| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 267 .. 295
27.03.13 07:48
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Cylli: Mega süss! Tolle Idee. Bin mir eben noch nicht ganz schlüssig - von wegen Basteln oder nicht. Irgendwie möchte ich auch erst ein Bild auf den Dankeskärtli. Seit sie aber in den Spitälern so tolle Bilder machen.. Naja, muss mal noch etwas grübeln
@Muus: So toll! Freu mich mit euch - tolles Geschenk zum ersten Hochzeitstag!
Es ist schön zu lesen - wie aus den "ehemaligen" Bräuten immer mehr Mamis werden

27.03.13 07:54
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Cylli

En ganz en tolli Idee ond superschön omgsetzt!

27.03.13 11:20
jusi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo ladies

hoff s goht öich sowit allnä guät…

bergeri: alles guäti für d geburt hoff, s goht alles guät, „churz und schmärzlos“

snet: wünsch dir toi toi toi für d OP und dass es denn äääändlich guät chunnt!

allnä angärä schwangärä (pingu, härzlichi gratulation) (no) ä schöni chugelizit und nur s beschtä

muus: au härzlichi gratulation! juhuuu, ändlich hesch dörfä losleggä so schön!

cylli: härzigi idee, diä si super schön wordä! mi kollegin het so öbbis ähnlichs gmacht, resp. so oberteili wo mä denn au het chönnä ufklappä und innä si denn d infos gstandä…

me: ha jo sit mä monet käi pillä meh… chinder häi no bitz zit, bi aber gspannä, öb sich mi zyklus gli istellt, äi-gentlich müäesst i gli mol d täg übercho, mol luägä…
ha bis jetzt äigentlich käini „beschwärdä“ (hoor, hut, gwicht etc.) in letschter zit hani aber öfters chopfweh, ha denn usägfundä, dass es isch, sit ig käi pillä meh nimm… het das vo öich no öbber kha? falls jo, wiä lang?

27.03.13 19:43
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Huhuuuu...
Was ich do alles lies!
Pingu und Muus, härzlichi gratulation zur SS! Ich wünsch euch ganz e schöni zyt und dass ihr d SS könnet gniesse!

@cylli
Wooow mega cooli idee mit de bodys als geburtskärtli! Gfallt mir... Uiiii jetzt gohts jo nüm lang, die zyt isch so schnäll verbi. Hesch doch uns bim brütli-träff erst grad gseit, dass de schwanger bisch! Wünsch dir no e gueti zyt bim ändspurt!

@me und Elin
Jetzt isch sie scho 3,5 mönet alt und ich ka mir mis läbe ohni sie nüm vorstelle. Sie lacht, plapperet und stramplet wie verruckt! Ich könnt sie knuddle...
Sie isch richtig e afängerbaby, schloft sit sie 1 monet alt isch dure und brüelt fast nie (usser sie het hunger oder zoobe wenn sie übermüedet isch) mir sind richtig happy und stolz!
Ich fang afang juni wieder afo schaffe und zwar 40%. Ich freu mi wieder chli unter d lüt z go, aber wird sicher komisch si e daag ohni Elin!

Lg, dia

28.03.13 08:12
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia

So schöns z'ghöre, dasses oi so guet god ond dElin sone Liebi esch! Wördi gern wederemol es aktuells Föteli gseh, gern au per Mail
Wönsche der wiiterhin alles Gueti ond en tolle Wiederiistig id Arbeitswält! Chonnd secher guet!

28.03.13 09:08
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Heey Dia

schön vo dir z'ghöre, han es paar mol an di dänkt. Es freut mi sehr, dass du gschribe hesch "mir" si happy und stolz. Dämfall truuret din Liebscht nüm sine türe Hobbys noche?

@Cilly: jö, die si de häzig

@jusi: nei, Chopfweh hani keis becho... hoff, das besseret gli.

28.03.13 15:50
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallihallo Miteinander. So, die OP war ein voller Erfolg. Das Restgewebe wurde vollständig entfernt und war sehr leicht entfernbar. Jetzt werde ich mich noch einige Tage ausruhen und dann mit vollem Elan unsere Hochzeit feiern.

28.03.13 16:03
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Snet

Genau DAS hani welle läse! Soooooooo schöööööön!

Ich froie mich sehr met der!

Wönsche der gueti Erholig ond ich be gspannt of din Hochzigsbricht!

29.03.13 03:41
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo zusammen

Kann nicht schlafen deswegen ein post so spät in der nacht. Gestern nachmittag um 13.39 hat unser sohn) das licht der welt erblickt

Er ist stolze 53cm lang& 3620 gramm schwer.

Mit dem stillen klappts noch nicht und ich muss noch lernen beim schlafen nicht nur auf ihn zu hören. Aber das kommt sicher alles noch.

@allen neu schwangeren: eine gute ss!

29.03.13 06:30
kleinefeder 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Oh... alles, alles Liebe. Jeden Tag hab i hier drin geschaut, ob denn das Wunder endlich zur Welt gekommen ist, aber da war keine positive Antwort, bis jetzt... Wie schön: i freue mich mit Euch u wünsche Euch alles Gute für d Zukunft zu dritt...

 1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 267 .. 295
richtig   Erfahrungen   natürlich   arbeiten   bereits   vielleicht   schwanger   eigentlich   wirklich   gratuliere   Schwangerschaft   gratulation   schnell   Schwangere   wünsche   Ehefrauen   familie   einfach   Sheilyn   irgendwie