanke :) I glaube du besch ganz en gueti ond danke vellmol, dass du för veli do enne en Bericherig besch.

Öbrigens, i schrib der de no zrug.. Be eifach noni dezue cho das gnau aluege :)

14.02.13 15:22
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Saerli
Jöööööööö, do werd ich jo grad
Danke der vell mol!

14.02.13 16:43
Lerch 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Zitieren:
@ Proeschu
Das muessi jetzt eifach mol los werde: Du stecksch do enne emmer so viel a met dine positive Gedanke :) I glaube du besch ganz en gueti ond danke vellmol, dass du för veli do enne en Bericherig besch.

Gefällt mir!

14.02.13 16:44
lolo 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@saerli

Ich habe hier heimlich mit dir mitgefiebert und freue mich tierisch für Dich und Deine Mens

Ist sie nicht wunderbar ?

*Mit Dir auf Deine Mens anstoss*

 1 .. 114 .. 225 226 227 228 229 .. 262 .. 295
natürlich   wünsche   vielleicht   schnell   eigentlich   gratuliere   Ehefrauen   bereits   Erfahrungen   wirklich   Sheilyn   richtig   arbeiten   irgendwie   gratulation   familie   schwanger   Schwangere   einfach   Schwangerschaft