| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 117 .. 232 233 234 235 236 .. 266 .. 295
21.03.13 11:08
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@snet: schön, dass du ändlich mol chli besseri Nochrichte hesch
@Proeschu: du bisch eifach z'Vill (aber im positive Sinn, gäll, du weisch jo, dass ich di dr Hit find)

21.03.13 13:49
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Kate82:
@snet: schön, dass du ändlich mol chli besseri Nochrichte hesch
@Proeschu: du bisch eifach z'Vill (aber im positive Sinn, gäll, du weisch jo, dass ich di dr Hit find)

hihihiiii

22.03.13 11:49
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo zemma

Wia gohts eu allna? I chuma grad vum spital hen an untersuach kha do miar mora termin hetten und üsers würmli no kei azeicha macht zum sich blicka loh

Proeschu, viellicht kennsch du au a "uf-d-welt-cho" tanz? Wenn jo töffsch dä gära für üs tanza

Miar mögen eifach nümma warta und hoffen jeda tag dasses bald los goht.

22.03.13 14:24
Lerch 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Die armi Proeschu het itz de afe sträng mit Tanzä i würd drs überlege Proeschu ob du das nid houptbrueflech wetsch mache.... Ach und uf Youtube han`i de no kes Video gfunde vo dir! Da findet me doch süsch alles

@bergeri: I verstah di wär vilech o ungeduldig, aber es isch halt e so, dass d`Wahrschinlechkeit dass d`Ching öppe ufe ET chöme ziemlich chly isch... U es isch ja o guet so, chöme si denn wo`s ihne passt! Vilich chasch ja öppis schöns i ds Oug fasse zum di ablänke?! Oder eifach ufe Balkon/Terasse hocke u ds Wätter gniesse - es guets Buech läse, öppis feins Trinke oder schnouse u die letzschte paar Stunde/Täg gniesse wo du das no so eifach i Rueh chasch mache

22.03.13 16:09
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Proeschu: Ui, du musst noch mehr tanzen!!! Morgen muss ich leider entscheiden, ob ich eine OP will oder Medikamente nehme... Also sollte meine TR unbedingt dieses Wochenende kommen. Also tanzen, tanzen, tanzen

22.03.13 16:53
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Bergeri
Hmm.... ich glaube, sone Tanz hani ned droffe... aber wenn im Chline vorschwärmsch, wases alles tolls do "osse" z'erläbe ged, denn chonnds secher gli!
Wörd säge es ged es Sonntigs-Chend

@Lerch
Hihihiii glaub mer, du wettisch mich ned tanze gseh

@snet
Ich geb mer wörkli alli Müeh! Vellecht muesch au chli mettanze? Denn chonnd sie secher! Weisch, wenn denn du so omegwagglisch, denn werds dere Mens so schlächt, dass sie freiwillig usechonnd!
Drocke der fescht dDüüme ond dänke a dich!!

23.03.13 16:09
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hmm, leider zeigte der Untersuch von heute nichts Gutes. Am Do gehts erneut zur Curretage - hoffentlich wird danach alles endlich gut...

23.03.13 16:16
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@ Snet: ohje du tust mir echt leid! Wünsche dir für den Eingriff am Donnerstag alles Gute und dass du das Thema dann endgültig abschliessen kannst! Denke an dich!

@ Bergeri: Wow, bald gehts los..oder vielleicht ist es ja schon so weit Das glaube ich, dass es total schwierig ist zu warten..aber das Kleine wird schon kommen Wünsche dir alles Gute für die Geburt! Und lass von dir hören!

23.03.13 16:53
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Snet
ach nee... aber ich dänke ganz, ganz fescht a dich, dasses am Donnstig guet chonnd!! Schribsch, wenn de Igriff dore hesch!

24.03.13 10:47
apple-pie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@snet:
Werde auch ganz fest an dich denken! *drückdich*

 1 .. 117 .. 232 233 234 235 236 .. 266 .. 295
arbeiten   eigentlich   Schwangerschaft   vielleicht   familie   natürlich   gratuliere   schnell   Ehefrauen   schwanger   richtig   wirklich   Sheilyn   gratulation   Erfahrungen   einfach   irgendwie   wünsche   bereits   Schwangere