Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 267 .. 295
|
|
|
|
27.03.13 11:20
jusi
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
hallo ladies
hoff s goht öich sowit allnä guät…
bergeri: alles guäti für d geburt hoff, s goht alles guät, „churz und schmärzlos“
snet: wünsch dir toi toi toi für d OP und dass es denn äääändlich guät chunnt!
allnä angärä schwangärä (pingu, härzlichi gratulation) (no) ä schöni chugelizit und nur s beschtä
muus: au härzlichi gratulation! juhuuu, ändlich hesch dörfä losleggä so schön!
cylli: härzigi idee, diä si super schön wordä! mi kollegin het so öbbis ähnlichs gmacht, resp. so oberteili wo mä denn au het chönnä ufklappä und innä si denn d infos gstandä…
me: ha jo sit mä monet käi pillä meh… chinder häi no bitz zit, bi aber gspannä, öb sich mi zyklus gli istellt, äi-gentlich müäesst i gli mol d täg übercho, mol luägä… ha bis jetzt äigentlich käini „beschwärdä“ (hoor, hut, gwicht etc.) in letschter zit hani aber öfters chopfweh, ha denn usägfundä, dass es isch, sit ig käi pillä meh nimm… het das vo öich no öbber kha? falls jo, wiä lang?
|
|
|
27.03.13 19:43
dianicht registriert
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Huhuuuu... Was ich do alles lies! Pingu und Muus, härzlichi gratulation zur SS! Ich wünsch euch ganz e schöni zyt und dass ihr d SS könnet gniesse!
@cylli Wooow mega cooli idee mit de bodys als geburtskärtli! Gfallt mir... Uiiii jetzt gohts jo nüm lang, die zyt isch so schnäll verbi. Hesch doch uns bim brütli-träff erst grad gseit, dass de schwanger bisch! Wünsch dir no e gueti zyt bim ändspurt!
@me und Elin Jetzt isch sie scho 3,5 mönet alt und ich ka mir mis läbe ohni sie nüm vorstelle. Sie lacht, plapperet und stramplet wie verruckt! Ich könnt sie knuddle... Sie isch richtig e afängerbaby, schloft sit sie 1 monet alt isch dure und brüelt fast nie (usser sie het hunger oder zoobe wenn sie übermüedet isch) mir sind richtig happy und stolz! Ich fang afang juni wieder afo schaffe und zwar 40%. Ich freu mi wieder chli unter d lüt z go, aber wird sicher komisch si e daag ohni Elin!
Lg, dia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 267 .. 295